کد خبر: ۶۴۲۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۵۳ نفر رسید

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با اعلام ۱۲مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان به ۱۵۳ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی شفیعی عنوان کرد: با اعلام ۱۲مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان به ۱۵۳ نفر رسید.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز داشت: از موارد جدید امروز، ۷ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان،۴ مورد به حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است و از نظر جنسیتی ۶ مورد زن و ۶ مورد مرد هستند.

مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۵۳ نفر رسید

وی تصریح کرد: از مجموع ۷۱ مورد آزمایش جدیدی که از روز گذشته تا به امروز انجام شد، ۱۲ مورد جدید شناسایی شد که نشان می‌دهد ۱۶ درصد موارد تست‌ها مثبت شده و همان‌طوری که قبلا هم گفته شده بود نشان دهنده استقرار اپیدمی کروناویروس در استان است.

شفیعی توضیح داد: تعداد مبتلایان به این بیماری در پنج دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی استان شامل ۱۱۷ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۷ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶ مورد مربوط به حوزه دانشکده علو م پزشکی سیرجان است.

وی اظهار کرد: متاسفانه از روز گذشته تا امروز دو مرد در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند که تعداد جان‌باختگان بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان به ۱۶ نفر رسید.

شفیعی متذکر شد: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با حال خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند و ۳ بیمار نیز در نقاهتگاه، دوران بهبودی خود را طی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین