کد خبر: ۶۶۰۴۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

عکس| آزمایش مقاومت لیموزین پوتین

برای نخستین بار آزمایش میزان مقاومت مدل خودروی لیموزینی که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه از آن استفاده می‌کند به نمایش عمومی درآمده است.
آفتاب‌‌نیوز :

در ویدئویی که اخیرا توسط شبکه خبری "زوزدا" پخش شد، خودروی لاکچری آئوروس سنات سدان که قیمتی ۲۴۵ هزار دلاری دارد در قسمت جلویی در برخورد با مانع خرد شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این خودرو که ۵.۶ متر طول دارد می‌تواند ظرف مدت ۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. اگرچه بخش جلویی خودرو در این آزمایش تخریب شد با این حال، مشخص شد که سرنشینان جلویی خودرو بر اثر تصادف جان خود را از دست نخواهند داد.

عکس| آزمایش مقاومت لیموزین پوتین

از فوریه ۲۰۱۸ میلادی به این سو، ۷۰۰ دستگاه خودروی آئوروس توسط علاقمندان به این مدل خودرو سفارش داده شده و پیش خرید شده‌اند.

عکس| آزمایش مقاومت لیموزین پوتین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
3
20
جان دیکتاتورها از همه مردم بیشتر اهمیت داره حتی اگه همه مردم از گرسنگی بمیرن دیکتاتورها و آدمکش ها باید زنده بمونن تا دنیا رو بچرخونن مخصوصا دیکتاتورهای پیر...
Zarei
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
1
چنانچه روندقانونی اطلاع رسانی دولت به ملت اصلاح وتقویت شود ،دیگرمردم تشنه یا فریفته اخبارمجازی که سراسر دروغ وبازی دادن است نمیشوند، وحتی دولت رادراهدافش یاری میکنند،اشکال اطلاع رسانی سیستم دولت به دوعلت مردم رابی اعتماد کرده ،یکی دروغها وجنگهای رسانه ای خودشان ،ودیگر دیررسیدن اخبار به مردم ،حداقل چهل وهشت ساعت پس از رسانه های مجازی ودشمنان!! آیا بورکراسی وترس وعدم بینش سیاسی باعث شده ،یابلاتکلیفی وجبهه گیری وخرابی دستگاههاست؟؟ کشور ازآن ملت است ،پس باید ازاوضاع وطنشان درحداقل زمان مطلع شوند ،آنهم واقعیتها ونه اکاذیب وبستن ها..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین