کد خبر: ۶۲۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

حقیقتی که تاج درباره پریدن توپ طلای بیرانوند پنهان کرد!

رئیس فدراسیون ایران که می گوید نایب رئیس اول آسیاست، نمی تواند از حق فوتبال ایران دفاع کند و به همین سادگی توپ طلای بیرانوند هوا می شود!
آفتاب‌‌نیوز :

از سال ۲۰۱۵ کنفدراسیون فوتبال آسیا در هیات اجرایی خود دستورالعملی اجرایی تصویب کرد که توپ طلا فقط به بازیکنی می رسد که در مراسم انتخاب برترین‌ها حاضر باشد. این دستورالعمل اما امسال خیلی ساده نادیده گرفته شد و اگرچه اکرم عفیف بازیکن قطری در مراسم نبود اما صاحب توپ طلا شد.

اما این تمام ماجرا نیست و شاید تعجب کنید اگر بدانید قانون اهدای توپ طلا تنها یک روز قبل از برگزاری مراسم تغییر می کند. چیزی که منجر به توئیت جنجالی مازیار ناظمی می شود، شنیدن خبری بوده که احتمالا تاج یا گروه پر تعداد همراهانش به تهران مخابره کردند اما جلوی رسانه‌ای شدنش را گرفتند تا بیش از این شاهکارهای فدراسیون فوتبال پنج ستاره ایران و وزارت ورزش نمود پیدا نکند.

حقیقتی که تاج درباره پریدن توپ طلای بیرانوند پنهان کرد!

ماجرا خیلی ساده اتفاق افتاده است. همان هیات اجرایی که در سال ۲۰۱۵ رای به قانونی داده بود تا برنده توپ طلا باید حتما در مراسم حاضر باشد، به درخواست قطر و با رای لازم، تصویب می کند که این قانون ملغی شود و صورت جلسه می کنند تا اکرم عفیف بشود ستاره سال فوتبال آسیا.

در سوی مقابل اما رئیس فدراسیون ایران که می گوید نایب رئیس اول آسیاست، نمی تواند از حق فوتبال ایران دفاع کند و به همین سادگی توپ طلای بیرانوند هوا می شود!

منبع: دنیای ورزش تورنتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین