کد خبر: ۶۵۵۵۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
احتمال واریز مابه التفاوت‌ها در خرداد

آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در سال جاری توضیح داد و گفت: اگر افزایش حقوق‌ها طی چند روز آینده به تصویب دولت برسد ما مابه‌التفاوت افزایش حقوق‌ها را در خرداد ماه در قالب پرداخت‌های جداگانه‌ای واریز می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی سالاری درباره زمان برگزاری جلسه هیئت وزیران برای تصویب میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: ظرف چند روز آینده باید در جلسه دولت مطرح شود.

وی افزود: مستندات لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی آماده و ارائه شده است و به احتمال زیاد ظرف هفته آینده در دولت مطرح می‌شود.

آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه افزایش حقوق‌ها به خردادماه نخواهد رسید؟ گفت: کار سختی است، زیرا فایل‌ها آماده و پرداخت حقوق‌ها آغاز شده است، ولی اگر میزان افزایش حقوق‌ها طی چند روز آینده به تصویب دولت برسد ما مابه التفاوت افزایش حقوق‌ها را در خرداد ماه در قالب پرداخت‌های جداگانه‌ای انجام می‌دهیم. مشروط بر اینکه نهایتا ظرف یک هفته به تأیید دولت برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
1
3
آسیب پذیرترین قشر مملکت بازنشسته های تامین اجتماعی هستند عمری با زحمت زندگی کردن که روز مبادا بخور نمیری داشته باشند اونهم ازشون دریغ میشه اونهم تو سخت ترین سال زندگی چند دهه اخیر. واقعا دست مریزاد به تدبیرتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
1
سالاری منتخب دولت است در سازمان غیر دولتی تامین اجتما عی ،این آقا مثل دیگر مسولین حرف زیاد می زند،وبنده گان خدا مسولین کانونهای بازنشستگی را هم خوب سرکار می گذارد،واز خیلی مدتها پیش با عنوان بزودی که مطمئنا بی پشتوانه بود،هیچ منفعتی هم برای بازنشستگان نداشته وندارد، ماموریت ایشان در مدت باقیمانده این دولت پی گیر هوشمندانه در جهت عدم پرداخت بدهی دولت به بازنشستگان وکارگران( صندوق سپرده کارگران تامین اجتماعی) از طرف دولت می باشد.درنهایت همان مصوبه شورای عالی کار درمورد بازنشستگان اعمال می شود،چه ایشان بخواهد یا نخواهد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
1
آفتاب عزيز لطفا جملاتم را حذف و ويرايش نكنيد و بگذاريد پيام يك آدم گرفتار به گوش مسئولين برسد . گفتند كه آقايان نشستند و لطف كردند و حداقل حقوق بازنشسته هاي تامين اجتماعي را به دو مليون تومان رساندند . اين حقوق يك سوم خط فقر است . اين پول را قرار است دولت ماهيانه پرداخت كند و نه كارفرمايان . پس اگر ظلمي صورت گرفته پاي دولت نوشته خواهد شد . من يك بازنشسته تامين اجتماعي و حداقل بگير هستم . به سهم خودم نه اين دنيا و نه دنياي باقي رضايت نخواهم داد. كيسه دولت بيت المال است و حق ما در آن كيسه است .اگر حق ما را ندهيد هر چه از آن كيسه خرج كنيد اشكال شرعي دارد چون ما راضي نيستيم . بنده مصرف مواد غذايي خانه ام را از جهت كمي و كيفي به حداقل رساندم . ماهي يك كيلو گوشت هم نمي خرم . آجيل را كلا از صورت غذائيم حذف كردم . هزينه درمان را كم كردم و خود درماني مي كنم . هزينه ازدواج پسرم را با قرض و وام رديف كردم و حالا قسط مي دهم ولي براي دخترم ديگر كاري نمي توانم بكنم . خلاصه در تنگناي وحشتناكي بسرمي برم . بر چه اساسي بنده و امثال بنده را محكوم به زجر دنيايي و زندگي خفت بار كرديد . در حاليكه خودتان در رفاه كامل هستيد و دست دزدان هم كه الي ماشاا..... در همه امور باز است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین