کد خبر: ۶۶۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
تبلیغات

آشنایی با ۳ مورد از بهترین هلی‌شات‌های موجود در ایران

وقتی برای خرید هلی شات به بازار می‌رویم با برند‌هایی معتبری مثل سایما، DJI، JJRC و دیگر شرکت‌های معروف سازنده هلی شات مواجه می‌شویم. قطعا دیدن این همه مدل می‌تواند هر کسی را سردرگم کند. اما اجازه دهید در همین ابتدای بحث یک موضوع مهم را یادآوری کنیم. نمی‌توان هیچ هلی شات یا برند خاصی را به عنوان بهترین یا برترین برند بازار در نظر گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر به بازار کوادکوپتر و هلی شات مراجعه کنیم با انواع مدل‌ها رو به رو می‌شویم. بیشتر افراد دانش تخصصی درباره هلی شات‌ها ندارند. به همین دلیل انتخاب یک کوادکوپتر مناسب ممکن است سخت به نظر برسد. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هلی شات موجود در ایران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به فکر خرید کوادکوپتر هستید در ادامه همراه ما باشید.

بهترین هلی شات موجود در ایران چیست؟

وقتی برای خرید هلی شات به بازار می‌رویم با برند‌هایی معتبری مثل سایما، DJI، JJRC و دیگر شرکت‌های معروف سازنده هلی شات مواجه می‌شویم. قطعا دیدن این همه مدل می‌تواند هر کسی را سردرگم کند. اما اجازه دهید در همین ابتدای بحث یک موضوع مهم را یادآوری کنیم. نمی‌توان هیچ هلی شات یا برند خاصی را به عنوان بهترین یا برترین برند بازار در نظر گرفت.

دلیل این موضوع نیز مشخص است. در حقیقت نیاز‌های افراد با یکدیگر متفاوت است. یک فرد به دنبال خرید بهترین هلی شات دوربین دار است و فرد دیگر می‌خواهد پرقدرت‌ترین کوادکوپتر بازار از نظر قدرت پرواز را تهیه کند. ما در ادامه و بر اساس محبوبیت ۳ کوادکوپتر جذاب بازار را به شما معرفی می‌کنیم. کوادکوپتر‌هایی که می‌تواند تا حد زیادی نیاز‌های افراد متفاوت را پوشش دهد.

آشنایی با ۳ مورد از بهترین هلی شات‌های موجود در ایران

۱. کوادکوپتر JJRC H۷۳ پک کمبو، پرنده قدرتمند در اوج آسمان

JJRC را می‌توان در کنار کوادکوپتر سایما از خوش نام‌ترین تولید کنندگان هلی شات دانست. کوادکوپتر H۷۳ را باید یکی از بهترین محصولات جی جی آر سی دانست. این هلی شات بدنه از جنس فیبرکربن دارد. این بدنه در کنار طراحی مهندسی بی نظیر، قدرت پروازی بالایی به کوادکوپتر H۷۳ بخشیده است. از طرف دیگر JJRC H۷۳ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این هلی شات نشان می‌دهد با یک دوربین بی نقص و عالی رو به رو هستیم. قدرت موتور و باتری این محصول نیز در بین رقبا بی نظیر است.

۲. کوادکوپتر Xiaomi FIMI A، پرنده قدرتمند چشم بادامی‌ها

چینی‌ها برای تسخیر بازار کوادکوپتر دندان تیز کرده اند. کمپانی چینی شیائومی که همیشه با موبایل و سایر محصولات الکترونیکی خود شناخته می‌شود، این بار پا به بازار هلی شات‌ها گذاشته است.

کوادکوپتر Fimi A شیائومی یکی از بهترین محصولات فعلی بازار است. این هلی شات با بهره گیری از طراحی آیرودینامیک در کنار استفاده از بهترین مواد در بدنه، یکی از با کیفیت‌ترین محصولات فعلی است. از طرف دیگر این محصول از موتور‌های قدرتمند براشلس استفاده می‌کند. قدرت موتور‌های براشلس به این پرنده، توان پروازی بالایی را داده است. دوربین قدرتمند در کنار سنسور‌هایی مثل مشاهده مصرف باتری و قابلیت پرواز خودکار این کوادکوپتر را به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران بازار تبدیل کرده است.

۳. کوادکوپتر حرفه‌ای Aviator ۸۸۱۱، یک نام غریب در بین حرفه ای‌ها

کوادکوپتر حرفه‌ای Aviator ۸۸۱۱ یکی دیگر از گزینه‌های لیست ماست. اگرچه برند Aviator در بین سایر برند‌ها چندان شناخته شده نیست. اما محصول کوادکوپتر حرفه‌ای Aviator ۸۸۱۱ یکی از محصولات بلندپروازانه این برند است. این هلی شات طراحی منحصر به فردی دارد و مانند دو مدل قبلی معرفی شده از بهترین مواد در ساخت آن استفاده شده است. دوربین این هلی شات با بهره گیری از دوربین تصویربرداری ۱۲ مگاپیکسل با رزولوشین ۴K قادر است تا تصاویری بی نظیر را ثبت و ضبط کند.

از طرف دیگر استفاده از آخرین سنسور‌ها و فناوری‌های روز دنیا مثل قابلیت تعقیب و چرخش به دور سوژه، کوادکوپتر حرفه‌ای Aviator ۸۸۱۱ را به یک انتخاب ایده آل برای حرفه ای‌ها تبدیل کرده است.

در خرید هلی شات به چه نکاتی دقت کنیم؟

مهم نیست کدام یک از محصولات بالا برای خرید انتخاب می‌کنید. حتی ممکن است شما محصولی دیگر را مد نظر داشته باشید. اما بد نیست در هنگام خرید هلی شات به نکات زیر دقت کنید.

آشنایی با ۳ مورد از بهترین هلی شات‌های موجود در ایران

۱. پشتیبانی از قطعات یدکی، با اطمینان خرید کنید

هلی شات‌ها دستگاه‌هایی بسیار حساس هستند و ممکن است در طول مدت استفاده آسیب ببیند. از آنجا که دسترسی به قطعات یدکی هلی شات، کار چندان ساده‌ای نیست. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید به دنبال فروشگاهی باشید که از قطعات یدکی پشتیبانی کند. این مساله می‌تواند موجب امنیت خاطر خریداران شود.

۲. محصولات متنوع، دست باز خریدار در انتخاب

دومین نکته در انتخاب یک فروشگاه مناسب، وجود محصولات متنوع است. فروشگاهی که از محصولات متنوع برخوردار باشد، دست خریدار را در انتخاب باز می‌گذارد. از طرف دیگر در یک فروشگاه مناسب می‌توان به سادگی به راحتی در بین محصولات گشت زد و بهترین محصولات را انتخاب کرد.

۳. قیمت، پشتیبانی و سایر موارد

احتمالا همه ما قیمت را یک فاکتور تعیین کننده در خرید می‌دانیم. به همین دلیل بهتر است به دنبال فروشگاهی باشیم که قیمت محصولات خود را منصفانه تعیین می‌کند. از طرف دیگر پشتیبانی از کاربران و پاسخ گویی به سوالات آن‌ها از وظایف یک فروشگاه تخصصی است.

آشنایی با ۳ مورد از بهترین هلی شات‌های موجود در ایران

پریماتوی، انتخاب حرفه‌ای‌ها در خرید هلی شات

در این مقاله سعی کردیم با معرفی ۳ محصول متفاوت، بهترین هلی شات موجود در ایران را به شما معرفی کنیم. در بخش دوم مقاله نیز فاکتور‌های انتخاب یک فروشگاه مناسب را بررسی کردیم. بر اساس همه فاکتور‌هایی که گفتیم، انتخاب پریماتوی است. فروشگاه تخصصی پریماتوی امکان خرید هلی شات، کوادکوپتر و ماشین کنترلی را از بهترین برند‌ها و با بالاترین کیفیت ممکن فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بهتر می‌توانید به وب سایت فروشگاه تخصصی پریماتوی مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین