کد خبر: ۶۵۰۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
آیا بازگشایی سینماها درست است؟

فکر می‌کنم این تصمیم برای سینمادوستان خوشایند باشد

بازگشایی سالن‌های سینمایی در دورانی که کرونا بر تمام تصمیمات و رفتارهای جمعی و شخصی آدم‌ها و جامعه سایه افکنده است، اعلام شده است که سینماها با رعایت قوانین چندین گانه بهداشتی، از عید فطر کار خود را از سر خواهند گرفت. تصمیمی که مخالفان و موافقانی دارند
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نوروزبیگی، یکی از تهیه‌کنندگان سینما و از موافقان طرح بازگشایی سالن‌های سینمایی،  رضایت خود از این تصمیم وزارت ارشاد را اعلام کرد و گفت: «با بازگشایی مجدد سینماها موافقم؛ چرا که نه! اگر شرایطی که اعلام شده مهیا شود و از نظر دستورالعمل بهداشتی تمام موارد رعایت شود،این تصمیم می‌تواند خیلی خوب باشد که ما دوباره شاهد باز شدن سینماها باشیم.»

فکر می‌کنم این تصمیم برای سینمادوستان خوشایند باشد

او تعطیلی سینماها را به ضرر سینما دانست و گفت: «اگر این شرایط ادامه پیدا کند و قرار باشد سینماها تعطیل بمانند مردم از سینما دور می‌شوند و دیگر توجه‌ای به این حوزه نخواهند داشت. فکر می‌کنم این تصمیم برای سینمادوستان هم خوشایند باشد و با استقبال آنان رو به رو خواهد شد.»

نوروزبیگی در ادامه گفت: «اعلام شده در صورت فراهم بودن بستر بازگشایی سینماها، از عید فطر شاهد حضور مجدد فیلم‌های سینمایی روی پرده نقره‌ای خواهیم بود. امیدوارم این بلا به کلی دور بشود و تمام کسب و کارها به حالت قبل خود بازگردند.»

این تهیه‌کننده معتقد است اکران آنلاین و اکران به شیوه معمول در سالن‌های سینما مکمل یکدیگرند و در همین راستا افزود: «اکران فیلم‌های سینمایی در شبکه نمایش خانگی و به صورت آنلاین و اکران در سینماها مکمل یکدیگر هستند و منافاتی باهم ندارند. اصولا بعضی دوست دارند فیلم را در خانه ببیند و عده‌ای علاقه‌مند به تماشای فیلم در سالن سینما، روی پرده عریض و با کیفیت صدای بالا هستند.»

او در آخر گفت: «در مجموع باید ببنیم در نهایت تصمیم ارشاد برای بازگشایی سینماها چه خواهد بود و چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین