کد خبر: ۶۲۴۵۱۶
تعداد نظرات: ۱۰۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

همه چیز درباره اعتراض به قطع واریز یارانه نقدی و بسته معیشتی

افراد سالمندی که دسترسی به سیم‌کارت شخصی ندارند هم می‌توانند برای ثبت درخواست خود شماره ملی و شماره‌حساب واریز یارانه نقدی را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس قانون بودجه تنها امکان برقراری یارانه نقدی مجدد برای دو گروه ممکن است و از سوی دیگر از امروز امکان ثبت نام مستقیم برای کسانی که پیامک حاوی کد رهگیری طرح معیشتی دریافت نکرده اند، فراهم شده است.

کسانی که تاکنون یارانه و مبلغ حمایت معیشتی دریافت نکرده‌اند با سردرگمی هر روز به ادارات و سازمان‌های مختلف مراجعه می‌کنند و نمی‌توانند پاسخ مشخصی در این خصوص دریافت کنند.

با اعلام اجرای افزایش قیمت بنزین و واریز درآمد حاصل از آن به‌صورت بسته معیشتی به‌حساب مردم، سامانه 6369 برای ثبت نام جاماندگان این طرح اعلام شد. بر این اساس افرادی که خود را مستحق دریافت بسته معیشتی می‌دانند ولی این بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند با ثبت اعتراض، اجازه بررسی حساب‌های خود را به دولت داده تا در مراحل بعدی پرداخت مشمول این طرح شوند.

اعتراض به عدم دریافت یارانه نقدی

همزمان با اعلام ثبت‌نام جاماندگان بسته معیشتی،عده‌ای از افراد که پیش‌ از این یارانه دریافت نمی‌کردند یا یارانه آنها قطع‌ شده بود نیز خواهان دریافت یارانه نقدی شدند و به سازمان‌ها و ادارات مختلف مراجعه کردند. این افراد و خانوارها به چند گروه تقسیم می‌شوند که بر اساس قانون بودجه به برخی از آنها یارانه نقدی پرداخت نخواهد شد.

گروه اول: افرادی که از سال‌ها پیش انصراف داده یا از ابتدا یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند و یا بیش از هشت ماه از قطع واریز یارانه نقدی آنها می‌گذرد.

گروه دوم: خانوارهایی که به دلیل تغییرات شناسنامه ای( طلاق، تولد، و...) تعداد نفرات خانواده آنها تغییر کرده است.

گروه سوم: خانوارهایی که کمتر از 8 ماه از قطع واریز یارانه نقدی آنها گذشته است.

بنابر اعلام‌سازمان هدفمندی یارانه‌ها در قانون بودجه برای ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌نقدی هیچ پیش‌بینی‌نشده است. یعنی خانوارهای گروه اول که تاکنون یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند امکان ثبت‌نام مجدد و درخواست برای دریافت یارانه را ندارند و اصولاً سامانه یا مرکزی برای ثبت‌نام خانوارهای جامانده از یارانه نقدی تعریف‌نشده است.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها روز گذشته در خصوص ثبت‌نام افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند اعلام کرد: درخواست بررسی مجدد و ثبت‌نام برای دریافت یارانه‌ای که در طرح حمایت معیشتی دولت تعریف‌ شده است، صرفاً در خصوص بسته حمایتی معیشتی حاصل از منابع سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین بوده و در سال جاری هیچ قانون و بودجه‌ای جهت پرداخت یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی به افراد غیرمشمول و یارانه اولی وجود نداشته و پیش‌بینی‌نشده است.

درخصوص خانوارهای گروه دوم، قطع واریز یارانه برای یک عضو خانوار به معنی تشخیص عدم نیازمندی آنها نیست و این خانواده‌ها می‌بایست با پیگیری روند قانونی معرفی‌شده برای طلاق، تولد یا وفات در دفاتر پلیس 10 + یا ثبت‌احوال پیگیر واریز یارانه نقدی خود شوند.

برای خانوارهای دسته سوم که در چند ماه گذشته تحت عنوان عدم نیازمندی با قطع واریز یارانه نقدی مواجه شده‌اند، تنها مکانیسم پیش‌بینی‌شده ثبت اعلام نیازمندی است. پس‌ از این مرحله این افراد اجازه بررسی تراکنش‌های مالی خود را به دولت داده و با گرفتن پرینت حساب، در صورت احراز نیازمندی یارانه آنها مجدداً برقرار می‌شود.

فرآیند این کار به این صورت است که، سرپرستان خانواری که یارانه آنها قطع‌شده، پیش از ورود و ثبت اعتراض در سایت ثبت درخواست برقراری مجدد یارانه نقدی، باید منتظر دریافت پیامکی با سر شماره «یارانه» با متن خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است باشند. سپس سرپرستان خانوار باید پس از دریافت این پیامک، با کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و پیامک دریافتی را ارائه دهند.

این افراد پس‌ از آن کد رهگیری به شماره سرپرست خانوار پیامک می‌شود و با مراجعه به نشانی yaraneh10.mcls.gov.ir و واردکردن کد ملی سرپرست خانوار و کد ره‌گیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند.

اعتراض به عدم دریافت بسته معیشتی

همان‌طور که گفته شد برای اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی (یارانه بنزین) باید با شماری گیری # 6369 * با شماره سرپرست خانوار، کد ملی سرپرست خانوار را وارد کرده و پس از ثبت اعتراض منتظر دریافت پیامکی حاوی کد ره‌گیری باشید. پس از دریافت کد رهگیری با مراجعه به سامانه اعلام‌شده در پیامک یا دفاتر پیشخوان، اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت بسته معیشتی اعلام‌شده و به دولت اجازه می‌دهید حساب‌های شما را بررسی کرده و در صورت احراز نیازمندی، بسته معیشتی دو ماه گذشته را یک‌جا به‌ حساب جاماندگان واریز خواهد شد.

سخنگوی طرح حمایت معیشتی دولت امروز گفت: کسانی که با ثبت‌نام در سامانه پیامک دریافت نکرده‌اند از صبح امروز (یازدهم آذرماه) فرصت دارند تا به‌جای کد رهگیری که تاکنون برای آنها ارسال نشده شماره‌ حسابی را که یارانه نقدی برای‌شان واریز می‌شود را به‌عنوان کد رهگیری در سایت Hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند و از این طریق مراحل اعتراض خود را کامل کنند.

افراد سالمندی که دسترسی به سیم‌کارت شخصی ندارند هم می‌توانند برای ثبت درخواست خود شماره ملی و شماره‌حساب واریز یارانه نقدی را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند.

مراجعه اشتباهی به سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی

برخی از خانوارهایی که مشمول دریافت بسته معیشتی نشده یا یارانه آنها قطع‌شده است، به‌ اشتباه یا باراهنمایی نادرست اشخاص دیگر به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها مراجعه می‌کنند.

لازم به ذکر است که سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی، هیچ نقشی در قطع یا واریز بسته معیشتی یا یارانه نقدی نداشته و وظایف کلان مدیریتی و بودجه‌ای استان‌ها را بر عهده‌دارند.

همچنین ذکر این مورد ضروری است که احراز نیازمندی بسته معیشتی برعهده وزارت تعاون و رفاه اجتماعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
3
14
دیگه جای نظری هم باقی می‌مونه؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
آخه منکه یک پرایدداشتم وآنرا به یکی آز اقوام فروختم ولی به نامش نشده، ویک پرایدمدل86 هم دارم که بنامم است و3ملیونحقوق میگیرم ومقدار پول همسرم داردکه بصورت مشترک دربانک گذاشتیم، وشراطماشین500ملیونی وخانه میلیاردی و3سفرخارج راداری چرایارانه قطع شده، اگرحق ماراندیدشمارانمیبخشیم حرامتان باشداگربه مردم دردغ بگویید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما نمایندگی بیمه داریم کارتخون هم داریم تمام تراکنشها رو در آمد حساب کردن برای ما که با اون حساب خیلی پولداریم و خودمون خبر نداریم و حق اعتراض هم نداریم چون تهدید میکنن به قطع یارانه . یه جایی هم نیست که بشه اینو مطرح کرد که هر تراکنشی در آمد نیست . حتی کسی اومده کارت کشیده بعد به حسابش کارت به کارت کردیم اونم درآمد حساب شده . واقعا نا عدالتی هستش این سیستم اعتراض و پاسخگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
همش دروغه ما مستاجریم
نه خونه داریم نه درامد آنچنانی
یک پراید قسطی و رهن خونه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
به نام خدا .من کارگر تاسیسات ساختمان هستم لوازم برای مشتری میخرم میبرم اخر سر پول دستمزد ولوازم را یکجا به حساب من واریز میکننددر صورتی که من هیچ سودی از لوازم ندارم فقط دستمزد میگیرم
حال تراکنش حسابم رفته بالا فقط به خاطر راضی نگه داشتن مشتری
با این کار سیاری که من دارم روزانه حداقل ۱۰ لیتر بنزین ازاد میزنم این انصافه بنزین ۳ تومنی بزنم یارانه هم نگیرم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
3
16
من فردی را می شناسم در اداره کار می کند ماهیانه سه ملیون حق ماموریت می گیره حقوق ده ملیونی ماشین خانه مستاجر چرا به ایشان تعلق گرفته این عدالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
2
17
بسمه تعالی ؛ برای من بازنشسته با درآمد اندک که هیچگونه درآمد دیگری ندام یارانه تعلق نگرفته ؟ پس قشر ضعیف کدام قشر هستند ؟؟؟ حتما هنرمندان که از درآمد میلیاردی برخوردارند و از پرداخت مالیات هم معاف شده اند ؟
میلاد محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
3
12
نمی دونم ما چه گناهی کردیم که سال نودو سه ثبت نام مجدد واسه دریافت یارانه رو انجام ندادیم و باید تا آخر چوب این اشتباه رو بخوریم . بابا ما هم خدایی داریم .
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
2
17
من یه کارگر معمولی هستم که بیمه تامین اجتماعی دارم که مشخصه من یه کارگر ساده هستم اگه قانون واینجور که میگید چرا بسته حمایتی برای من واریز نشده ،نه ماشین ۵۰۰ میلیونی دارم نه خونه یک میلیاردی ونه سفر خارجی رفتم خیلی راحت از تامین اجتماعی میشه اطلاعات کارگر بگیرید دوتا بچه دارم ولی هیچی تو حسابم نیومده چکار باید بکنم
sali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
3
18
والا ما با دو تا بچه یه خانواده ۴نفره تو یه اتاق ۱۲متری زندگی میکنیم حتی یه زمین خشک و خالی هم نداریم ولی به خاطر شغل همسرمون تراکنش های بانکی بالاست ینی نباید به ما تعلق بگیره؟!
پاسخ ها
نازگل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
والا ماهم بخاطر دستگاه. کارتخوان شوهرم نگرفتیم میگن خیلی پولدلرین نمیدونم تراکنش دستگاه چه ربطی به مالداره خدارو شکر نه خونه دارم نه حقوق درست درمون اخه این عدالته
vahid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ما هم همچین مشکلی داریم
نمیدونم کجا باید اینو عنوان کنیم؟؟؟؟
خالق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
17
به نظرشماماکه اعتراض زدیم به ماتعلق میگیره ما که نه خونه داریم نه ماشین نه تراکنش بالانمیدونم چرا به مابسته حمایتی ندادن حقوق من زیردومیلیون هست حتمامعیارشون خونه بود چون هرکس خونه داره گرفته ما که هیچی نداریم نگرفتیم باتشکر
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام من حقوقم کارگریه نزدیک دو تومن س تا بچه دارم ن خونه دارم ن زمین ن ماشین گرون قیمت ی سرمایه اندکی جمع کردم تو بانک چند بار با پول خودم واریز برداشت داشتم برای خرید الان زده برام درامد ماهیانه بالای ۹ میلیون اخه چجوری حساب میکنن من که سرمایم اضافه نشده اینا چجوری حساب کردن مثلا شما ۵۰ میلیون از حسابت بکشی ی ماشین بخری بعد ۵۱ میلیون بریزی میشه ۵۰ میلیون درامدت لطفا یکی جواب بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
4
7
من میگم این چه بساطی است افراد بیکار ویا با در آمد پایین اصلا دید نشدن فقط ماندم چرا اول از همه به کسانی این پول واریز کردن این پول پول تو جیبی روزانه بچه شأن هم نمیشه این همه عدالت از کجا آمده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
2
9
اون کارگری که شرکتشان تعطیل و ورشکست شدن و حالا از بیمه بیکاری مستمری دریافت میکند هم شامل دریافت بسته نشده است ؟؟؟ پس شامل کدام دسته مردم شده ؟؟؟؟؟
صغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
9
والا نمیدونم شاملکدوم دسته از مردم شده.منکه شوهرم بیکاره و هیچ شغلی نداره دوتابچه هم داریم ن خونه ون ماشین ون شغل داریم.چرایارانه معیشتی ب ماندادن
منمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
3
منم یک رانند ه ماشین سنیگین ام همیشه تو کار سخت هیچ واریزی نداشتیم حرف دلمون را به که بگم
پیمان طولابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
1
4
من از سال 93از ثبت نام یارانه جا موندم حالا هرچی میاد به یارانه و کارت یارانه واریز میشه بابا شما که عمرا این سایتو برا ثبت نام ما باز کنید حداقل بگید برا بقبه موارد که هیچی شامل حالمون نمیشه چه .....ن بریزیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
1
3
سلام عدالت راهرجادیدی سلامشو برشان
اصلان خلیل زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
2
3
چراکسی نیست جواب مردم بده
سعید عقیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
1
11
من یک من یک کارگر هستم آخه چرا
عمرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
3
بابا من سرپرست زنم با دوتا بچه کوچیک وشوهر معتاد چراب من تعلق نگرفته از همه مهم تر چرا ب پدرم ک ورشکسته هست سرپرست 4 نفر اونم 3 تا زن تعلق نگرفته ماهم خدایی داریم
مرتضی اصغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
2
3
ما هم ۴ نفره و واقعا پر از مشکل مالی ولی برام واریز نشده هر کسی اومد بهم گفت ریختن براشون از ما هزاران مرتبه وضع مالی بهتری خونه و ماشین دار اجاره بگیر حالا ما با ۱وخرده حقوق ۶۰۰ اجاره میدیم دوتا بچه برامون ریخته نشده مملکت خیلی بی حساب شده
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
1
4
من خانوادهای سراغ دارم که ملیاردها پول سرمایه دارندیارانه میگرندخانواده های هم هستن پول کفش فرزندانشان ندارند یارانه نمی گیرند
سید محمد جهانگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
1
4
هیچ عدالتی و نظمی در کارنیست.با اینکه خونه ام و مغازه من اجاره ای است وکار من بنگاه ملک است دو جا هزینه آب برق گاز وتلفن واجاره ومالیات پرداخت میکنم وخیلی به سختی زندگی میکنم با اینکه اجازه داده‌ام حسابهای بانکی وتمام زندگی خودم و همسرم وبچهایم را بررسی کنید.با این حال نه سهام عدالت ونه حمایت معیشتی.من هم ایرانی هستم!!! ونقش بسیار پر رنگی درپیروزی انقلاب وجنگ داشتم ودلم میسوزد این همه تبعیض وبی نظمی واگر سرگرم کردن نیست.خدا رو در نظر بگیرید.راحت مشخص میشه.......
عباسقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
2
3
سلام اولین پرداخت طرح حمایت معیشت را انچام دادید ولی دومین پرداخت را خیر راه اعتراض هم بسته است چرا کارها را نصف و نیمه انجام میدهید اجازه برای سرکشی به حساب بانکی میخواهید از بابت حساب خودم بی اجازه هم مجازید فقط سایت را باز بگذارید که به در و دیوار نخوریم ممنون
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
1
2
بابا تو را به جان هر کی دوست دارین این سایت باز کنید ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
1
2
ما ثبت نام کردیم ولی خبری نیست مستجر هیچی هم نداریم
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
1
6
شما رو به خدا کم به این مردم دروغ بگید
سعیدعبدالله پور عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
4
سلام ظمن عرض سلام . واقعا اگر به قشر ضعیف و کم درامد اگر واریز بشه. ما هم مستاحریم . کارگریم و یک ماشین پراید مدل ۸۱ داریم که از پرداخت معیشتی معافمان کردند. حالا چرا نمیدونم ولی اینو میدونم که نه مسکن دارم نه ماشین انچنانی و نه درامد انچنانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
1
من تا الان هیچ یارانه ی نگرفتم بخاطر سهل انگاری پدرم که ثبت نام نکرد .باید چکار کنم که بتونم بگیرم؟!! هیچ شغل و خونه و ماشینی هم ندارم
جامانده یارانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
5
به نظز شما آقای ربیعی کسانی که جامانده یارانه هستندوتا کنون یارانه دریافت نکرده اند باید در انتخابات شرکت کنند 0
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
این کارو بی عدالتی شمابیشتر من راخشمگین می کنه .....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
من ی جوون ۲۲ ساله دوتا خواهر دارم یه پدر و مادر ۶۰ ساله دانشجو ام خرج خانوادم هست جهیزیه خواهرام هست اجاره خونه هست شهریه دانشگاهم هست ن خونه دارم ن ماشین چرا بهمون تعلق نگرفته؟ نکنه دوباره شده سهمیه جای دیگه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
3
حقه بازی هم حدی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
2
باسلام
من توی یه شرکت خصوصی کار می کنم فوق لیسانس دارم که ۴ یا۵ ماه حقوق میدن اونم با ماشین شخصی کار میکنم که حتی استهلاک به خدا در نمیاد مجبورم برم تعطیلات یا شبها کار کنم مستاجر هستم اهل قرض و پول مساعده از سمت دوستان خیلی زیاد هستم چرا بررسی نمی کنند این پولی توی حساب من میاد به کجا می رود فقط می بینند برداشت دارم درضمن سال۹۵ فارغ التحصیل شدم به خاطر بدهکاری نتونستم تصفیه حساب کنم چرا اینا را نمی بینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
ما ی خانواده ۵نفره هستیم توی ماه گذشته بسته معیشتی ۲۰۵تومن واریز کردن این ماه ۱۷۲تومن.
بسجی فعال وکادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
2
باسلام درشرکت پیمانکار کار می کنم بیمه تامین اجتماعی تازه دوماه ازدواج کردم حقوق کارگری می گیرم مسکن ندارم امنیت شغلی ندارم به حالت پیمانکاری امکان داره فردا بگن نیا به من یارانه معشتی واریز نکردند
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
سلام وقت بخیر من عضو هیات مدیره یک شرکت خدماتی هستم که صرفا برای اینکه لیست بیمه ام رد بشه اسم حقوق بگیر وکارفرما رو دارم .خرید های مشتری ها رو هم من با پول هایی که واریزبه حسابم میکنن انجام میدم که بعضی هاشون یک روز هم داخل حساب نمیمونه .در مرحله بررسی اومده که مجموع واریزشما بیشتراز حده.بررسی کردم دقیقا واریزی هر ماه رو حساب کردن که یک روز هم داخل حسابم نبودن .این چه ملاکی هست ؟چرا فقط واریزی ها ؟شاید کار بعضی ها ایجاد میکنه که رد وبدل پول داخل حسابشون داشته باشند.لطفا رسیدگی کنند این موارد روهم
مختصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
4
یارانه من که راننده اسنپم ندادن. میخوای صد تومن بدین خب ندین به لاستیک چپ پرایدم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
6
با سلام واحترام بنده کارمند ساده در یک کارخانه هستم و طبق قانون کار برای بنده به طور ماهیانه با اضافه کاری 2300000 تومان حقوق واریز میشود و همسر بنده هم ناچارا به صورت موقت در شرکتی خصوصی به طور تمام وقت مشغول به کار شده است ماهانه 1300000 حقوق واریز میشود و درمجموع خانواده دونفری ما 3600000 تومان درامد دارد و ماهیانه مبلغ 2400000 تومان به عنوان قسط خرید منزل و وام های متفرقه دریافتی جهت خرید خانه را پرداخت می کنیم. و بنده به روش غیر اصولی و غیر تخصصی و مزحک محاسبه درآمد اعتراض دارم حتی یک نوجوان کم سن و سال هم به این روش محاسبه درآمد و حقوق خانوار اعتراض میکند. اصلا خود مردم و شما دوستان در سایت و بازدید کنندگان سایت نظر بدهند بنده در محل کار به عنوان مسول خرید شرکت هستم و ماهیانه جهت خرید کسری های شرکت به طور میانگین ماهیانه بین 5000000 الی 12000000 تومان به عنوان تنخواه واریز میکند و از طرف دیگر همسر بنده نیز در بخش مالی مشغول به کار است و مسولیت واریز حقوق رانندگان کامیون شرکت خود را دارد و ماهیانه حداقل 20.000.000 تومان تنخواه برای ایشان واریز میکنند و مسئولین محترم و با تجربه کشور این مبالغ را به عنوان حقوق و درآمد خانوار دو نفره ما بعلاوه حقوق هایمان کرده و در نظر گرفته اند و درآمد 9 ماه گذشته ما را به طور میانگین ماهیانه 35.000.000 تومان یعنی 7 برابر بیشتر از حد استاندارد در نظر گرفته اند حال شما بگوید این روش محاسبه حقوق مزحک و بسیار نا امید کننده از مقامات و مسولین کشور نیست؟؟؟؟!!!! اگر اینقدر حقوق و درامد میداشتیم آیا برای 100000 تومان طرح معیشتی اینقدر پیگیری میکردیم واقعا !!!!!
نکته جالب تر اینجاست که اعتراض را مجددا ثبت کردم و در آن متن رضایت جهت قطع شدن یارانه ام را هم امضا کردم البته در صورتی که باز هم مشخص شود حقوق بنده بالای مبلغ استاندارد باشد و از همه بدتر 6 ماه (شش ماه) دیگر نتیجه را اعلام میکنند!!!!!!!!!!!!
این موارد در سامانه اعتراضات طرح معیشتی برای هر خانوار ذکر شده است و هرکس که دریافت نکرده است حق خودش را میتواند علت دریافت نکردن طرح معیشتی خود را در این سامانه مشاهده کند حتما همه شما متعجب خواهید شد.
پاسخ ها
امیر حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
سلام منم دقیقا شرایط شما رو دارم
ا.گ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
3
سلام - من یک ماشین دارم و حقوق کارگری - خانه هم ندارم چطور به من تعلق نگرفته ولی به کسی که هم خونه داره و هم دو نفر حقوق بگیر و هم 2تا ماشین تعلق گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
3
باسلام.گفتید هرکس این بسته معیشتی را نگرفته اعتراض بزنید کمتراز یک ماه رسیدگی میشود. اعتراض هم زدیم این بود رسیدگی خلاصه آدم باید بمیرد یکروزی باید جواب این مردم بدبخت بیچاره را داد برای ماهم این روزهای سخت میگذرد.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
2
من واقعا نمیدونم چرا جایی برای ثبت اعتراض نوشتاری نیست که بتونیم بنویسیم که من که حسابدار شرکتی هستم و حقوقم قانون کاره ولی چون برای واریزی های بیمه و مالیات های ماهیانه شرکت تراکنش بانکیم رفته بالا چرا باید یارانمو واریز نکنن این چه معیاریه واقعا!!!اگه من درآمد بالا داشتم که الان خونه و بهترین ماشین و داشتم...
پاسخ ها
عرفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
ماهم همین مشکل وداریم هیچ جایی نزاشتن که آدم اعتراضش وثبت کنه منم باتوجه به شغل همسرم چون کارتخوان داره تراکنشش بالاس ولی حکایت ما همون آش نخورده ودهن سوختس نه خونه میلیاردی ونه ماشین میلیاردی ونه سفرهای آنچنانی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
.....هیچ جای دنیا پیدا نمیشه.
عبدالله براهویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
دوستم ۳ خونه داره ۲تا ماشین داره بهش واریز شده ولی من که مستاجرم ماشین ندارم ماهی ۷۰۰ درامدمه پس چرا به من تعلق نگرفت ولی به اون تعلق گرفت
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
1
من کارمند هستم پول چک برگشتی برای شرکت داوریی که کار میکنم بانک ازمن شماره حساب میگره پول شرکت رو به حساب من واریز میشه ومن دوباره به حساب شرکت میریزم باتراکنش که انجام میشه فکر میکنند پول خودمه وبه همین دلیل به من تعلق نگرفت لطفا رسیدگی کنید
vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
من حقوقم ۱۹۰۰ هستش یه پرایدم دارم ...ولی چون تراکنش مالی تو حسابام دارم که اونم برای صاحب کارمه نوشته شما ۴ میلیارد با حسابتون کار کردید ماهی ۴۳ ملیون درامد داشتید...بعد جالب اینکه خودشون زدن حقوق شما تو بیمه ۱۹۰۰ هستش...
خوب منی که تحصیل دارم تو یه شرکت ...با حقوق ۱۹۰۰ معلومه تراکنش ها برای شخص خودم نیست دیگه...
چطوری باید جایی اعتراض کنیم که یه همچین موضوعی هستش و تراکنشها برای صاحب کارمه...
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
2
با سلام
من هم یک کارگر هستم جالب است که دولت در طرح عنوان کرده است جمع درآمد خانوار بالای 5 میلیون تومان باشد قطع خواهد شد اما در کمال ناباوری محاسبات خود را بر اساس گردش حساب تعیین کرده است. یعنی اگر شما مبلغ 3 میلیون تومان را از کارت بانک ملت به کارت بانک ملی خود کارت به کارت کنید این 3 میلیون تومان به عنوان درآمد برای شما منظور خواهد شد جالبتر آن که چه اعتراض انجام دهید چه اعتراض انجام ندهید اگر مشمول طرح معیشتی نباشید یارانه شما قطع خواهد شد.
محمد یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
با احترام من و همسرم هر دو کارگر کارخانه هستیم و حقوق ما پایه حقوق اداره کار میباشد روزی حداقل 100 کیلومتر رانندگی میکنیم برای بردن کودک خردسال مان برای نگهداری و رفتن به شرکت و کارخانه و فقط داریم پول بنزین می دهیم ، تنها دارایی ما یه ماشین تیبا 2 بنزینی و یک خانه که با قسط بانک مسکن و بانک مهر ایران تهیه کردیم و دیگر هیچ ( فقط در رسانه ها جار می زنند تشکیل خانواده و فرزند ) در ماه گذشته 2 بار فرزندمان را به کیلینیک برده ایم و نزدیک 600 هزار توان هزینه ویزیت پرداخت کرده ایم ، سروم و دوا شده است ولی برای ما این واریزی حمایتی معیشتی واریز نمیشه . .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
5
همه چیز مملکتمون همینجوری بی حساب کتاب وبدون برنامه ریزی اینجوری که کشورهای دیگه مسخرمون میکنن
پاسخ ها
ولی الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
سلام همسر من بیکاره فقط ۳۰میلیون وام گرفته باهاش معامله میکنه برنجی چیزی میخره و میفروشه الان بخاطر درامد کم مدتیه بیمه هم نمیتونیم بریزیم بعد همون پولی که رو حساب همسرم یا بعضی وقتها میندازه رو کارتهای من به عنوان درامد ماهانه حساب کردن آخه توروخدا چرا نمیتونید درست حساب کنید الان اعتراض زدم وهمش نگرانم یارانه مونم قطع نکنن مافقط ماهی یک و نیم قسط میدیم آخه پس قشر ضعیف کیه اگه ما نیستیم ماشین هم نداریم یه خونه ۶۰متری با هزارتا قرض خریدیم
محمد احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
2
سلام من یک راننده ماشین سنگین مستاجر که به عنوان کارباماشین به افغانستان بار ترانزیتی میبردم ثبت شده کشور خارجه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
1
2
سلام اعتراض ثبت کردم ولی نکته جالب اینجاست که یارنه شما قطع خواهد شد ایا در صورت عدم واریز معیشت یارانه نقدی حذف میکنن ؟ممنون جواب بدین
فرهادعلی رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
2
من بازنشسته فرهنگی با حکم حقوقی3/5میلیون با کسور بیمه ووام ها1دریافتی1/5 میلیونی برای من بسته حمایتی واریز نشد با اینکه رسانه ها اعلام کرده اند که این بسته حمایت بنزینی شامل بازنشسته گان هست چرا اطالاعات کذب اعلام مشود.از دوستان شاغل وبازنشسته شناخت کامل دارم با دریافتی 8 میلیونی این بسته شامل شده پس این چه عدالتی است در کشور اجرا می شود خواهشمندیم رسیگی کامل انجام گیرد
مهدی پورصمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
سلام من یه اشتباهی کردم یکی از کارت های بانکیم رو به یه نفر امانت دادم که بعد از اعتراض برای بسته معیشتی و بررسی نتیجه آن متوجه گردش مالی 20 میلیارد تومانی در سال 97 شدم و بلا فاصله کارتم رو پس گرفته اما میخواستم که دوباره اعتراض بدم دیدم تو تعهدنامه به قطع یارانه اشاره شده و دیگر ادامه ندادم آیا دوباره من میتونم بسته معیشتی بگیرم یا نه ؟
لطفا پاسخ دهید ممنون...
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
1
خدا حق ما را ازتون بگیره گفتید هر کس یارانه میگیره بهش تعلق میگیره چرا دروغ میگویید راهی برای لغو اعتراض بزارید تا حداقل یارانه مون قطع نشه
صلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
1
من يك معلم حق التدريس هستم، با حقوق ماهيانه يك ميليون تومان كه به يمن دولت فخيمه روحاني 480هزار تومان از اين حقوق يك ميليوني هم صرف هزينه اياب و ذهاب به روستاهاي دورافتاده اي مي شود كه در آن مشغول به تحصيلم .
همسرم نيز خانه دار است و هيچ شغلي ندارد و يك دختر چهار ساله نير دارم كه ايشان هم فاقد درآمد مي باشند ( مگر اينكه دولت تدبيرو ياس براي آينده ايشان هم پيش بيني درآمد كرده باشند.)
مستاجر هم مي باشم.
نتيجه اعتراض ما اين شد كه شما در سال 97 مجموع واريزي هايتان 450 ميليون بوده است.
من چنين پولي را طول عمرم نديده ام.
نميدانم اين آماري كه آورده از كجا و برچه مبنايي بوده است
براي فرار از پرداخت اين مبلغ ناچيز به هر دروغي متوسل مي شوند.
بازنشیته بی پول وناامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
بازم کامنت میدم چگونه است ۱۰ میلیون حقوق می گیره یارانه میدن کمک معشیتی میدن مورد بعدی ۴۰۰لیتربنزین رانندگان تاکسی میفروشن معشیتی می گیرن یارانه می گیرن سهام عدالت مگیرن کار نمیکنن به ریش منم می خندن باشی سال ۶ماه خدمت فقطبازنشینگی بمن میدن اقا هیچکدام به هیچکس ندهند بجز کمیته امداد اونهایتحت پوشش بهزیستی هستن بنزین لیتر۱۷۰۰ کنن تک نرخی بشه بقیه چیزها را قطع کنن
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
من همسرم پول مادرش وپول برادرش روتوحساب خودش واریزکردالان به مامعیشتی ندادن تکلیف ماچیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
سلام میشه یکی به ما بگه کجا بریم اعتراض بدیم تا بسته معیشتی بدون اینکه یارانه قطع بشه به ماهم تعلق بگیره
اقبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
1
0
باسلام به من هم بسته معیشتی نداند بار اول اعتراض کردیم بررسی شد نتیجه این شد که به شما تعلق نمی گیرد گفتند برداشتی ماهیانه ۱۲میلیون تومان من که پس از ۲۷سال۳میلیون می گیرم نمی دانم چطور خودم متوجه نمی شم و ۱۲ملیونو از چی برداشت می کنم برای بار دوم اعتراض پرکردم تهدید به قطع یارانه کردند الان نمی دانم آیا انصراف از یارانه معیشتی را بزنم یا بااینکه صدر صد معترض هستم به این روال دادن بسته حمایتی
ک ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
ما ک مستاجرین هیچی ب نام نداریم چرا باید معیشتی ب ما تعلق نگیره واقعا متاسفمم
سعید محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
من هم بازنشسته آموزش پرورش هستم با ۳ میلیون حقوق. به منم تعلق نگرفته. من نمیتدونم قشر ضعیف پس کیه ؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
من هیچی ندارم هیچی به نامم نیست ندارم که به نامم باشه .نه یارانه میدن نه معیشتی انگار جزو این مملکت نیستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
باسلام بنده جوان بیکار لیسانس متاهل با حقوق کارگری 1300 بدون بیمه هستم یک موتور سیکلت دارم و یک خانه 60 متری یعنی عدالتی که ازش دم میزنن کجاست که امثال من که نیازمندان واقعی هستیم از دریافت بسته معیشتی حذف شده ایم و بسیاری از افراد ثروتمند مشمول گرفتن بسته شدن
یعنی چطور شده که به 60 میلیون نفر شامل شدن من با حقوق 1300 تومانی بدون بیمه جزو 20 میلیون نفر ثروتمند شده ام داد از بی عدالتی .......
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
واقعا حرفتون درسته
رحمان ملاحسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
1
آقا بخدا حقوقم در ماه با اضافه کاری دو نیلیون صدوهفتاد هزار تومن هستش یه خونه دارم یه ماشین پراید چیز دیگه ای هم ندارم اگه دارم بگیرین برای شماهرجا هم دیدین به اسم من پولی تو حسابم بیشتر از سی میلیون دیدین بگیرین برای خودتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
مردم رو از خودتون عصبانی کردید
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
ما ۴ نفریم ،ماه خرداد یک ماشین شریکی با برادر شوهرم داشتیم که فروختیم و پولش رو خریدار به حساب همسرم ریخت که ۶۰ میلیون بود و دو سومش مال براورشوهرم بود و ما اون بیست میلیون خودمونو دادیم مغازه رهن کردیم که الان واسه کرایه ش هم موندیم ،یه پراید بوده سال ۹۲ فروختیم که تعویض پلاک نشده و بنام همسرم هست،بخاط همین به ما تعلق نگرفت ،آخه این انصافه یک نفر رو میشناسم که دو واحد خونه و یک مغازه داره ولی بهش تعلق گرفت،کسانیکه منزل از خودشون دارن و اکثرا چون قولنامه ایه بدولت نمیفهمه بهشون دادن اما ما که الان نه ماشین داریم ونه مغازه و خونه با یه حقوق بخور بمیر ندادن،و گفتن اگه اعتراض کنید یارانه خودتونم قطع میکنن ،من که دلمو زدم دریا سپردم به خدا اعتراض کردم،خدا کنه حداقل یارانه خودمون قطع نشه
رمضانعلی فانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
سلام.من پیمانکار شهرداری هستم با ماهی ۱۷۰۰۰۰۰حقوق با یه ماشین نیسان که تمام مخارج ماشینهم با خودم..بیمه هم نمیکنن تو شهرداری....نه خانه دارم .نه درآمد.. فقط به خاطر کارت خوان وتراکنش به ما تعلق نگرفته..آخه تراکتنش که ملاک نیست به خدا شب و روز نداریم به خاطر یه لقمه نون..این تراکنش هارو کجا باید ثابت کنیم که درآمد نیست.تو رو خدا ....بیشتر دقت کنین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
نمایندگی های بیمه کلا مشکلشون اینه که دستگاه پوز دارن و هر تراکنش رو براشون در آمد در نظر گرفته اند این که نشد سیستم.
خانم م نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
سلام من با دو پسرم با هم زندگی میکنیم یکی از پسرای من ماشین سنگین قدیمی با قسط فراوان برداشته و با یه عالمه قسط که قسط بانکی او مشخصه ولی اون با هزار در د سر اجاره خونه منو میده منو اون پسر دیگم چه گناهی کردیم که یارانه معشیتی به ما ندادین خوب پس به اون که ماشین قسطی داره ندین حق منو پسر دیگم که هست این چه عدالتی هست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
من راننده تریلی هستم و ماشین مال خودم نیست ولی کرایه ها به حساب من واریز میشود و خرج ماشین را هم از همون کارت خودم استفاده میکنم و سر برج هم با صاحب ماشین تسویه میکنم و کرایه ها را به حسابش میریزم حالا گناه من چیه که جوابمو زدین شما ۷برابر استاندارد حقوق میگیری و منو مشمول یارانه بنزین نمیدانین تازه تهدید میکنین به قطع یارانه اخه این انصافه
jalal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
2
به نظرتون تراکنش دستگاه پوز درآمد حساب میشه که اینا حساب میکنند از اون تراکنش شاید ۱۰ درصدش سوده نمیدونم والا
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
من یقین پیدا کردم که تمام اشخاصی در این مورد تحقیق میکنند نه علم دارن نه سواد.....اگه دارین به خاطراون دلایلی که به من بسته معیشتی ندادین.یکچهارم اون مستنداتی که آوردین به خودم بدین ومابقی مال شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
خدایاعدالت کجاست__من شغل شوهرکارگرفقط یه پرایدداریم چرابهمون نمیدن_
فرهادعلی رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
من بازنشسته فرهنگی با حکم حقوقی3/5میلیون با کسور بیمه ووام ها1دریافتی1/5 میلیونی برای من بسته حمایتی واریز نشد با اینکه رسانه ها اعلام کرده اند که این بسته حمایت بنزینی شامل بازنشسته گان هست چرا اطالاعات کذب اعلام مشود.از دوستان شاغل وبازنشسته شناخت کامل دارم با دریافتی 8 میلیونی این بسته شامل شده پس این چه عدالتی است در کشور اجرا می شود خواهشمندیم رسیگی کامل انجام گیرد
قربانعلی پورعالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
1
بنده تحصیلدار شرکت هستم بلی شرکت پول می ریزه به حساب بنده من هم برای شرکت خرید میکنم یا پول به حساب ارباب رجوع شرکت واریز میکنم این چه ربطی به درآمد من داره من که حقوق ماهیانه مشخص هست چرا بس طرح معیشتی برای ما تعلق نگیره
معلمی شغل انبیاء؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
1
0
همسر من معلم بازنشسته بود که هفت ماه پیش فوت کردو مستاجر هم هستم و من و دخترم با حقوق 1700000 که با اجاره و پول آب و برق و گاز که قراربود مجانی باشد چطور باید زندگی کنیم چطور میتونن یارانه معیشتی به ماندهند درحالی که حق مسلم همه فرهنگی ها هست .
خواهش میکنم عدالت را زیر پایتان له نکنید .
واقعا عدالتی نیست ما که خیلی احتیاج داریم نگرفتیمش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
1
0
شوهرم بنگاهداره پولی که رخ ته شده حساب مان همه مال خرید فروش بوده این دوساله حتی یک معلمه هم نشده شوهرم با یک ماشین قسطی رفته توی آژانس برای ماهی یک تومان بعد بنگاه ما خیلی جای پارتیه که هیچکس نمیاد اینا میگن بنگاه داشته جدا وکیلی کسی پولدار باشه میرفته دنبال این چندر قاز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
اینجانب بازنشستگه فرهنگی 93 با31سال خدمت رزمنده دوران جنگ با مدرک لیسانس با حکم 3500000 باکسور وام وبیمه ها بادریافت 1.5میلیون تومان با داشتن سرباز خدمت درمناطق محروم جهت رفت وآمد روزانه 15 لیتر بنزین وخانم خانه دار یارانه حمایتی شامل نشده آیا عدالت است هیچگونه در آمددیگری ندارم دوستان وهمکاران با 3 حقوق بگیر ماهیامه 10 یا12میلیون تومان از این حمایتی سود میبرند
ebrahim boazar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
باسلام بنده سربازم و متهلم دوتا بجه هم دارم وخونه مستاجران وماشين پرايد 94داشتم كه فروختم همون سال وسربازي حقوقم پانصدتومانه اعتراض كردم معيشتي بهم تعلق نكرفت خواستم دوباره اعتراض بزنم كفتم انصراف بده مكه نه يارانت رو هم قطع مي كنن اخه خدا هم راضي نميشه جرا اينجوري مي كنيد
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
به نام خدا
مایک خانواده ۴نفره هستیم خونه وزمین یاملکی هم نداریم شغل همسرم آزادهست فقط یه ماشین داریم به سختی داریم زندگی رومیگذرونیم کلی بدهکاری داریم یه مغازه اجاره کردیم فقط ماهی۴میلیون داریم اجارشومیدیم تمام کارکردشوهرم بیشترش میره برای اجاره مغازه حالا شما بگیدشمابناروبایدبزارید روی تراکنش بالای کارتخوان ؟؟؟بخداحدود۲میلیون به بانک بدهکاریم و۹۰۰تومان کرایه خونه میدیم ،خواهش میکنیم به حسابها دقیق تر رسیدگی بشه ،اصلادرهمه ی مواردگردش حساب بالا نشانه ی درآمدبالاورفاه نسبی نمیشه
مرضییه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
بنده.همسرم.امیر.رضای.کارتشو.امانت.دسته.خواهرزادش.داده.وان.استفاده.پولی.میکرد.بنده.خدا.شوهرم.رفتگره.باماهی.یکوهشتصد.حقوق.چگونه.حرفمونو.به.رفاه.بفهمونیم
زری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
سلام ما یک مغازه کبابی داشتیم که به لطف گرانی ها ونبود مشتری جمع شد به ما یارانه معیشتی تعلق نگرفت گفتن گردش حساب شما بیشتر از مقدار تعیین شده ما است ایا مانباید کرایه مغازه پول گوشت قصاب پول اب برق گاز وپول پیاز گران بدهیم ماهی یک میلیون برای ما نمی ماند ثبت مجدد زدیم گفتن یارانه قطع می شود واگذار کردیم به خدا
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
مابسته معیشتی نمیگیریم چهارنفره درآمدآنچنانی نداریم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
مابسته معیشتی نمیگیریم چهارنفره درآمدآنچنانی نداریم هرماه دومیلیون فقط واگذارتون میکنم به خدای واحد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
1
کارمند هستم حقوقم زیر ۳ملیون است نوشتن ماشین ۴۰۵ داری وحقوقت ۳۲۰۰۰۰۰است معیشت به شما تعلق نمیگیره
عاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
خب مثلا بیایم اینجا مشکلمان رو بگیم چی میخواد بشه شرط می بندم اصلا نمیتونم چه برسه رسیدگی کنن
رضا
|
Germany
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
نفرین آمون بر شما باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
1
سلام به همگی ایا این راه درست شناسایی بود که من کارگر ماهی500درامد نداشته باشم نگیرم وقشر قوی بگیرن عجب
ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
2
راننده تاکسیم ومسکن مهرزندگی میکنم چیزی به نام ندارم بابدبختی زندگی میگذرونیم پولدار هم نیستم والا پول پیش قبلی خونمون که قبلش مستاجر بودیم جابجا شده توحسابمون باعث شده بهمون تعلق نگیره لطفا درست بررسی بشه پسرم متاهله گردش حسابهارو لطفا جدا بررسی کنید بررسیهای حساب نشانگر وضعیت خوب نیست چیزی به نام نداریم پول نداریم که چیزی بخریم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
1
سلام بنده راننده ماشین سنگینم در مواقعی هم کار نیست با یه ماشینن وانت میوه فروشی میکنم یه کارتخوان چیه که واسم کالای معیشتی نمیریزن یعنی خدایی درست نه پولی دارم نه خونه ای هنو اول زندگی تو عقد هستم تازه به گرونی خورده نمی تونم وسایلامو بگیرم باید کالای معیشتیم هم قطع کنن خدایی این انصاف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
سلام
من نمایندگی بیمه دارم بخاطر تعداد تراکنش یارانه معیشتی نگرفتم.بخدا انصاف نیست.یه خانواده با چند خونه و باغ و حقوق بالای 6 میلیون بگیرن ولی ما نه.
خواهش میکنم فکری برای نماینده های بیمه بدبخت هم بکنین. خدارا شاهد بر کارهایتان قرار دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
سلام من کارگر ساختمانی هستم مستجر اشتباه انصراف دست خور از اول تا حالا مبشعتی نگرفتم ابن انصاف است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
خدمت همه کسانی که اینجا نظر دادن و همه کسانی که مثل خود بنده معترضن ،باید بگم این وضعیت، نتیجه انتخاب خودمونه
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
سلام والله من ۲ساله بیکارم بیمه رانندگی دارم که دو ساله عقب افتاده و سه برابر شده و در امدی هم ندارم ولی به ما هم تعلق نگرفته احتمالا قانون رو بر عکس خوندن . به کسانی که ملک میلیاردی و ماشین میلیاردی داره و حقوق بالای ده میلیون داره تعلق میگیره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین