کد خبر: ۶۵۲۹۹۳
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
پدر علت قتل را فرار دختر از منزل عنوان کرد

جزئیات جدید از قتل ناموسی دختر نوجوان در گیلان توسط پدر

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل دختر نوجوان توسط پدرش در بخش حویق شهرستان تالش خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام خبر وقوع قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی ۳۷ ساله دخترش را با وارد کردن ضربات یک جسم تیز و برنده به ناحیه گردن به قتل رسانده است، افزود: قاتل در محل وقوع جرم دستگیر شد.

جزئیات جدید از قتل ناموسی دختر نوجوان در گیلان توسط پدر

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل به قصد ازدواج با مردی ۳۰ ساله بر خلاف رضایت او به دلیل اختلاف سنی زیاد عنوان کرد.

سرهنگ رسول‌زاده از تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز مشکلات فردی یا خانوادگی می‌توانند به مراکز خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌های نمونه سطح استان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان، ارتباط منطقی و سالم میان والدین و فرزندان را لازمه یک زندگی موفق و نوید بخش سعادت و خوشبختی آینده فرزندان قلمداد کرد و گفت: ناآگاهی و کم توجهی به احساسات و انتظارات منطقی فرزندان و فقدان یک رابطه صمیمانه میان والدین با آنها به ویژه در سنین نوجوانی و جوانی می‌تواند رفته رفته موجب بیگانگی، سلب اعتماد و گرفتاری‌های جبران‌ناپذیر فردی و اجتماعی برای هردو طرف شود.

سایت محلی گیل خبر نیز در همین‌باره نوشته است: پرونده قتل رومینای ۱۴ ساله که پدرش او را با داس کشت، تقاطعی از انواع ستم‌های اجتماعی است. در نخستین روز از خرداد پدری از ترس بی‌آبرویی، داس را بر گردن نحیف دختر ۱۴ ساله‌اش نشاند و سرش را برید و نام «رومینا» مانند سارینا، هوژان، فرشته، زعفران، نازنین،، زبیده، سارا، هاجره و… قربانیان قتل‌های ناموسی همین چند ماه آغازین سال ۹۹، در فهرست اسامی قبرستان جا گرفت. دختری که هنوز ۱۴ سالش تمام نشده بود.

پدر ابتدا سعی می‌کند دخترش را خفه کند و وقتی موفق نمی‌شود، سر دختر را با داس می‌برد. با شیون‌های مادر و بقیه همسایه‌ها پلیس سر می‌رسد و قاتل را بازداشت می‌کند. این روزها پدر قاتل در زندان است، برادر ۶ ساله و مادر رومینا تنها عزاداران این خانه نیستند. اهالی روستای «حویق» شهرستان تالش چند روزی است که در غمی عمیق به سر می‌برند.

برای بررسی هرچه بهتر این پرونده با اسفندیار اشرفی، عموی مقتول و همچنین بهمن خاوری، همان پسری که یکی از شخصیت‌های این داستان دردناک است، به گفت‌و‌گو نشستیم. ناگفته پیداست که اظهارات این دو نفر که در جناح‌های مقابل یکدیگر قرار دارند، کاملا با هم در تضاد است و نگارنده هم تلاشی ندارد تا حقی را بین آنها تقسیم کند و گزارش، صرفا روایتی است از یک قتل ناموسی دیگر.

به پلیس هم گفتم که دوستش دارم و اجباری در کار نبود

ماجرا از ارتباط رومینا و بهمن آغاز شد. رابطه‌ای که به زعم بهمن عاشقانه و از نظر عموی رومینا با رعب و تهدید همراه بود. بهمن حدودا ۳۵ سال دارد و حالا و بعد از رومینا زندگی خود را نابود شده می‌داند: «چند سالی بود که عاشق هم بودیم و بالاخره تصمیم گرفتم تا یک نفر را بفرستم و او را از پدرش خواستگاری کنم. اما از آنجایی که مذهب ما یکی نبود، مخالفت کردند. به همین خاطر هم دختر به من گفت که پدرم رضایت نمی‌دهد و باید فراری‌اش بدهم. همین شد که باهم فرار کردیم و پنج روزی ناپدید شدیم. بعد از این ماجرا بود که پدرش در پاسگاه حویق از من به جرم آدم‌ربایی شکایت کرد. حتی به من تهمت زد که دخترش را بیهوش کردم و گاو و طلاهایش را هم دزدیدم. وقتی پاسگاه دختر را خواست و او هم به آن‌ها گفت که به خواسته خودش با من آمده است. ولی پدرش بیخیال نشد. در آگاهی آستارا هم از من شکایت کرد و چند روز بعد آگاهی با من تماس گرفت. ولی چند نفر از بستگان آمدند و خواستند که ما با هم صیغه کنیم تا ماجرا تمام شود. ولی آن مرد با پلیس هماهنگ کرده بود تا من را دستگیر کنند. موقع بازجویی من گفتم که آن دختر را دوست دارم و اجباری در کار نبوده و دختر هم در بازجویی این حرف‌ها را تایید کرد. یک شب در بازداشتگاه ماندم اما در نهایت تبرئه شدم.»

پس از این اتفاقات خانواده رومینا به خانه برمی‌گردند و به گفته بهمن، وقتی مادر خانواده در حمام مشغول شستن لباس‌ها بوده، پدر ابتدا سعی می‌کند دخترش را خفه کند و وقتی موفق نمی‌شود، سر دختر را با داس می‌برد. با شیون‌های مادر و بقیه همسایه‌ها پلیس سر می‌رسد و قاتل را بازداشت می‌کند.

کدام مردی عکس ناموسش را در اینستاگرام می‌گذارد؟

این داستان اما وقتی از زبان خانواده رومینا نقل می‌شود، تفاوت بسیاری می‌کند. اسفندیار اشرفی، عموی رومینا می‌گوید اصلا تفاوت مذهبی موضوع مهمی نبوده است و این پسر برادرزاده‌اش را تهدید کرده بود: «این پسر رومینا را با زور و تهدید اینکه او را می‌کشد با خود برد و ۶ روز تمام هم او را نگه داشت. بعد از این موضوع حتی ما خواستیم که بیایند و خواستگاری کنند اما خانواده آن پسر گفتن نه، پسر ما اشتباه کرده است. حتی عاقد آمده بود که عقدشان کند اما آن پسر قصدش چیز دیگری بود.»

او می‌گوید که بهمن رومنیا را اغفال کرد و پس از آن باعث شد که برادرش به مرز جنون برسد: «آن پسر در این مدت بارها با من تماس گرفته و ما را تهدید کرده است. به ما فحاشی می‌کند. اگر از رومینا عکسی نمی‌فرستاد این مسائل پیش نمی‌آمد. اصلا کدام مردی وقتی بخواهد با یک دختر ازدواج کند، عکسش را در اینستاگرام می‌گذارد؟ کدام مردی عکس ناموسش را در دنیا پخش می‌کند؟»

برادر قاتل که از قضا عموی مقتول هم هست می‌گوید مادر رومینا شرایط خوبی ندارد: «مادرش ۴۰ سال بیشتر ندارد و این روزها هم عزادار است. او هم فامیل ما و مثل خواهرمان است. حالا چه کنیم؟ او ولی دم است و باید برای پرونده تصمیم بگیرد. برادر من یک پسر ۶ ساله هم دارد. حالا زندگی‌اش نابود شده است. ما خانواده باآبرویی بودیم اما آن پسر همه زندگی ما را به هم زد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
2
3
"با وجود اینکه اصرار کرده بود او را به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد"!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
1
9
اگر این روایت راست بوده، چرا پدر،آن مرد را به سزای عملش نرساند و رفت دخترش را کشت؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
1
4
باور کردید تفاوتی زیادی با همسایه های شرقی نداریم!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
6
25
باید برن سراغ اون پسر شیاد..میگه چند سال عاشق هم بودیم ..یعنی از 8 یا 9 سالگی اون دختر عاشق تو بوده؟؟چرا شکایت پدر که الان قاتل شده رسیدگی نشد و راحت اون پسر تونست دخترو باخودش ببره؟؟ما فقط بلدیم حلقه آخرو دستگیر کنیم...مثل سطان سکه و خودرو و ...البته دستگیری پدرش کار سختی هم نبوده!
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
وقتی از سوی سازمان هایی که در این خصوص وظیفه دارند کاری صورت نمی گیرد نتیجه می شود این.
به پارک ها و سینماها بروید به محیط های دانشگاهی مخصوصا دانشگاه آزاد و علمی کاربردی بروید ببینید چه ارتباطاتی بین دخترها و پسرها وجود دارد و چگونه دخترانی مثل رومینا دچار آسیب می شوند.
باید در این خصوص و به ویژه ارتباطات دختر پسری هم در مدارس و هم در صدا و سیما برنامه هایی بدون محدودیت ارائه شود تا نسل جوان و به ویژه دختران از عواقب این ارتباطات با خبر شوند. نسل جوان با وجود تکنولوژی و دسترسی به اینترنت خواسته هایی حیوانی از دختران کم سن و سال دارد که عوارض آن در آینده برای این دختران هویدا خواهد شد. هر چقدر ما بر روی این مسائل سرپوش بگذاریم به نسل جوان و به ویژه دختران این سرزمین خیانت کرده ایم و شاهد رومینا های بیشتری خواهیم بود . هم با پدر این دختر باید برخورد شود و از آن مهم تر با آن شیطان صفتی که پایه گذار این مسئله بوده باید به شدت برخورد کرد.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
الان موضوع دختره و پسره نیست ! موضوع عقل ناقص این پدر امثالش هستش که این حق رو به خودش میده جان کسی رو بگیره اونم بخاطر یه همچین مسعله ای که دخترش هم سنی نداشته و طبیعیه فریب بخوره و حتی اگر این دختر ۲۵ سالش هم بوده ابن پدر و امثالش اصلا حق ندارن بخاطر همچین موضوع شخصی حکم بده اونم حکم جان گرفتن یا نگرفتن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
2
15
سن پسر 29 سال بوده و نه 35 سال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
از کجا میدونی؟پلیس میگه ک 35سالشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
9
21
ننگ بر اين پدر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
10
آفتاب جان بالاخره کودک همسری آری یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
13
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی! این جریان ریشه اصلیش اینه که دو طرف حاضر به یک گفتگوی نشدن.اگه خانواده ها دو طرف با حضور خود دختر و پسر یک گفتگوی سالم می‌ داشتند شاید چنین جریانی به وجود نمی یومد. اگه پدر خانواده یک رابطه پدرانه ای با فرزندش میداشت چنین نمی شد. افسوس که دیر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
چه گفت وگویی با یک آدم که عاشق یک کودک شده مگر نه اینکه از چند سال پیش عاشقش بوده یعنی از سن 9 سالگی امان از فضای مجازی امان از گوشی های موبایل
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
16
با سلام . واقعا در این موضوع نقش پلیس چه بوده ؟ چرا احتیاط و بررسی تمام جوانب نشده ؟ چرا دختر سریع تحویل خانواده شده است ؟ نقش و کارکرد سازمان بهزیستی در این موضوع چی بوده ؟ خلاءی که در جامعه وجود دارد نبود آموزش و آگاهی بخشی به تمام مردم به ویژه روستایی ها است .کدام پدری دوست داره قاتل فرزندش باشد که این پدر خواسته باشد ؟ آن هم پدری که با سختی و مشقت در روستا به امرار معاش می پرداخته است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
20
مهم این هست که باید به تما فامیل هایش از ریز و درشت در اطلاعیه ی تسلیت نام برد
مهم ایت هست که باید بعد از مرگ عکس زیبایی را از او منتشر کرد
مهم این هست که باید نام پدرش را با یک رنگ متمایز و با فونت درشتر نوشت
مهم این هست که باید یک گل زیبا در کنار اطلاعیه چاپ کرد
مهم این هست که باید بعد از مرگش به او توجه کرد
اما در زمان زنده بودنش هیچ مهم نبوده که چرا وچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
6
پدر .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
12
7
این خشم از دوستی زیاده
فتحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
9
۱۴سال اختلاف سن جای تامل دارد که پسره فردی ...... درحالی که گفته چند ساله عاشق همدیگریم
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
7
13
راستي چرا اين قاتل که اسمش پدر هست ، اعدام نخواهد نشد ، سنت !!!!!!
قانون ايراد دارد ، سنت ايراد دارد ، خروجي قانون و سنت ميشود اين
افسوس
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
16
در این ماجرا مقصر اصلی اون پسر 30 ساله هرزه ایه که یک کودک رو به وادی مثلا عشق و عاشقی کشونده.
مقصر بعدی پدر و مادر این دختر هستند که بهش یاد ندادند خودشو دوست داشته باشه کسی که خودشو دوست داشته باشه عاشق یک ادم دیگه نمیشه بلکه عاشق اهداف انسانی میشه در اینصورت اگه بخاد خودشو قربانی کنه اقلا یک جای درستو حسابی خودشو قربانی میکنه نه واسه یک هرزه.
در پایان خدایا ما را ببخش که قضاوت میکنیم که قضاوت فقط در شان توست ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
6
مقصر این حوادث دولتها هستند وقتی که فرزندی به دنیا نی اید متعلق به این ابو خاک است
نابربری رفاه اسایش و..........
عدم مسولبت پذیری کلیه ارگانها به منطور اموزش به فرزندان این اب و خاک
عدم برابری دسترسی به اطلاعات و نیازهای فرزندان این اب و خاک
تشکلهای اموزشی به نامهای دولتی. شاهد ارگانها انتفاعی. غیر انتفاعی و...بعنی تفهیم تبعیض از ابتدای سن به کودکان کشور و.......هزاران تبعیض
هیچ فرزندی پس از به دنیا امدن برای فقط پدر رو مادرش نیست
اطلاعات فرهنگی خانواده ها با هم فرق دارد وضعبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
11
بچه های خود را بترسانید از هرچه غریبه است
چرا زود اطمینان می کنند چرا گول می خورند آخر یک کودک 12 یا 13 سال باید هنوز تاریخ بخواند ریاضی بخواند علوم بخواند فکرش به آینده اش باشد نه اینکه اسیر عکس و ژست و کافی شاپ و غیره بشود قیافه ی اون پسره ی ....
طرز آرایش مو و حتما کلی خالکوبی هم دارد من که یک مرد 50 ساله هستم با این تیپ آدم ها جرات نمی کنم تنهایی یک مسیر 1 کیلومتری را داخل ماشین باشم چطور باید یک دختر بچه به چنین افرادی اعتماد بکنه
وای ازدل آن پدر پدر پدر چقدر دلش درد داشته درد بدبخت شدن فرزندش درد بی آبرویی
درد اندوه آینده ی دخترش درد زحماتی را که برای کودکش کشیده ولی به هدر می رود
ای کاش آن پسره ی نامرد به زندگیش خاتمه بدهد تا مرهمی باشد بر رنج یک پدر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
8
غم انگیز تر از واقعه ی پیش آمده چه میتوان گفت... چه گناهی دارد دختری که در شرایط بدو خانواده نا مناسب بزرگ میشود. فرزندان ما محصول رفتار ما هستند.. بلفرض که فرار کنند و خطایی هم مرتکب شوند هرگز هرگز حکم آن قتل یا حتی تنبیه بدنی نیست.. در جای خدا نشستن و قضاوت کردن جای ما انسان ها نیست.. کدامین اسلام و خدا را میپرستید که اجازه قتل به شما میدهد تنها به صرف اینکه آبرویتان رفته یا عصبانی بوده اید.. پس آن خدای رحمان و بخشنده را نمیشناسید. چگونه وجدانتان راحت اجازه داد که دختر را تحویل دهید به پدر که نه نه قاتلش
چرا بیشتر پرس و جو نکردید و ریشه یابی نکردید که چه عاملی باعث فرار بوده؟ تنها به خاطر قانون..
در جواب افرادی که تفکر پوسیده ای دارند و میگویند اگر فرزند خودتان بود و آبرویتان میرفت چه, باید بگویم تفکر مردم اهمیت ندارد باید امانت داردار بود در مقابل هدیه ای که خدا به ما داده, این بچه حاصل تربیت من و این اجتماع است که هیچ آموزش صحیحی برای مساعل جنسی و ازدواج در نظر نگرفته.. پس چگونه توقع عملگرد صحیح دارم. وآبروی من و غیرت من حمایت از فرزندم در مقابل افکار پوچ شماها است. باید مثل خدا رفتار کرد, بخشنده مهربان بازگشت پذیر و ستار العیوب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
1
کسانیکه فیلم خانه پدری راتوقیف کردندبایدمجازات شوند
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
2
1
متاسفانه دادن آزادی بیش از حد به فرزندان کاررا به جایی می رسونه که خودِ پدر ومادرهم دیگه نمی تونن اونها را کنترل ویا راهنمایی کنن فاصله گرفتنِ خانواده ها از دین واهل بیت باعث ایجاد این چنین مشکلات بزرگ در زندگی ودرنتیجه تصمیم گیری های نا آگاهانه میشه
الف کاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
4
نه رسیدگی ونه حمایتی از خانواده ای می کنن که پلیس را در جریان آدم ربایی این پسر هرزه قرار داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
3
خدایی یه آدم سی و پنج ساله یه طوری حرف می زنه انگار بچه راهنمایی یا حداکثر دبیرستانیِ!!! از ده سالگی عاشقش بوده؟! دختر ده ساله دقیقا چه تفاهمی با یه آدم 30 ساله داره؟! هر چند توی خانواده خودم هم دختر 18 ساله با مرد 55 ساله ازدواج کرد
k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
2
دختره یکی و انتخاب کرده که حریف باباش بشه . اونقدر از پدرش عقده داشته بنظرم تنها هدفش از این کارها دهن کجی به پدر بود تا مثل خودش اذیت کنه . دختر مثل پدر فقط لج کرد و حرف خودشو زد . دقیقا من هر کاری انجام میدم پسر 5 ساله ام تکرار میکنه مثل دادزدن تهدید کردن رشوه دادن همه رو یاد گرفته و روی من اجرا میکنه باورم نمیشه ولی الان درک میکنم چه کارهای وحشتناک و حرص درآروری انجام میدادم .
ناشناس
|
Georgia
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
عموم کسانی که این خبر را مطالعه کرده اند قطعا این فاجعه شنیع را محکوم مینمایند ولی عمده ترین مسئله ای که هیچکدام از منتقدان به آن توجه نکرده اند، عدم صلاحیت و عقلانیت و کفایت والدین این دختر نوجوان است که نتوانسته اند به موقع بایدها و نبایدها را به دخترشان بیاموزند و حدود ارتباطات با افراد بیگانه و خصوصا ارتباط با مردان نامحرم را به او آموزش دهند و اخطار به موقع دهند. کلاه خود را قاضی کنیم کدامیک از ما عشق دختر ۸ الی ۹ ساله را به یک مرد ۲۶ ساله که امروز تبدیل به یک مردی ۳۰ ساله با آن وجنات و ظاهر غلط انداز و نامناسب که به هیچوجه به افراد سالم شباهتی ندارد را تايید می کنیم. اگر قانونی داشته باشیم که درصورت عدم صلاحیت هر پدر و مادری حضانت فرزند از آنها سلب گردد و یا فرزندان با نظارت سازمان یا موسسه ای که مسئولیت کنترل و بررسی فرزندان بد سرپرست را بعهده دارد،‌تربیت شوند قبل از بروز اینچنین فجایع دلخراش و شنیع جهت تربیت و هدایت نوجوانان و کودکان قدم های موثر برداشته شده و در نهایت به رقم خوردن این فجایع منتج نمی شود.
قطعا هیچیک از پدران و مادران و افراد سالم جامعه نه این ارتباط این مرد ۳۰ ساله با دختری حدود ۱۴ ساله را که از نظر قوانین جهانی نیز کودک آزاری حساب می گردد ، و نه رفتار خشن و بدور از عقلانیت پدر و همچنین بی کفایتی مادری که امروز به یاد دختری که برایش بدرستی مادری نکرده و موجبات فراهم آمدن این فاجعه را با هم رقم زده اند ، تایید نمی نماییم.
غزل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
3
الان همه ماقاضی هستیم وقضاوت میکنیم
ولی اگر اون پدر دخترش رو تهدید نمیکرد وبه همسرش نمیگفت راه خودکشی رو نشون دخترت بده وگرنه خودم اونو میکشم رومینای طفل معصوم به جای پناه بردن به اغوش پدر ومادر به سمت اون مرده ... کشیده میشد؟پدری که بخاطر تعصب بیجا دخترتو با داس کشتی چرا قبلا مراقب رفت و امد اون دختر معصوم وبیگناه نبودی ؟مادری که الان قصاص شوهرت رو میخوای چرا از اول عاشق شدن دخترتو ندیدی ؟رومینا قربانی شد ولی باز هم درس نگرفتیم که هیچ بلکه با اعدام نشدن و برخورد قاطع نکردن بااین موضوع ،راه قتلهای ناموسی برا خیلیها بازتر شد چند رومینای دیگر هم تباه شدن وما هنوز دنبال اگر و چرا هستیم
وباز هم سکوت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین