کد خبر: ۶۵۷۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

نقد یک رسانه اصولگرا به نامه روسای کمیسیون‌های مجلس به روحانی

روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتند: مجلس یازدهم با هدف احیای انقلابی‌گری پا به میدان گذاشته و بر سر آرمانهای خود خواهد ایستاد پس بنای آنچه سابقا با مجلس داشته‌اید را کنار بگذارید و بدانید نمایندگان مردم در مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد. آیا از قیمت روز افزون مواد غذایی اطلاع دارید؟ ای کاش در مسیری که به محل کار میروید صورت کودکانی که از فقر مشغول کار هستند یا زباله‌گردانی که برای لقمه‌ای نان میجنگند را هم بنگرید.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس در مطلبی نوشت: رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اخیرا نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور نوشته‌اند و در مورد مسائل اقتصادی و همچنین نوع مدیریت دولت به ویژه در ۷ سال اخیر انتقاد کرده و تصریح داشتند که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی‌نظیر است، سکوت نخواهد کرد.

در بخشی از این نامه به حسن روحانی آمده است: آیا از قیمت روز افزون مواد غذایی اطلاع دارید؟ آیا از نسبت حداقل‌های یک سبد غذایی با حقوق یک کارگر، یک کارمند و یک معلم اطلاع دارید؟ افزایش تورم در بخش مسکن اعم از خرید و اجاره به گوشتان رسیده است؟ نرخ رو به فزونی خدمات در بخش حمل و نقل و قیمت تهیه خودروی شخصی را می‌دانید؟

نقد یک رسانه اصولگرا به نامه روسای کمیسیون‌های مجلس به روحانی

هر چند که نامه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به رئیس‌جمهور نامه‌ای به جا و خوب و بیانگر دغدغه نمایندگان مجلس نسبت به مسائل اقتصادی کشور و تاثیر آن بر روی اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه است، اما سؤالات اساسی و جدی را در این زمینه به اذهان متبادر می‌سازد. آیا وظیفه کمیسیون‌های تخصصی مجلس نوشتن نامه به رئیس‌جمهور و یادآور مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است؟ چرا رؤسای کمیسیون تخصصی مجلس در نامه اخیر خود به رئیس‌جمهور راهکاری برای حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه نکرده‌اند. در سوء تدبیر ...دولت بویژه در حوزه‌های مسکن، ‌خودرو، قیمت کالاهای اساسی، سبد غذایی قشر مستضعف، کنترل و مهار تورم، تسهیل ارتقاء جوانان و حتی راهکاری برای فرزندآوری و روند صعودی آسیب‌های اجتماعی تردیدی نیست اما مردم قطعا از نمایندگان مجلس یازدهم انتظار دارند به جای شمارش دردهای تب‌کرده زیر پوست مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راهکار اساسی ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
1
از کوزه همان برون تراود که دروست!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین