کد خبر: ۶۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸

کرمانیها در انتظار سردار دیارشان

مردم و مسئولان در اتحادی دست در دست یکدیگر همدل و همراه منتظر حضور سردار شهید دیارشان حاج قاسم سلیمانی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز دوشنبه کرمان شاهد موجی از عشق و ارادت مردم شهیدپرور این استان است و مردم این دیار منتظر حضور سردار شهید مردی از جنس نور، از نسل حسین و حاج قاسم سلیمانی هستند.

عکس‌هایی که پشت شیشه تمامی ماشین‌ها می‌شود دید؛ لباس‌های مشکی که نشانی از عزاداری عمیق مردم این دیار است.

کرمانیها در انتظار سردار دیارشان

مسئولان شهرداری که شهر را آبپاشی و گلاب پاشی می‌کنند و به پیشواز عطر سردار شهید می‌روند و صدای نوحه و مداحی از موکب‌های ایجاد شده در دو طرف بلوار جمهوری بخصوص از نقطه میدان آزادی تا مشتاقیه محل در نظر گرفته شده برای تشییع سردار حال و هوای خاصی به فضای شهر بخشیده است.

یک بازاری که اطراف معزه اش را بنره‌هایی از تصویر سردار چسپانده بود گفت: راه سردار را ادامه میدهیم افتخار کرمان آن شیر مرد بود و هست ما هر کدام یک قاسم سلیمانی هستیم.

فرزند شهیدی اظهار داشت: بار دیگر یتیم شدم؛ سردار پدری دلسوز و مهربان بود؛ باعث رشد و قدرتم بود؛ و قسم میخورم انتقام خون پدرم را از مسببین این امر خواهم گرفت.

خانمی با فرزند پیشانی بند بسته یا حسین در آغوش فریاد میزد: که دل مردم ایران در ماتم سردارش به سوگ نشست و فرزندم را به گونه‌ای تربیت میکنم که رهروی سپهبد شهید باشد و الگویی برای آینده اش.

یک مادر داغدارِ فرزند شهیدش افزود: فرزندم یکی از مدافعان حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه بود، وقتی پیکر پاکش را برایم آوردند چادر سفید برسر کردم، چون میدانستم فرزندم به آرزویش رسید و به دیدار معبودش شتافت، وقتی خبر شهادت سردارم را شنیدم بار دیگر چادر سفیدم را سر کردم و نماز شکر خواندم قاسم سلیمانی زنده است و به آرزویش رسید همچون پسر من.

قاسم سلیمانی سردار شهید سراسر نور چه شوری در دل مردم برپاکرده است؛ دشمن بداند با شهادت سردار بزرگ قاسم سلیمانی‌هایی دست در دست هم از میهن و مرز بوم خود دفاع خواهند کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان نیرو‌های مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ، به وسیله پهباد‌های وزارت دفاع این کشور ترور و به شهادت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین