کد خبر: ۶۲۱۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

عقب‌نشینی پراید ادامه دارد

هر چند انتظار می رفت روند کاهشی قیمت پراید در بازار ادامه یابد اما امروز قیمت برخی مدل های پراید با کاهشی اندک و برخی حتی با افزایش روبرو شد.
عقب‌نشینی پراید ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

از پس افزایش مداوم قیمت پراید در بازار، دیروز روند رو به رشد قیمت این خودرو متوقف شد و قیمت ها در بازار این کالا کمی عقب نشست اما امروز اهنگ کاهش قیمت با کندی محسوسی روبرو شد. بررسی قیمت ها نشان می دهد از روز گذشته تاکنون قیمت اکثر این محصولات کاهش یافته است به طوری که پراید ۱۱۱در رنگ(سفید) ۱۰۰ هزارتومان کاهش یافته است اما این خودرو دررنگ های مختلف ۴۰۰ هزارتومان افزایش یافته است. پراید ۱۳۱ (سفید) با قیمت ۴۶ میلیون و۹۰۰ هزارتومان ثابت مانده است اما پراید ۱۳۱(تنوع رنگ) با افزایش ۳۰۰ هزارتومانی با قیمت ۴۷ میلیون و۴۰۰ هزارتومان در بازار به فروش می رسد.

پراید ۱۳۲ (سفید) نیز با ۲۰۰ هزارتومان کاهش قیمت همراه بوده است و با قیمت۴۸ میلیون و۱۰۰ هزارتومان به فروش رسید در عین حال پراید ۱۳۲(تنوع رنگ) با ۲۰۰ هزارتومان افزایش، با قیمت ۴۸ میلیون و۵۰۰ هزارتومان در بازارعرضه شد.

سایپا ۱۵۱ با قیمت ۴۷ میلیون و۹۰۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

گزارش ها نشان می دهد خودرو (تیبا) که در میان این محصولات پر طرفدار است نیز کاهش ۲۰۰ هزارتومانی را تجربه کرده است بر این اساس تیبا ۲ سفید امروز با قیمت ۶۰ میلیون و۱۰۰ هزارتومان و تیبا ۲(تنوع رنگ) با قیمت ۶۰ میلیون ۷۰۰ هزارتومان به فروش رسید. جدول زیر قیمت روز این خودرو را نشان می‌دهد.

عقب‌نشینی پراید ادامه دارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین