کد خبر: ۶۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

کشف ۱۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ طبقاتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی بروز نوسانات اخیر بازار خودرو و سوء استفاده عده‌ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار این کالای مصرفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی از دپو ونگهداری خودروهای ایرانی و خارجی فاقد پلاک در یک پارکینگ طبقاتی در شهر بندرعباس مطلع شدند.

کشف ۴۸ میلیارد ریال خودروی ایرانی و خارجی احتکارشده در بندرعباس

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی با بررسی موضوع و حصول اطمینان با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به همراه نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از محل دپو تعداد ۱۲دستگاه خودرو شامل تویوتا لندکروز، هیوندا، پیکاپ، ۲۰۷، تیبا، چری، ۲۰۶ و پارس احتکار شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش خودروهای کشف شده را ۴۸ میلیارد ۳۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ضمن تائید احتکار خودرو ها از سوی نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت استان در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین