کد خبر: ۶۶۲۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

برپایی کاروان‌های شادی سیار در عید غدیر و قربان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید قربان و غدیر در شهر تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا جوادی‌یگانه در نشست خبری مجازی خود که عصر امروز با هدف تشریح برنامه‌های دهه ولایت و عید سعید غدیر برگزار شد، گفت: در شرایطی عید غدیر را برگزار می‌کنیم که هم درگیر تحریم‌های ظالمانه و هم درگیر کرونا شده‌ایم.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط روز فعلی جامعه، باید به الگوی جوانمردی حضرت علی (ع) بازگشت و این ایجاب می‌کند تا در شرایط فقر هم به فقرا کمک کنیم، گفت: در برنامه عید غدیر و قربان سال جاری سعی کردیم که ۳ محور اصلی مسجد محوری، محله محوری و خانواده محوری را مدنظر قرار دهیم که در وهله اول بنا داریم تا مردم خودشان عید را جشن بگیرند و ما فقط به آنها وسیله بدهیم.

برپایی کاروان‌های شادی سیار در عید غدیر و قربان

جوادی یگانه با بیان اینکه این برنامه‌های ویژه با کمک سازمان تبلغات،کمیته امداد و جبهه انقلاب اسلامی اجرای می‌شود، افزود: برهمین اساس ۱۱۰ مسجد پرمخاطب در تهران شناسایی شده است و قرار است که این مساجد پایگاهی برای برگزاری جشن عید غدیر و قربان شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اعلام حرکت کاروان‌های سیار شادی در شهر به مناسب دو عید غدیر و قربان گفت: کاروانهای شادی سیار خواهند بود و در این فضای کرونایی سعی کردیم که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و هیچ تجمعی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ادامه برنامه‌های مجازی در محرم گفت: در حال تدارک برنامه محرم هستیم اما بنا نیست که مجازی باشد چراکه با حفظ فاصله اجتماعی میتوان برخی از آداب محرم را اجرا کرد.

به گزارش ایسنا، این نشست خبری با حضور حجت‌السلام سهرابی، مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران، حجت‌السلام دانایی، مدیرکل جبهه انقلاب اسلامی و ابوالفضل پرینچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین