کد خبر: ۶۴۰۸۱۶
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱

واکنش وزیر به آموزش از راه دور معلم اهل حمیدیه

وزیر آموزش و پرورش در یادداشتی گفت: همکارانم (معلمان) در سراسر کشور توانسته اند با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم بخشند.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن حاجی میرزایی دوشنبه شب در توئیتی نوشت: معلمان در تعطیلی مدارس آموزش دانش آموزان را رهبری می کنند.

وی تصریح کرد: از تمامی همکاران خوبم به ویژه خانم معلمی که در شهرستان حمیدیه از امکانات منزل شخصی خود برای آموزش دانش آموزان استفاده کرده بود، قدردانی می کنم.

واکنش وزیر آموزش و پرورش به آموزش از راه دور معلم اهل حمیدیه

وزیر آموزش و پرورش در عین حال به این موضوع تاکید جدی کرد که در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا آموزش تعطیل نیست.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر گقته بود که سیاست امروز در آموزش و پرورش این است که نباید آموزش را تعطیل کنیم و اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان مدارس تعطیل شده است باید آموزش جریان داشته باشد و همه فرایندها مطابق قبل از تعطیلات تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسوولیت ما کم نشده است بلکه شکل اجرای آن تغییر پیداکرده است، خاطرنشان کرد: بدون هیچ کم و کاستی باید وظایف را انجام دهیم و حتی جدی‌تر و سخت گیرتر باشیم و هرمدرسه‌ای با شیوه و خلاقیت خود این مهم را انجام دهد و این خلاقیت را به مدارس تفویض می‌کنیم تا برنامه‌ریزی درسی و ریتم زندگی دانش آموزان در بستر فضای الکترونیک و رسانه ملی حفظ شود.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها،آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.

وی تصریح کرد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیر حضوری مطابق برنامه درسی هرکلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.‬⁩

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۵
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
3
3
با سلام جناب وزیر به نظر بنده همکاران شما هیچ نظارتی برای بچه ها که داخل شبکه ها و کانالها که درست کردند ندارند بچه ها از صبح تا شب فقط پیام الکی رد و بدل میکنند .تلویزیون هم درست برنامه ریزی نمیکنه؟ من سه تا بچه مدرسه ایی دارم برنامه هاشون تداخل داره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
2
4
احسنت.
متاسفانه بجاي اينكه از اين عزيزان قدرداني شود در شبكه هاي اجتماعي تلفظ آنلاين اين معلم زحمتكش را به تمسخر مي گيريم و از آن دابسمش درست مي كنيم و...
اي كاش همه ما به همين قدر احساس مسئوليت مي كرديم و بجاي درست نوشتن كلمات توهين آميز با املاي كاملا صحيح و انشاء شيوا، اقدام به ارسال پيام هاي تقدير از همديگر و روحيه دادن به هم حتي با املا و انشاء نادرست مي پرداختيم كه به شدت در اين روزگار بدان نيازمنديم.
بياييد با هم بخنديم نه به هم.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
2
5
آقای وزیر تمامی معلمان دارن با هزینه شخصی خودشون به بچه ها آموزش میدن یعنی این وسط هزینه اینترنت و وسایل شخصی که استفاده میشه برای تمامی معلمان هست
قدرمعلمان رابدانید و ازشون درست قدردانی کنید لطفا
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
و افزایش ۳/۲ میلیونی هم به الهیار و عواملش داده مبشود . مناسفم جاب وزیر به شما که چنین معاونی دارید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
2
3
آقای وزیر تمامی معلمان دارن با هزینه شخصی خودشون به بچه ها آموزش میدن یعنی این وسط هزینه اینترنت و وسایل شخصی که استفاده میشه برای تمامی معلمان هست
قدرمعلمان رابدانید و ازشون درست قدردانی کنید لطفا
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
2
با این ۵۰ درصدی که به حقوق همه کارکنان دولت اضافه شد وبرای معلمان اعمال نشد دیگه روحیه تدریس رو عملا از ما گرفتین تبعیض تا به کی خدایا
ثریا نور
|
Italy
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
1
4
معلم شهرستان حمیدیه در حال تدریس ریاضی روی درب یخچال!!!

این تصویر برای کشوری که شعار مدیریت جهانی می دهد خجالت آور است.

چرا وزارت آموزش و پرورش از دو ماه قبل، معلمان و دانش آموزان را برای قرنطینه خانگی و آموزش مجازی آماده نکرد؟!
چرا هیچ امکاناتی در اختیار معلمان قرار نداد؟!
الان در بسیاری از نقاط کشور حتی آنتن دهی گوشی همراه وجود ندارد چه برسد به اینترنت و آموزش مجازی. ولی وزیر و سایر مسئولان آموزش و پرورش با عوامفریبی شعار (آموزش هیچگاه تعطیل نیست) سر می دهند.

معلمان با کمترین امکانات، جور مسئولین آموزش و پرورش را می کشند.
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
2
باسلام‌با‌وجود‌قطعی نت‌و من با‌وجود‌تودانش آموز اول‌ودوره‌اول‌متوسطه کارم‌شده‌اینترنت خریدن‌تازه‌یه‌سری ها‌به‌جای‌اینکه تواین‌بحران سخت‌از‌استرس بچه‌ها وخانواده ها‌کم‌کنن‌بلکه‌بهش‌اضافه میکنن‌بس‌اون‌خانواده ایی‌که‌توان‌مالی‌نداره‌واصلا‌گوشی‌اندروید‌ندارن‌یا تلویزیون ندارنن‌آیا‌فکری هم‌به‌حال‌اینا‌شده‌،؟؟؟؟؟؟؟
اکبر رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
1
با احترام جناب شما فقط همون یکیو دیدی .خوب چشاتونو باز کنین می بینی همشون دارن با امکانات خودشون این کارو میکنن ,چه خوب می شد خودتون هم جناب وزیر استین بالا میزدی یه تدریس شمام میذاشتی . خیلی اثرات داشت ..به قول شاعر دو صد گفته ,,,,,,چو نیم کردار ,,,,ناید به کار . هر چی باشه. خودتونم قبل وزارت وظیفه اولت معلمی بوده مگه نه .بدت نیادا!
دبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
1
جمع کثیری از دبیران و معلمان ایران صادق ترین و بهترین های کارمندان دلسوزانه کار خود را در هر شرایطی انجام می دهند و جمع کثیری از وزرای پیش و حال و معاونین کم عناوین دکتر و مهندس های آموزش و پرورش کل نظام اداری اند و همینه که افزایش حقوق کارمندان دولت ۵۰درصد میشه وب ای معلم ها گاهی تا بیست هزار تومان و کمتر از صد هزار تومان اضافه می کنند و معاونین این حضرت آقا در هر رسانه با دروغ از رقم های میلیونی حرف می زنند. حکم من شاهد این مدعا که با ۲۷سال سابقه و ارشد از دانشگاه دولتی تنها ۲۰هزار تومان اضافه شده .به این وزیر و زیر دستان وزیر باید گفت از جیب معلم ها برمی دارند و معلوم نیست به حساب کی ریخته می شود ...
Ash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
1
من درروستایی هستم که موبایل آنتن نمیده مدیرهم پیام میده گروه تشکیل بده عربی تدریس کن،چشم
عالم هستی زیباست.
|
United States of America
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
1
با عرض سلام وادب، من خودم معلم پایه دوم هستم دریکی از روستاهای دور تدریس میکنم.وحق التدریس هستم وبا جان ودل هرروز تکالیف رو برای دانش آموزان تایپ میکنم وبراشون پیامک میکنم. آخه بچه های من تعداد کمی به تلگرام واینترنت وصل هستند. ودر ضمن هروز بهشون یادآوری میکنم که شبکه آموزش یادشون نره. از این بابت خیلی خوشحالم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
1
مریم خانم واقعا من بعنوان یک معلم ازحرفهای شما خجالت کشیدم . مگه شما چقدر هزینه برای اینترنت کردید که پولش را طلب می کنید.
آقا علیرضا خیلیها مدرک وسواد بالاتر از شما دارند و بیکارند اگر چشمتون باز کنید حتما اطرافتون می بینید. کم بودن دست مزد دلیل موجهی برای بی مسئولیتی نیست.
وشما ثریا خانم اتفاقا این که اشخاص از کمترین امکانات بهترین شکل برای پیشرفت کارشون استفاده کنند یک هنر است . خجالت برای کسایی هست که فرصت طلبند و همیشه دنبال بهانه هستند که به هر شکلی از زیر بار کار و مسئولیت شانه خال کنند.
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
2
سلام آقای وزیر
چند نکته را یاد آوری میکنم
۱_ما معلمان نیاز به تقدیر و تشکر شما نداریم تقدیر و تشکر شما زمانی ارزشمند است که مثل بقیه وزرا از حق ما و جایگاه ما دفاع کنید.
۲_معلم زمانی بداند ما فوقش تمام فکر و ذکرش اوست از جان و دل مایه می گذارد .مگر معلمی که کلاس می رود با معلمی که فعلا کارمند اداری است چه تفاوتی دارد که او باید ۲میلیون به حقوقش اضافه گردد و معلمی که کلاس می رود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومن.
اگر معلم برایت ارزشمند است لطفا ۵۰درصد اضافه مدیریت کشوری را هم مانند کارکنان اداری به او اضافه کنید اگر این کارا را انجام دادی بعدش ببین معلمان چه انقلابی در آموزش می کنند
معلم مظلوم
|
Canada
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
1
عجب . عجب . عجب
اقای وزیر معلم از فقر دارد میمیرد .‌لازم به این تبلیغات نیست . معلمی که روی درب یخچالش تدریس میکند یعنی هزینه خرید یک وایت برد ساده ارزان قیمت را ندارد ... بفهمید ..‌ معلم نان ندارد ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین