کد خبر: ۶۴۲۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

مرگ دومین بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ویروس کرونا تاکنون جان ۲ تن از شهروندان این استان را گرفته که هر ۲ مورد آن ها در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا ظرف شبانه روز گذشته تاکنون با یک نفر افزایش به ۶۱ مورد رسیده است.

محمد بانشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام یافته‌های آزمایشگاهی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا امروز یکم فروردین ماه ۹۹، در این استان به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای فوت کرد.

مرگ دومین بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: روز گذشته نیز بیمار کرونایی که مردی ۶۸ ساله بود در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

بانشی عنوان کرد: مردم باید در روزهای آینده منتظر موارد جدیدی از ابتلا به این ویروس باشند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از هم استانی ها خواست که نکات ایمنی را رعایت کنند و از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری و سفر های درون شهری و برون شهری به جد خودداری کنند زیرا ویروس کرونا همه گیر بوده و خطر در کمین خانواده ها است.

تمامی اماکن عمومی، رستوران ها، مکان های تفریحی و گردشگری تعطیل شده اند و استان کهگیلویه وبویراحمد بنا به تصمیم ستاد مدیریت کرونا هیچ گونه پذیرشی برای ایام نوروز امسال نخواهند داشت.

بدون شک رعایت نکردن در ورود و خروج ادارات و حضور برخی افراد مشکوک ومبتلا به کرونا در جلسات خود می تواند عاملی برای شیوع بیماری باشد.

بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا بهویروس کرونا در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۹۶۴۴ نفر رسید.

۶۷۴۵ نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۴۳۳ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین