کد خبر: ۶۳۵۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
آگهی

استرالیا؛ مقصدی بی‌نظیر برای تحصیل

جالب است بدانید که شما با تحصیل در استرالیا حتی می‌توانید در طول تحصیل‌تان نیز برای تامین هزینه‌های زندگی‌تان، مشغول به کار شوید. بله درست شنیدید؛ شما به عنوان دانشجوی بین المللی می‌توانید بخشی از ساعات روزتان را به کار در شغلی پاره وقت مشغول شوید. حتی می‌توانید از این فرصت برای داشتن آینده شغلی بهتر نیز استفاده کنید. می‌پرسید چطور؟
آفتاب‌‌نیوز :

همه شما عاشق وطن‌تان هستید؛ زندگی، کار یا تحصیل در آن حال و هوای دیگری دارد. اما گاهی تحصیل در کشوری پیشرفته با سطح کیفیت آموزشی بالا، می‌تواند یک تجربه فراموش نشدنی و بی‌نظیر باشد. مهم‌ترین موضوعی که فکر همه را به سوی تحصیل در کشوری دیگر می‌برد، نبود فرصت‌های شغلی مناسب پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه است. اگر یک دانش‌آموز باشید یا یک دانشجو پس این دغدغه را دارید که پس از اتمام دوره تحصیل تان چگونه کاری مناسب پیدا کنید.

شما برای داشتن یک زندگی ایده آل به کار نیاز دارید. پس از سال‌ها تلاش و درس خواندن توقع دارید کاری پیدا کنید که بتوانید از طریق آن به رویا‌های خود دست پیدا کنید. داشتن یک زندگی راحت، ایده آل و رویایی، چیزی است که همه شما آن را در سر می‌پرورانید. اما سوال این جاست، چگونه می‌توان این رویا را به حقیقت تبدیل کرد؟ چگونه می‌توانید بدون هیچ مانعی در آینده‌ای نه چندان دور به موفقیت برسید؟ از تمام این‌ها مهمتر، چطور می‌توانید درآمدی عالی داشته باشید؟

استرالیا؛ مقصدی بی‌نظیر برای تحصیل

شاید تعجب کنید، اما تمام این‌ها در دستان خود شماست. شما کسی هستید که می‌توانید با یک تصمیم عالی آینده‌ی خود را بسازید. از نظر ما تجربه، مدرک تحصیلی و مهارت؛ سه ضلع مثلث موفقیت را تشکیل می‌دهند. اگر در دانشگاهی درس بخوانید که پس از فارغ التحصیلی و دریافت مدرک، هیچ مهارتی کسب نکرده باشید، پس هنوز هم از میلیون‌ها آدم موفقی که پس از اتمام دوره تحصیل شان با توانایی و مهارت‌های عالی پا در دنیای کسب و کار می‌گذارند، عقب هستید. این جاست که نقش مهاجرت برای ادامه تحصیل پررنگ می‌شود. اما کدام کشور مناسب است؟ کدام دانشگاه بهترین گزینه است؟ این‌ها سوالاتی هستند که ما به خوبی جواب‌شان را می‌دانیم. قصد داریم در ادامه شما را با کشوری آشنا کنیم که یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای مهاجرت جهت ادامه تحصیل است. پس ما را در نیمه راه تنها نگذارید.

استرالیا یک مقصد بینظیر برای تحصیل شماست

دوست داریم یک جمله عجیب به شما بگوییم؛ تحصیل تنها دلیل مهاجرت به استرالیا نیست. اکثر افرادی که برای تحصیل، کشورشان را ترک می‌کنند فقط به فکر یک مدرک معتبر نیستند، آن‌ها به دنبال آینده‌ای درخشان هستند. تحصیل راهیست برای داشتن کار و زندگی بهتر. تحصیل در دانشگاه‌های برتر استرالیا این فرصت را به شما می‌دهد که پس از فارغ التحصیلی و دریافت مدرک‌شان، بتوانند با خیال راحت وارد بازار کار شوند و تامین هزینه‌های زندگی‌شان بپردازند.

استرالیا؛ مقصدی بی‌نظیر برای تحصیل

جالب است بدانید که شما با تحصیل در استرالیا حتی می‌توانید در طول تحصیل‌تان نیز برای تامین هزینه‌های زندگی‌تان، مشغول به کار شوید. بله درست شنیدید؛ شما به عنوان دانشجوی بین المللی می‌توانید بخشی از ساعات روزتان را به کار در شغلی پاره وقت مشغول شوید. حتی می‌توانید از این فرصت برای داشتن آینده شغلی بهتر نیز استفاده کنید. می‌پرسید چطور؟

همان‌طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم هدف اکثر مهاجرانی که استرالیا را برای تحصیل انتخاب می‌کنند فقط تحصیل نیست. اغلب این افراد برای داشتن آینده‌ای مناسب اقدام به اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می‌کنند. چرا که تمام دانشجویان بین المللی در این کشور می‌توانند با کار در طول دوران تحصیل‌شان رزومه خود را پربار‌تر کنند. این‌گونه به راحتی می‌توانند در اینده‌ای نه چندان دور برای دریافت ویزای کار و اقامت دائم نیز اقدام کنند. این مزایا هوش از سر هرکسی که به دنبال تحصیل در یکی از کشور‌های خارجی است، می‌پراند. تمام این موارد عاملی می‌شوند که بسیاری از افراد سختی مهاجرت و دوری از خانواده را به جان بخرند. مهاجرت به هر دلیلی می‌تواند مهم‌ترین انتخاب زندگی یک فرد باشد؛ اگر این انتخاب مهاجرت تحصیلی باشد باید توجه داشت که آگاهانه قدم در این راه گذاشت، چرا که ممکن است هر تصمیم اشتباهی تمام انگیزه و شاید سرمایه‌ی زندگی فرد را نابود کند.

همراه موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت تا استرالیا بروید!

استرالیا یکی از کشور‌های مهاجرپذیر است و از جمله بهترین کشور‌ها برای مهاجرت تحصیلی است. همان طور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، شرایط تحصیل در استرالیا به گونه‌ای است که برای بسیاری افراد اقدام از طریق تحصیل راه مناسب تری نسبت به ویزا دائم کار، مهارت یا تخصص استرالیا و یا اسکیل ورکر و یا روش‌های مانند ثبت شرکت در این کشور و یا سرمایه گذاری در استرالیا می‌باشد. همچنین آمار‌های رسمی نشان می‌دهد که تنها پس از بریتانیا و ایالات متحده، ۷ دانشگاه استرالیایی در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

طبیعی است که با این همه ویژگی خاص نتوانید به تحصیل در استرالیا فکر نکنید. اما اگر برای جمع کردن وسایل تان و تحصیل در این کشور فوق العاده مصمم هستید بی‌گدار به آب نزنید و پیش از شروع هر اقدامی با وکیل یا مشاوره مهاجرتی مشورت کنید و امور را به او بسپارید. این‌گونه از هدف‌تان که تحصیل در استرالیاست هرگز دور نمی‌شوید. اما در انتخاب موسسه حقوقی و مهاجرتی دقت کنید. بسیاری از شما با تلاش و زحمت‌های فروان توانستید پولی را برای تامین هزینه‌های خود در این راه، پس‌انداز کنید. پس قطعا برای‌تان مهم است که از چه طریق برای دریافت ویزا اقدام کنید و کدام موسسه یا وکیل را برای مشورت، انتخاب کنید.

استرالیا؛ مقصدی بی‌نظیر برای تحصیل

شما می‌بایست درباره کشور استرالیا، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، هزینه و شرایط تحصیل در آن‌ها اطلاعات کامل و کافی داشته باشید. اطلاعاتی که وکلای موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت در این زمینه در اختیارتان می‌گذارند، تصمیم‌تان برای تحصیل در یکی از مراکز آموزشی استرالیا را آسان‌تر می‌کند. همچنین زمان و سرمایه‌تان را نیز حفظ می‌کنند.

استقبال چشمگیر از دریافت ویزای تحصیلی استرالیا در سال‌های اخیر سبب شده که کار برای طرفداران آن کمی سخت شود؛ اما لازم نیست که شما نگران باشید. وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه ما، مسیر اخذ ویزای تحصیلی استرالیا را برای‌تان هموار می‌کنند. شما با ارائه اطلاعات و مدارک لازم، تمام امور را به آن‌ها سپرده و با خیالی راحت به جمع کردن چمدان‌تان بپردازید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین