کد خبر: ۶۵۰۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تبلیغات

نکات تولید محتوای رپورتاژ آگهی و سایت براساس اصول سئو!

اگر قبل از سفارش تولید محتوا برای وب سایت خود، بررسی و آنالیز درستی از جامعه مخاطبین خود کرده باشید می‌دانید که مشتریانتان نیاز به چه مطالبی دارند. چه محتوا‌هایی مناسب آنهاست و چه انتظاری از وب سایت شما دارند. اگر تمام این موارد به درستی تعیین شوند، می‌توانید به سادگی محتوایی با کیفیت تولید کنید که مخاطبین خود را راضی نگه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

زمانی که یک وب سایت شروع به کار می‌کند، بخش‌های مختلف در آن راه اندازی می‌شود. یکی از این بخش‌های مهم بخش مقالات و مطالب وب سایت است. در این قسمت است که درواقع مخاطب می‌تواند با کسب و کار شما ارتباط بگیرد. ایده‌های شما را بخواند. راهکار‌های شما را بشنود و به وب سایت شما وفادار شود. به همین خاطر است که تولید محتوای با کیفیت برای وب سایتتان اهمیت زیادی دارد.

در این مطلب میخواهیم چند نکته در زمینه تولید محتوای سایت و رپورتاژ‌آگهی را با هم بررسی کنیم و ببینیم به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین چه مواردی را باید در تولید محتوا برای سایت و رپورتاژ آگهی مدنظر داشته باشیم.

نکات تولید محتوای رپورتاژ آگهی و سایت براساس اصول سئو!

محتوای سئو شده چه تاثیری در افزایش بازدید سایت دارد؟

زمانی که یک وب سایت شروع به کار می‌کند تمام تلاش بر این است که بازدید از آن بالا برود. به این معنا که روزانه تعداد مخاطبین سایت افزایش پیدا کرده و در نتیجه امتیاز بالاتری در صفحات نتیجه جستجو‌های گوگل نصیب سایت شود. مبحث سئو در دو جنبه سئو داخلی سایت و سئوخارجی سایت مورد بررسی قرار می‌گیرد. در بحث سئو داخلی، محتوا‌هایی که تولید می‌شوند نقش مهمی بازی می‌کنند. اینکه مطالبی نوشته شوند که علاوه بر کیفیت بالا موارد مدنظر گوگل برای گرفتن امتیاز سئو را هم رعایت کرده باشند. در قسمت سئو خارجی هم یکی از تکنیک‌ها، کمپین رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ تبلیغاتی است که خود یک تولید محتوای تخصصی به حساب می‌آید.

اگر قبل از سفارش تولید محتوا برای وب سایت خود، بررسی و آنالیز درستی از جامعه مخاطبین خود کرده باشید می‌دانید که مشتریانتان نیاز به چه مطالبی دارند. چه محتوا‌هایی مناسب آنهاست و چه انتظاری از وب سایت شما دارند. اگر تمام این موارد به درستی تعیین شوند، می‌توانید به سادگی محتوایی با کیفیت تولید کنید که مخاطبین خود را راضی نگه دارد. توجه داشته باشید که در بحث تولید محتوا این مخاطب شماست که اهمیت دارد نه کسب و کار و محصولات. شما می‌بایست لحن و ادبیات نوشته‌های خود را با جامعه مخاطبین خود هماهنگ کنید.

مجموعه این ملاحظات باعث می‌شود تولید محتوایی با کیفیت تولید شده تاثیر خود را روی افزایش بازدید سایت و رپورتاژ آگهی ثبت شده در سایت‌های خبری و... بگذارد. به این صورت که موتور‌های جستجو محتوا‌های موجود در سایت شما را مناسب و مفید دانسته و بعد از مدتی لینک سایت شما را در صفحات جستجو به کاربران پیشنهاد میکند. پس به عنوان یکی از گام‌های مهم در بحث سئو سفارش تولید محتوا یکی از پربازگشت‌ترین متد‌های بازاریابی به حساب می‌آید. شما می‌توانید مطمئن باشید هزینه‌ای که برای رپرتاژ آگهی خود می‌کنید به شما بر می‌گردد و روی عملکرد وب سایتتان تاثیر مثبت خواهد داشت.

چرا باید سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی بدهیم؟

یکی از مسائلی که در این مرحله مطرح می‌شود بحث تولید محتوا توسط خود مدیران وب سایت یا کارمندان است یا برون سپاری آن. به چند دلیل پیشنهاد می‌شود که این کار را برون سپاری کنید. یک اینکه نویسندگی خود مهارتی است که یادگیری آن توسط نیرو‌های موجود ممکن است سربار هزینه‌ی بیشتری داشته باشد تا استفاده از یک پلتفرم تخصصی این موضوع. دو اینکه نوشتن یک محتوا علاوه بر بخش خلاقیت و نوع نگارش که اهمیت فراوانی هم دارد، بخش سئو و موارد فنی آن هم مطرح است. رعایت نکات سئو و آماده کردن محتوا برای قرار گیری در وب سایت و دیگر سایت‌ها برای لینک سازی همه در حیطه تخصصی یک نیروی تولید محتواست.

نکات تولید محتوای رپورتاژ آگهی و سایت براساس اصول سئو!

به علاوه درخواست ثبت رپورتاژ و تولید محتوای با کیفیت از یک پلتفرم ثبت و تولید رپورتاژ آگهی می‌تواند این بار را از دوش شما بردارد که آیا محتوایی که تولید می‌کنید مناسب کار شما و مخاطبتان هست یا خیر. اینکه مسیری که برای تولید محتوا شروع کرده آیا به رشد جایگاه سایتتان در نتایج گوگل منتهی می‌شود یا نه. دغدغه‌های این چنینی را معمولاً پلتفرم‌های انتشار رپورتاژ آگهی و تولید محتوا رپورتاژ برطرف کرده و شما را در این راه یاری می‌دهند. یکی از این پلتفرم‌های آنلاین، سایت تریبون است که علاوه بر محتوای با کیفیت سئو شده، رپورتاژ آگهی‌های حرفه‌ای نیز برای شما تولید می‌کند. این سایت با بیش از ۳۰۰ رسانه پر طرفدار همکاری می‌کند که در واقع اثر بخشی تبلیغات متنی شما را تضمین خواهد کرد.

از کجا قیمت رپورتاژ را استعلام کنیم؟

برای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی معیار‌های مختلفی مطرح می‌شود. اصلی‌ترین معیار، اعتبار سایتی است که رپورتاژ آگهی شما در آنجا ثبت خواهد. هر چه اتوریتی سایتی که رپورتاژ شما در آن ثبت می‌شود بیشتر باشد، لینک دریافتی شما، اعتباری بیشتر خواهد داشت و باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد. یکی دیگر از این معیار‌ها تعداد کلمات هر مقاله است. به این صورت که شما ممکن است برای یک موضوع نیاز به مقاله‌ای طولانی داشته باشید و گاهی هم برای یک محصول خاص نیاز به توضیحی کوتاه دارید. بسته به تعداد کلمات درخواستی و همینطور حجم کار شما قیمت متفاوت است. برای آگاهی از قیمت‌های مجموعه تریبون می‌توانید از طریق وب سایت این مجموعه و وارد شدن به پنل کاربری، محاسبه هزینه محتوا و رپورتاژ خود را انجام دهید.

از موارد دیگری که در تعیین هزینه تولید محتوا رپورتاژ موثر است تالیفی یا ترجمه بودن محتواست. معمولاً هنگام سفارش تولید محتوا باید مشخص کنید که محتوایی که نیاز دارید آیا منبع انگلیسی مشخصی برای ترجمه دارد یا اینکه صرفاً با تحقیق و تالیف نیاز به تولید محتوای سئو شده دارید. تخصصی بودن یا نبودن یک مطلب هم موردی است که روی قیمت نهایی کار تاثیرگذار خواهد بود. البته تمام این موارد در پکیج‌های سایت تریبون به خوبی دیده شده و با نیازسنجی درست کاربر، پیشنهاداتی رو به روی شماست که علاوه بر صرفه جویی در هزینه، تصمیم گیری را برای شما آسان‌تر می‌کند.

فراموش نکنید هر چقدر هم که محتوایی با ارزش تولید شود، اما اگر مخاطبی نداشته باشد، تاثیر مثبتی روی کسب و کار شما نخواهد داشت. به همین خاطر مهم است که قبل از هرکاری شناخت درستی درباره جامعه هدف خود داشته باشید و با آنالیز درست مخاطبین به یک ساختار محتوایی برسید. وب سایت تریبون به عنوان یکی از فعالان این حوزه، بعد از ثبت سفارش تولید محتوا سایتتان، می‌تواند مشاوره‌های خوبی در این زمینه به شما بدهد.

منبع: تریبون رپورتاژ آگهی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین