کد خبر: ۶۳۱۹۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
واکنش به تجمعات اخیر مردم در اعتراض به سرنگونی هواپیمای اوکراینی

شورای تبلیغات اسلامی: به درخواست مردم، راهپیمایی حمایت از سپاه برگزاری می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: در پی درخواست های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته راهپیمایی سراسری ملت در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در برابر آمریکا برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درخواست های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور اعلام می‌کند که پس از اقامۀ نماز دشمن‌شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (27 دی ماه) راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه‌توز کشور و پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران، خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج‌سواری رذیلانه سردمداران خون‌آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه‌ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار توأم با محکومیت هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خاتمه از ملت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور مثال‌زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن‌شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (27 دی ماه 1398) برگزار می‌شود؛ از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: به درخواست مردم، راهپیمایی حمایت از سپاه برگزاری می‌شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
1
24
بععععععله
شیوه معمول همیشگی به جای پاسخگویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
13
خوشا بحالشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
1
18
من یک سپاهی بازنشسته هستم. بیش از جان و مالم نظام اسلام ناب محمدی حقیقی را دوست دارم. در طول خدمت هم تا آنجا که خداوند معرفت و توانم داد صادقانه انجام وظیفه کرده و به هیچ طرفی کج نشدم. حالاهم دورادور می‌نگرم و حسرت میخورم.
به نظرم این فراخوانی به نفع نظام و سپاه نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین