کد خبر: ۶۳۷۴۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

جدول| جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی همراه است.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس معاملات انجام شده امروز (۳۰ بهمن ۹۸) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی همراه است.

طبق آخرین قیمت بازار، کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک) نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۹ بهمن ۹۸) با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به نرخ ۴۱۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

جدول| جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۰۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) ۱۲۵ میلیون تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر افزایش ۴ میلیون تومانی است همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) با افزایش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ترتیب به مبلغ ۱۰۳ میلیون تومان و ۱۲۴ میلیون تومان رسیدند.

سمند ال ایکس و پژو پارس با افزایش متوسط ۶ میلیون تومانی به ترتیب به مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۲۴ میلیون تومان به فروش رسیدند.

سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ به ترتیب به نرخ ۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۶۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش متوسط یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در قیمت است.

ساینا ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ حدود ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، تیبا (رینگ فولادی) ۷۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و دنا پلاس توربو ۱۹۸ میلیون تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر افزایش ۳ میلیون تومانی در نرخ است.

رانا ال ایکس با افزایش ۴ میلیون تومانی به قیمت ۱۰۷ میلیون تومان رسید.

دنا (تیپ ۱) و رنو تندر پلاس دنده‌ای با افزایش ۵ میلیون تومانی به ترتیب به نرخ ۱۴۷ میلیون تومان و ۱۹۵ میلیون تومان معامله شدند.

جدول| جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی هستیم.

بر اساس آخرین نرخ ها در بازار، هیوندای سانتافه ( فول ) ۶ رادار نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۹ بهمن ۹۸) با ثبات در نرخ به مبلغ یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان خرید و فروش شد.

میتسوبیشی ASX فول (۲۰۱۸ ) ۶۸۰ میلیون تومان و تویوتا CH-R تیپ لانچ (۲۰۱۸ ) یک میلیارد تومان بدون تغییر در قیمت معامل شدند.

جدول| جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین