کد خبر: ۶۳۲۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در سمنان/ یک نفر جان باخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع آتش‌سوزی یک واحد آپارتمانی واقع در خیابان سعدی سمنان خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک بانوی سالخورده جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :

عید اسماعیل‌پور بابیان اینکه وقوع آتش‌سوزی یک واحد آپارتمانی در خیابانی سعدی سمنان به واحد آتش‌نشانی این شهر طی ساعت ۱۲:۳۷ ظهر پنج‌شنبه گزارش شد، ابراز داشت: با دریافت گزارش این آتش‌سوزی بلافاصله سه دستگاه خودرو و ۱۵ آتش‌نشان و نیروهای پشتیبانی از ایستگاه‌های شماره دو و چهار سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه پس از اعلام ستاد فرماندهی هم‌زمان دو ایستگاه سازمان آتش‌نشانی را به محل اعزام کرد، افزود: نیروها به‌محض رسیدن مشاهده کردند طبقه دوم این آپارتمان طعمه حریق شده و دود و شعله از پنجره‌ها به بیرون زبان می‌کشد.

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در سمنان/ یک نفر جان باخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای عملیاتی سریعاً با شکستن درب ورودی وارد محیط شدند، ابراز داشت: در ابتدای به امر با پیکر بی‌جان یک زن سالخورده که پشت درب ورودی افتاده بود روبرو شدند.

اسماعیل‌پور در ادامه تصریح کرد: نفر دوم محبوس شده دریکی از اتاق‌ها به بیرون انتقال داده شد در ادامه آتش‌نشان‌ها شروع به اطفا حریق کردند که متأسفانه بنا به دلایل نامعلوم و دیر اطلاع دادن به سامانه ۱۲۵ خسارت مالی زیادی به این واحد وارد شد.

وی بابیان اینکه علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کارشناسی دارد، افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از مصدومان (خانم مسن) جان خود را از دست داد و یکی دیگر از مصدوم یک مرد به دلیل سوختگی شدید به مرکز درمانی منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین