کد خبر: ۶۵۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

ماجرای توزیع کارت هدیه میان نمایندگان تهران /واکنش هیات رئیسه چه بود؟

عضو هیأت‌رئیسه مجلس در ارتباط زنده با شبکه خبر با اشاره به توزیع کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی میان منتخبان استان تهران، گفت: تمام منتخبان استان این هدایا را باز گردانده و به آن دستگاه اجرایی هم تذکر داده شد.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره بازگرداندن کارت هدیه نقدی که یکی از دستگاه‌های اجرایی به منتخبان استان تهران در مجلس داده بود اظهار داشت: اخیراً جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان تهران و یکی از دستگاه‌ها برگزار شده بود که در پایان جلسه دو کارت هدیه به نمایندگان داده شد اما وکلای ملت از این هدیه ناراحت شده و آن را بازگرداندند.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته هم چنین اتفاقاتی را ما شاهد بودیم افزود: در مجلس نهم و در کمیسیون برنامه و بودجه خاطرم هست که یکی از دستگاه‌های اجرایی به نمایندگان تبلتی را هدیه داد که نمایندگان نسبت به این اقدام آن دستگاه اعتراض کردند و آن هدیه را بازگرداند.

ماجرای توزیع کارت هدیه میان نمایندگان تهران /واکنش هیات رئیسه چه بود؟

وی خاطرنشان کرد: بعد از جلسه اخیری که بین یکی از دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان استان تهران برگزار شده بود تمامی نمایندگان هدایای توزیع شده را باز گردانده و نشان دادند که نماینده واقعی مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که به هیچ وجه هدایایی را بین نمایندگان مجلس توزیع نکنند هر چند که در قانون ممنوعیتی برای دریافت هدیه وجود ندارد چرا که توزیع این هدایا می‌تواند شائبه‌برانگیز باشد چرا که نمایندگان مجلس ناظر بر دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی درباره تذکر هیأت رئیسه به دستگاه‌های اجرایی درباره عدم توزیع هدایا بین نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مطرح شده و قرار است به دستگاه‌های اجرایی گفته شود که از این کار ممانعت کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
شفاف سازی کنید و نام ان دستگاه اجرایی را اعلام کنید
Pn
|
Germany
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
واقعا خجالت نمی کشن فقط چندر غاز ای بابا دو سه میلیون هم شده پول مگه به گدا میدین
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
متاسفانه شنیده ایم بعضی از نمایندگان اصولگرا از مسیولین اصلاح طلب شهرستانها بعد از انتخابات هدیه هایی دریافت کروه اند و از حمایت انها در پشت صحنه هم برخوردار بوده اند
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
بله هرگز در جلسات هدايا ندهيد . درب منزل و يا به حساب فرزندان آنها واريز كنيد
ایرانی
|
Germany
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
جوجه را آخر پاییز می شمارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین