کد خبر: ۶۴۱۰۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

واکنش وزیر فرهنگ به شایعه مقصر بودن روحانیت در قرنطینه نشدن قم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه مجازی توئیتر با اشاره به تاکید روحانیت بر تبعیت از دستورات پزشکی بعد از شیوع ویروس کرونا نوشت: می‌توان منتقد روحانیت بود؛ اما انصاف نیست که کرونا را بهانه روحانیت‌ستیزی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس صالحی صبح چهارشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر به شایعاتی مبنی بر مقصر بودن روحانیت در قرنطینه نشدن شهر قم اشاره کرد و نوشته است: پروژه مقصریابی را با توهم‌پراکنی پیش‌می‌برند. مردم قم و اکثریت قاطع روحانیت با توصیه‌های درمانی و بهداشتی ناهمراهی نداشتند؛ بلکه مراجع‌ و بزرگان روحانیت بر تبعیت از دستورات پزشکی تاکید داشتند و دارند.

می‌توان منتقد روحانیت بود؛ اما انصاف نیست که کرونا را بهانه روحانیت‌ستیزی کرد.

واکنش وزیر فرهنگ به شایعه مقصر بودن روحانیت در قرنطینه نشدن قم

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تا کنون جان هزاران نفر را گرفته است.

پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
2
3
منشاء تمام مصیبتهای این مردم ،قم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
1
4
قسم حضرت عباست رو باور کنم یا دم خروس رو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
1
4
پس قم رو بخاطر مراکز صنعتیش قرنطینه نکردید لابد !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین