کد خبر: ۶۵۳۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

تصادف مرگبار در کرمان/۳ نفر کشته شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حوادث بامداد امروز (پنجشنبه) در شهر کرمان منجر به جان باختن سه نفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا میرزایی با بیان اینکه در نخستین ساعت هشتم خردادماه همزمان ۲ مورد تصادف شدید در شهر کرمان‌ رخ داد، افزود: ساعت ۵۸ دقیقه بامداد امروز از نخستین حادثه که در خیابان شریعتی (چهارراه کاظمی) رخ داد، آگاه شدیم.

وی اظهار داشت: در این حادثه ۲ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پراید به شدت با یک دیگر برخورد کرده بودند که بلافاصله پس از اعلام این حادثه تیم‌ اطفای حریق و امداد و نجات این سازمان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شد.

تصادف مرگبار در کرمان/۳ نفر کشته شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: در این حادثه چهار نفر از سرنشینان در این 2 خودرو، محبوس شده بودند که آتش‌نشانان نسبت به خروج مصدومان از داخل خودرو اقدام کردند.

میرزایی با بیان اینکه حادثه دیگری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اطلاع داده شد، برخورد شدید ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ساینا در محور هفت باغ علوی تیر شماره ۴۸ بود، گفت: این حادثه منجر به فوت سه نفر و مصدومیت شدید یک نفر سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی همزمان با حادثه اول اعلام شد بیان داشت: ۲ دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۹ و سه، بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: به علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵، در خودرو محبوس شده بود که توسط آتش‌نشانان از بین آهن‌پارهای خودرو خارج شد.

میرزایی ادامه داد: همچنین توسط آتش‌نشانان اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی در هر ۲ حادثه انجام گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین