کد خبر: ۶۵۷۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

سردار یزدی: بسیجیان باید به پاک‌دستی، پاک چشمی و خوش‌اخلاقی مشهور باشند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران در جمع سرپرستان بسیجی مجتمع‌های شورای حل اختلاف گفت: بسیجیان باید در پاک‌ دستی، پاک چشمی و خوش اخلاقی اشتهار داشته باشند.
سردار یزدی: بسیجیان باید به پاک‌دستی، پاک چشمی و خوش‌اخلاقی مشهور باشند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار پاسدار یزدی عصر امروز سه‌شنبه (3تیرماه) در آیین گشایش پایگاه‌های بسیج شوراهای حل اختلاف شهر تهران ضمن گرامیداشت سومین روز از هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: افتخارم این است که حقوق خوان بوده‌ام و حدود ۱۵ سال از نزدیک با شماها ارتباط داشته‌ام.

وی با بیان اینکه از حدود سه سال قبل که به سپاه تهران آمدم سه شعار را در بسیج مطرح کردم‌، عنوان کرد: برداشتم این بود که برداشت خیلی از ما این است که اگر این سه شعار مرتفع شود بسیار خوب است.

وی اولین موضوع را پاکدست بودن بسیجیان خواند و تصریح کرد: توقع پاکدستی از بسیج، توقع زیادی نیست بلکه باید به پاکدستی اشتهار هم داشته باشند و نه تنها به بیت المال دست نیازید بلکه در هزینه کردن آن به خصوص در ارتباط با خودمان باید خسیس باشیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران اضافه کرد: شعار دوم این بود که پاک چشم باشیم و چشم پاکی ما مثال‌زدنی باشد. خواهران و برادران بسیجی باید چشم‌ پاک باشند.

وی در ادامه گفت: سومین شعاری که در ابتدای ورودم برگزیدم این بود که خوش اخلاق باشیم نه اینکه بد اخلاقی کنیم بلکه باید به خوش اخلاقی نیز اشتهار داشته باشیم، چون سبب می‌شود نگرانی که در داخل در مورد منزلت بسیج در بین مردم داریم به عزت در بین آنها تبدیل شود.

سردار یزدی تاکید کرد: ما باید کاری کنیم که در مجموعه‌های اداری اگر کسی وارد اتاقی شد و نگران بود از او سوال کنیم که چه شده و کجا می‌توانیم به او کمک کرده و حال او را خوب کنیم و حتی اگر قانونی هم در برخی موارد نداریم او را متوجه کنیم که این راه حل‌ها وجود دارد، چون بعضی از مردم ما توجیه نیستند و خدای نکرده به این دلیل به حق دیگران تعرض می کنند.

وی افزود: وقتی دشمن ببیند ما در بین مردم عزیز هستیم اقتدار ما رقم می خورد و انشاءالله با کمک خداوند متعال شما قضات بسیجی همت به خرج می‌دهید که به دنبال عزت در بین مردم و توصیه و تاکید در قلب خودمان و دیگران باشیم که بسیجیان پاکدست ترین، پاک چشم‌ترین و خوش اخلاق ترین کارمندان و و مردم ما در جامعه هستند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران در رابطه با موضوع قضاییه گفت: امروز نیاز مردم ما بیش از هر زمان دیگری به عدالت احساس می‌شود. روزهای اول انقلاب سختی‌ها از امروز بیشتر بود و در روزهای ابتدایی جنگ برای یک قالب صابون، نفت و... مردم با یک برگ کاغذ کوپن در صف می‌ایستادند ولی نارضایتی نداشتند و احساس می‌کردند عدالت برقرار می‌شود که این مساله آرامش را در بین مردم ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: در آن دوران مردم می‌دانستند که مشکلات به مراتب بیشتر از امروز است، اما در حال حاضر مشکلی در این زمینه‌ها نداریم و کالا هست اما مردم نگرانند که کالایی که خریده‌اند آیا همسایه آنها یا فرد مسئول هم به همین قیمت خریداری کرده است یا خیر.

یزدی در پایان خطاب به سرپرستان شوراهای حل اختلاف تهران گفت: مردم ما برای اینکه بتوانند در جبهه مبارزه با استکبار مقاومت کنند نیازمند برقراری کمک‌های شما هستند و ان‌شاءالله خداوند به کار شما برکت دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بیدل
|
United States of America
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
بسیجی دلپاک همین صفات رو داره اینایی که الان میبینید توده ای ها در لباس و نام بسیجی هستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین