کد خبر: ۶۳۸۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

حرف‌های بازیگر زنی که نترسید و تهیه‌کننده مشهور را رسوا کرد/ حالا می‌توانم نفس بکشم

بازیگر هالیوودی شاکی از هاروی واینستاین در میان خبرنگاران حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه متهم آزار جنسی دو روز قبل برگزار شد. هاروی واینستاین تهیه‌کننده هالیوودی که دو سال قبل با شکایت چندتن از بازیگران زن هالیوودی متهم به فساد جنسی شده بود نهایتاً به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

اما نکته مهم در این باره حضور بازیگر شاکی او یعنی رز مک‌گوان در میان خبرنگاران به عنوان اولین شاکی‌های او و کسی که سکوت را شکست و از تجاوز واینستاین به او در هتل پارک سیتی در سال ۱۹۹۷ خبر داد.

حرف‌های بازیگر زنی که نترسید و تهیه‌کننده مشهور را رسوا کرد/ حالا می‌توانم نفس بکشم

او در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت که تازه برای اولین بار است که می‌توانم به راحتی نفس بکشم.

او به خبرنگاران گفته است که روان‌درمان‌ها به او گفته‌اند که باید برای کسب آرامش خود پاپی (نوعی توله سگ) داشته باشد و حالا با خیال راحت به منزل می‌رود و پاپی خود را بغل می‌کند. از زمانی که در سال ۱۹۹۷ مورد تعرض قرار گرفته‌ام تا الان نتوانستم راحت بخوابم و الان برای اولین بار بعد از این مدت راحت استراحت می‌کنم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که حالا می‌تواند بعد از سال‌ها نفس بکشد. او در ادامه می‌گوید که غریب‌ترین بخشی که احساس می‌کنم با آن دختری مرتبط است که آن روز صبح برای ملاقات به آن اتاق در هتل رفت و من مدت‌ها است او را دیگر احساس نمی‌کنم. منظور من این است که او را می‌شناسم زیرا در فیلم های آن دوران که بازی کرده یخ زده است اما زمانی که عکس‌های خودم را در آن سال‌ها می‌بینم می‌گویم لعنت، این دختر آن موقع واقعاً بچه بوده است. حالا آن دختر و من به هم می‌گوییم «بزن قدش».

رز مک‌گوان در این لحظه مکث و سپس گریه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
1
مگه نمی گن خارجی ها این کارا براشون عادیه پس چرا این همه سال در عذاب بوده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین