کد خبر: ۶۳۵۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰

افزایش فوتی‌های مشروبات الکلی در چابهار

مدیر شکبه بهداشت و درمان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شمار فوتی‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان رو به افزایش است بطوریکه تاکنون سه نفر فوتی، ۶ نفر در آی سی یو و ۲۱ نفر در بخش‌های دیگر بیمارستان بستری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود حسین‌بر روز دوشنبه اظهار داشت: به احتمال قوی شمار افراد مسموم شده از مشروبات الکلی بیشتر از این باشد زیرا برخی مصرف کنندگان به دلیل ترس از پیگیری قضایی و برخی نیز به سبب حیثیت اجتماعی به مراکز درمانی مراجعه نکرده باشند.

وی تصریح کرد: این قبیل افراد با مراجعه به مراکز درمانی بطور محرمانه درمان می شوند و مورد پیگیری قضایی قرار نمی گیرند.

افزایش فوتی‌های مشروبات الکلی در چابهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: هم اینک ۶ نفر در بخش آی سی بو بستری هستند که سطح هوشیاری آنان در حد سه درصد است.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون توجه به سلامت خود از هر نوع موادی که حتی می دانند به زیان سلامتی آنان است مصرف می کنند.

وی ادامه داد: این مشکل از ۲ روز قبل با مراجعه چند بیمار به بیمارستان شروع و رفته رفته بر تعداد آنان افزوده شد.

حسین‌بر اظهار داشت: نخستین فرد مسموم شده از مشروبات الکلی در روز نخست، یک نفر دیروز و سومین نفر امروز جان خود را دست دادند و احتمال افزایش مرگ و میر از میان مصرف کنندگان مشروبات الکلی وجود دارد.

یک منبع محلی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان های چابهار و کنارک در ساحل در دریای عمان و ورود برخی کالاهای قاچاق به احتمال زیادی مشروبات الکلی نیز بطور غیرقانونی وارد این دو شهرستان می شود.

وی که از ذکر نامش خودداری کرد افزود: بر روی بطرهای مشروبات الکلی که این افراد استفاده کرده اند حروف انگلیسی نوشته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین