کد خبر: ۶۱۸۴۰۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
تبلیغات

تصاویر| انواع سرویس طلا و جواهر عروس به همراه ده مدل جدید

سرویس عروس را می‌توانید از نظر وزن و قیمت در دسته‌های مختلفی قرار دهید. این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری، مغازه‌های طلافروشی پر از ست و نیم ست‌های ظریف و سبک، اما بسیار شیک و زیبا است. در واقع اگر شما برای پرداخت هزینه محدودیت دارید، می‌توانید با حداقل قیمت هم یک ست و یا نیم ست زیبا تهیه کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

خرید سرویس طلا و جواهر عروس یکی از خرید‌های دوست‌داشتنی عروس خانم‌ها قبل از ازدواج است که آن را خانواده داماد به عروس هدیه می‌دهند تا همراه با لباس عروسی یا عقد خود بیاویزد.

تا سال‌ها پیش، قیمت طلا آن قدر بالا نرفته بود و تقریبا همه تازه عروس داماد‌ها می‌توانستند طلای مورد علاقه خود حتی با وزن بالا را نیز بخرند، اما این روز‌ها قیمت بالای طلا باعث شده بسیاری از افراد خرید آن را برنامه‌های خود حذف کرده و یا به جای خرید ست کامل به دنبال نیم ست باشند. اگر مراسم عروسی شما هم نزدیک است، در این بخش شما را با انواع ست و نیم ست در طلا و جواهرفروشی‌های برتر آشنا می‌کنیم و ده مدل بسیار زیبا و شیک سرویس طلا ارائه می‌دهیم. پس با ما همراه شوید.

تصاویر| انواع سرویس طلا و جواهر عروس به همراه ده مدل جدید

انواع ست و نیم ست عروس

قبل از آن که با انواع مختلف ست و نیم ست‌ها آشنا شویم، بهتر است بدانیم که نیم ست و ست کامل شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟ ست یا سرویس کامل طلا شامل گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبندی است که معمولا طراحی و شکل ظاهری یکسانی دارند. این که می‌گوئیم معمولا به خاطر آن که در بسیاری از طراحی‌های جدید، بخش‌های مختلف طلا مکمل یکدیگر هستند. مثلا یک جز آن به شکل ماه و بخش‌های دیگر به شکل ماه و ستاره است.

نیم ست معمولا شامل آویز گردنبند بدون زنجیر و گوشواره است. البته نیم ست گاهی شامل انگشتر هم می‌شود. قیمت نیم ست در مقایسه با سرویس کامل بسیار به صرفه‌تر است و شما می‌توانید طرح مورد نظرتان را با قیمت کم تری خریداری کنید.

طلای به کار رفته در ساخت ست و نیم ست مانند هر طلای دیگر، زرد یا سفید است. کافی است چرخی در بازار‌های طلا فروشی بزنید تا با مدل‌های مختلف طلای زرد و سفید روبه رو شوید. هرچند خرید هر کدام از این مدل‌ها وابسته به سلیقه شما است، اما ترکیب طلای سفید و برلیان این روز‌ها بیشتر طرفدار دارد.

تلفیق طلا و سنگ، طلا و مروارید از دیگر مدل‌های مختلف ست و نیم ست است که ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد دارد. اگر دوست دارید، سرویسی که می‌پوشید، علاوه بر زیبایی خاص و یونیک باشد، چنین سبک‌هایی بدون شک می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

قیمت سرویس عروس

سرویس عروس را می‌توانید از نظر وزن و قیمت در دسته‌های مختلفی قرار دهید. این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری، مغازه‌های طلافروشی پر از ست و نیم ست‌های ظریف و سبک، اما بسیار شیک و زیبا است. در واقع اگر شما برای پرداخت هزینه محدودیت دارید، می‌توانید با حداقل قیمت هم یک ست و یا نیم ست زیبا تهیه کنید. کافیست به دنبال سرویس‌های تمام تراش باشید که هیچ سنگی بر روی آن استفاده نشده است، ولی زیبایی یک سرویس نگین دار را دارد و از انتخاب سرویس‌های جواهر دارای برلیان و سنگ‌های قیمتی صرف نظر کنید. همچنین پیشنهاد دیگر خرید سرویس‌های مروارید است، هرچند تشخیص ارزش مروارید بسیار سخت است، ولی سرویس ترکیبی طلا و مروارید برای عروس بسیار مدرن و خاص محسوب می‌شود و از لحاظ هزینه ای، مقرون به صرفه است.

اگر مشکلی برای پرداخت هزینه ندارید، ست و نیم ست‌هایی با وزن و قیمت بالا در مدل‌های شیک و کلاسیک وجود دارد که می‌توانید زیبایی لباس عروسیتان را با آن‌ها چند برابر کنید. یک سروس کامل عروس در تابستان سال ۹۹ حدوداً از سی و پنج میلیون تومان به بالا است و بسته به تعداد سنگ‌های استفاده شده و درجه پاکی آنها، تا ۱۵۰ میلیون تومان و حتی بالاتر است.

جواهرات مختلف سرویس عروس

بسیاری از عروس خانم‌ها علاقه زیادی به جواهرات مانند برلیان و زمرد و یاقوت دارند. این روز‌ها ست‌ها و نیم ست‌های بسیار زیبایی توسط هنرمندان در عرصه جواهرسازی طراحی شده است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب کرده و در روز عروسیتان یا هر مجلس مهمانی دیگر بدرخشید، ولی در خرید سرویس‌های جواهرات، رنگ و پاکی جواهرات بسیار اهمیت دارد که توصیه می‌کنیم مقاله شناسنامه معتبر گوهرشناسی را در سایت بزمینه مطالعه کنید.

از طرف دیگر انواع نگین‌ها با توجه به شکل تراش آن‌ها عبارتند از: سولیتر، باگت، مارکیز و میکرو. نگین‌های سولیتر درشت هستند و در مقابل نگین‌های میکرو که بسیار پرکاربرد هستند، بسیار ریز و کوچک هستند. نگین باگت، مستطیلی شکل است و نگین مارکیز برگی شکل است.

سرویس‌های یاقوت و زمرد در رنگ‌های سبز، سرخ و آبی از دیگر انواع ست و نیم ست عروس است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد، ولی کمتر از سرویس‌های برلیان برای عروس طرفدار دارند.

۱۰ مدل جدید ست و نیم ست طلا

تا سال‌های گذشته طراحی ست و نیم ست و کلا طلا و جواهر محدود به مدل‌های مختلف و کلیشه‌ای بود و شما مجبور بودید، حتی اگر علاقه چندانی به مدل‌های موجود در بازار ندارید، برای مراسم عروسیتان یک مدل را انتخاب کنید، ولی امروزه بهترین طلا و جواهرفروشی‌ها مجهز به تجهیزات خاصی شده اند که طرح‌های روز را در کوتاهترین زمان پیاده سازی می‌کنند. بسیاری از طلا و جواهر فروشی‌هایی که کارگاه اختصاصی دارند، به صورت سفارشی هم مدل مورد نظر شما را با سنگ‌های انتخابی شما می‌سازند.

در واقع با وجود دروس تخصصی طراحی طلا و جواهر، دوره‌های حرفه‌ای که در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، دستگاه‌های بسیار جدید و پیشرفته‌ای که به طلاساز این امکان را می‌دهد که دقیقا طرح مورد نظر خود را بسازد، این روز‌ها گالری‌های طلا فروشی پر از مدل‌های متنوعی از طلا و جواهر متناسب با هر سلیقه‌ای است.

همچنین بسیاری از گالری‌های طلا فروشی علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری و آنلاین نیز دارند؛ بنابراین اگر شما برای خرید ست و نیم ست عروس، مدل مناسب سلیقه خود در شهرتان پیدا نکردید، کافی است سری به گالری‌های طلای معتبر آنلاین بزنید تا در دنیای متنوع طلا و جواهر، سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در ادامه ۱۰ مدل جدید ست و نیم ست عروس را می‌بینیم تا بتوانید با الهام از آنها، انتخاب مناسب‌تر و البته به روزتری برای خرید طلای عروسی خود داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۱
نسرین
|
Germany
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
5
2
چه مدل های قشنگ و شیکی
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
4
1
قیمت سرویس جواهر از ۵۰ تومن به بالا است. با الماسهای ریز تازه. ما که نیم ست طلا سفید گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
13
آخه این چه کاریه که این چیزای لوکس از ما بهترون رو نمایش میدین
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
11
کی عروسی میگیره تو این دوران؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
11
ما که از خریدن تنها یک انگشتر این نیم ستهای شما هم بر نمیایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
1
والا من ۱۰ سال پیش عروسی کردم فقط تونستم یه حلقه بخرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
يكي مي مرد از درد بينوايي - يكي مي گفت آقا زردك ميخواهي
مردم نون ندارند بخورند شما صحبت از سرویس جواهرات می کنید؟؟
خاطره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
دیگه بدلشونم نمیتونیم بخریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
2
چه کسی این هارو تواین وضعیت اقتصادی گذاشته خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
2
الان اگه کلیه هم بفروشیم نمیدونیم یکی از این سرویس ها رو بگیریم فقط میبینمشون
سها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
مگه کسی هم طلا می خره تو این اوضاع کاش طلا تحریم می شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین