کد خبر: ۶۲۲۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد:

اعتراضات به وضعیت گرانی حق است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وضعیت و اعتراضات مردم با توجه به وضعیت گرانی حق است، گفت: مسئولین نیز با توجه به وظایفی که دارند جوابگوی مردم خواهند بود.
اعتراضات به وضعیت گرانی حق است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، صبح امروز 2 آذر جاری، در راهپیمایی بیرجند در حمایت از اقتدار ملی و محکوم کردن حوادث اخیر، اظهارکرد: در طول 40سال از انقلاب اسلامی پیروان ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) با بصیرت، آگاهی، خالصانه و هوشیاری از انقلاب بوجود آوردند و با پشتیبانی از امام خمینی(ره) این نهضت بزرگ را رقم و با پیروی از ولایت این نهضت را حفظ کرده‌اند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ما در هر نهضتی نقش مردم را یک نقش اساسی می‌دانیم، گفت: مردم مومن، صالح و بصیر ایران اسلامی در ایجاد نهضت و در مقابل با فتنه‌ها نقش محوری و اساسی در حمایت از رهبری آرمان‌های انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه وضعیت و اعتراضات مردم با توجه به وضعیت گرانی حق است، بیان کرد: مسئولین نیز با توجه به وظایفی که دارند جوابگوی مردم خواهند بود.

نوفرستی ادامه داد: آشوبگران، اغتشاشگران و ستون پنجم دشمن از همان ابتدای انقلاب اساس نظام را مورد هدف قرار گرفتند و ترور شخصیت‌ها را در راس کار خود قرار دادند. دو دسته دشمن در کشور داریم دشمنان دین و جریان نفاق که دروغ می‌گویند و به دنبال خدعه هستند.مسئله دشمن در بیرون از مرزها این است که استکبار جهانی با عیادی خود در منطقه علیه کشور توطئه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین در نظام اسلامی خدمتگذار جامعه هستند، عنوان کرد: مسئولین اگر کوتاهی کردند باید پاسخ گو هم در دنیا و هم در آخرت باشند.دشمن به دنبال توطئه است و برای ما نقشه دارد و برای این امر مجلس، قوه قضائیه و مدیران اجرایی تکلیف دارند.

ائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نگاه به منویات رهبر معظم انقلاب ما را نجات خواهد داد، بنابراین رسالت ما، یک رسالت بزرگ است.

وی با بیان اینکه تکیه به داخل و فرصت دادن به جوانان از مسائل مهم است، ادامه داد: داشتن روحیه جهادی و درونی مشکلات ما را حل خواهد کرد. آنچه در خراسان جنوبی باعث شد که اغتشاشات و آشوبگران دیگر استان‌ها را نداشته باشیم بصیرت مردم این استان است.دشمن به دنبال یارگیری است و باید فرزندان خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان مدیریت و حواسمان را جمع کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان حضور مردم را تیر خلاص به توطئه دشمنان دانست و یادآورشد: این حادثه به نفع اسلام و موجب انسجام ملت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین