کد خبر: ۶۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
دولت با کار جهادی خدمات بسیار ارزشمندی ارائه کرد

وزیر اطلاعات: اگر حمایت‌های رهبری نبود این دولت چندین بار زمین زده شده بود

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه همه دولتهای بعد از انقلاب خدمات ارزنده ای انجام داده اند اظهار کرد: شرایط در همه دولتها یکی نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات طی سخنانی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با گرامیداشت هفته دولت به ارزیابی از عملکرد دولت پرداخت و اظهار کرد: همه دولت‌هایی که بعد از انقلاب خدمتگزار مردم بودند، همه خدمت کردند و نمی‌شود خدمت آنها را نادیده گرفت اما شرایط در همه دولت‌ها یکسان نبوده و متفاوت بوده است؛ در برخی دولت ها شرایط بهتر بوده، طبعاً توفیقات بیشتری نصیب‌شان شده و در برخی دیگر از دولت ها شرایط خوبی فراهم نبوده و توفیقات کمتری داشتند.

وی با بیان اینکه «بدترین وضعیت در دولت فعلی بوده است»، خاطر نشان کرد: در این دولت هم فشار تحریم ها بی سابقه بوده و هم درآمد کشور به حداقل ممکن خود رسیده بود و هم فروش نفت کمتر و مشکلاتی در صادرات و واردات ایجاد شده است. همچنین قیمت نفت که عمده درآمد ما بوده، از سایر دولت ها کمتر بوده است؛ در چنین شرایطی اگر دولتی بتواند کشور را سرپا نگه دارد تا به زمین نخورد، معجزه کرده است؛ با این حال دولت با کار جهادی که انجام دادن خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه کرده است که با توجه به شرایط حاکم بر کشور و دولت باور کردنی نیست.

وزیر اطلاعات افتتاح فازهای متعدد پارس جنوبی را از جمله خدماتی عنوان کرد که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ارائه شده است و گفت: بسیاری از پالایشگاه‌ها که بخشی از کارهایشان انجام شده بود، در این دولت راه اندازی شدند؛ حدود یک میلیون و پانصد هزار مسکن اعم از مسکن مهر قیمت به تکمیل رسید که تا پایان دولت به حدود ۲ میلیون مسکن می‌رسد. همچنین مجتمع‌های معدنی بسیاری در برخی استانها فعال شد و راه آهن همدان، کرمانشاه، خوی و تبریز راه اندازی شد.بیمارستان های بسیاری نیز در این دولت افتتاح شد که زمینه های حماسه آفرینی در دوران کرونا را فراهم کردند.

علوی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت های یازدهم و دوازدهم در زمینه های تامین انرژی برق آب راهسازی و اشتغال زایی گفت: امنیت پایداری که با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)دولت و وزارت اطلاعات تعریف می شود گوشه ای از کارهای دیگری است که دولت انجام داده است.

وی افزود: دولت با بسیاری از مسائل و دشواری ها مواجه بوده که از جمله آنها می توان گفت این دولت با بی مهری های بسیاری روبرو شده است. بیشتر این هجمه‌ها به این دولت صورت گرفته و کارکردهای دولت نقد شده و بسیاری مصادره شده است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه در تامین امنیت نقش بی بدیل وزارت اطلاعات را نمی‌توانیم منکر شویم، اظهار کرد:در این دولت وزارت اطلاعات به صدها تیم تروریستی ضربه وارد کرده اما گاهی مورد جفا قرار می‌گیرد. درست است که امنیت محصول همه دستگاه‌های امنیتی است اما در زمینه تامین امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم وزارت اطلاعات حرف اول را با فاصله بسیار زیاد می زند، این در حالی است که گاهی مشاهده می کنیم این موضوع مصادره می‌شود و نقش وزارت اطلاعات نفی می‌شود.

علوی ادامه داد:در حوزه مسکن گاهی اعلام می‌شود که دولت آجری روی آجری نگذاشته است در حالیکه فقط دو میلیون اسکلت بدون هر گونه زیر ساخت به دولت یازدهم رسید که تمامی اینها در این دولت به اتمام رسیده است؛ قدیم میگفتند کار را که کرد، آنکه تمام گرد، اما امروز برخی از روی بغض به دولت می‌گویند کار را کسی کرد که کلنگ زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین