کد خبر: ۶۵۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

تصادف دو کامیون در هند/ ۲۴ نفر کشته شدند

 یک مقام پلیس ایالت اوتارپرادش در شمال هند اعلام کرد بر اثر برخورد دو کامیون حامل کارگران مهاجر در این ایالت ۲۴ نفر کشته و ۱۵تن نفر دیگر مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

این سانحه در حالی اتفاق افتاد که کارگران سوار بر کامیون سعی داشتند پس از از دست دادن کار و درآمد خود به دلیل قرنطینه سراسری، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری "ان دی تی وی"، جای نیاران سینگ یک مقام ارشد پلیس اوتار پرادش گفت: در این حادثه که ساعت ۳ صبح (به وقت محلی) شنبه به وقت محلی اتفاق افتاد کارگران از پنجاب و دهلی به سوی شهرهای خود در حرکت بودند.

تصادف دو کامیون در هند/ ۲۴ نفر کشته شدند

در یک هفته گذشته بیش از ۲۰ کارگر به دلیل سوانح جاده‌ای در مناطق مختلف هند جان خود را از دست داده‌اند. هفته گذشته نیز ۱۶ کارگر در حالی که به دلیل خستگی بر روی ریل آهن به خواب رفته بودند، توسط یک قطار باربری زیر گرفته شده و جان خود را از دست دادند.

میلیون‌ها کارگر پس از آغاز قرنطینه سراسری هند با هدف مقابله با ویروس کرونا، مشاغل خود را از دست داده و شهرهای بزرگ این کشور را ترک کرده‌اند.

به دلیل قرنطینه سراسری در هند، حرکت تمام وسایل نقلیه عمومی متوقف شده است. به همین دلیل کارگران در این کشور مجبورند با پای پیاده برای رسیدن به خانه‌های خود تلاش کنند.

بسیاری از این افراد در مسیر با گرسنگی و همچنین تشنگی مواجه می‌شوند. مقامات هندی از کارگران درخواست کرده‌اند که از پیاده روی گسترده به سوی روستاهای خود خودداری کنند.

دوشنبه هفته گذشته وزارت کشور هند اعلام کرد که کارگران می‌توانند از قطارهای مخصوص برای رسیدن به خانه‌های خود استفاده کنند. با این وجود بسیاری از کارگران هندی قادر به ثبت نام و پرداخت پول بلیت این قطارها نیستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین