کد خبر: ۶۶۰۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی البرز خشونت خانگی است

بهزیستی استان البرز گفت: براساس آمار و ارقام بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی این استان مربوط به همسر آزاری ، کودک آزاری و خشونت های خانگی است.
بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی البرز خشونت خانگی است
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله حیدری روزشنبه در حاشیه مانور اورژانس اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته بهزیستی افزود: امسال بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان البرز برقرار شده که بخشی از آنها همسر آزاری و کودک آزاری بوده است.

وی به اهداف اجرای مانور اورژانس اجتماعی البرز اشاره کرد و ادامه داد: این مانور به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و برای آگاه سازی اذهان عمومی از خدمات اورژانس اجتماعی و شناساندن بهتر خط ۱۲۳ و خدمات اورژانس اجتماعی به مردم برگزار شده است.

حیدری گفت : اورژانس اجتماعی با حضور نیروهای متخصص ، خدمات متنوعی برای افراد جامعه که با بحرانهای فردی و اجتماعی روبرو می شوند ارایه می دهد.

وی با اشاره به ویژگیهای اورژانس اجتماعی مانند در دسترس بودن و تخصصی بودن بیان داشت: بیشترین جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودک آزاری، همسرآزاری ، کودکان کار ، دختران و زنان بدسرپرست و یا آسیب دیده ، معلولانی که با مشکلات اجتماعی روبرو می شوند را شامل می شود که به صورت فوری و به موقع خدمت رسانی توسط این تیم انجام می پذیرد.
فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است که مردم می‌توانند به‌وسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌ههای اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین