کد خبر: ۶۵۹۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

دلیل کاهش قیمت سکه چه بود؟

نایب رییس اتحادیه طلا و سکه اظهار داشت: با توجه به اظهارات شب گذشته رئیس کل بانک مرکزی، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به ویژه سکه روند نزولی به خود گرفت و از ساعات اولیه صبح با کاهش تقاضا و کاهش قیمت مواجه بودیم.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه اظهار داشت: با توجه به اظهارات شب گذشته رئیس کل بانک مرکزی، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به ویژه سکه روند نزولی به خود گرفت و از ساعات اولیه صبح با کاهش تقاضا و کاهش قیمت مواجه بودیم.

وی افزود: از صبح امروز تا به این ساعت هر قطعه سکه طرح جدید با 850 هزار تومان کاهش قیمت مواجه بود و حباب قیمتی از یک میلیون و 300 هزار تومان روز گذشته به 750 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

دلیل کاهش قیمت سکه چه بود؟

کشتی‌آرای اظهار داشت: با توجه داشته باشیم که در این بین قیمت اونس جهانی نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت و نرخ دلار هم در بازار آزاد کاهشی بود.

وی با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار سکه و طلا گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم 9 میلیون و 100 هزار تومان، طرح جدید 9 میلیون و 650 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه 2 میلیون و 970 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 520 هزار تومان است.

کشتی‌آرای گفت: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا با کاهش 850 هزار تومانی، به 3 میلیون و 960 هزار تومان رسید و قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 20 هزار تومان کاهش به 915 هزار تومان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
بایه اظهارنظرقیمت سکه یه میلیون بالاوپایین میشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین