کد خبر: ۶۷۲۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
قمه‌کشی در خانه همسایه ناراضی

جنایت هولناک مردان قمه به دست در مشهد

درگیری میان همسایه‌ها در یک ساختمان مسکونی به آنجا کشید که یکی از آنها با کمک ۲ نفر از دوستانش با قمه به خانه همسایه‌ حمله کردند و جنایتی هولناک را رقم زدند.
آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه شنبه گذشته، درگیری هولناکی در ساختمانی در بلوار حجاب مشهد رخ داد. ۳مرد که قمه به‌دست داشتند به ۴عضو خانواده‌ای که در یکی از طبقات ساختمان زندگی می‌کردند حمله کردند و همه آنها را هدف ضربات قمه قرار دادند.

ساکنان محل با مشاهده این درگیری پلیس را خبر کردند و مأموران کلانتری وقتی به محل حادثه رسیدند مردان قمه‌ به‌دست از آنجا گریخته بودند.

جنایت هولناک مردان قمه به دست در مشهد؛ زن و شوهر با دو فرزندش کشته شدند

مأموران در یکی از طبقات ساختمان با پیکر غرق در خون یک زن و شوهر و دختر و پسر آنها روبه‌رو شدند دقایقی بعد همگی آنها با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

گزارش قتل

زمان زیادی از این ماجرا نگذشته بود که از بیمارستان خبر رسید پسر خانواده به‌دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داده است.

گزارش مرگ او به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد، مخابره شد و وی همراه تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. ۳عضو دیگر خانواده اگر چه دچار خونریزی شدید شده بودند اما زنده مانده بودند و تلاش پزشکان برای درمان آنها ادامه داشت.

با شروع تحقیقات تخصصی معلوم شد که قربانیان حادثه با یکی از همسایه‌هایشان درگیر شده بودند. مأموران در پرس‌وجو از همسایه‌ها و همچنین مجروحان دریافتند که خانواده قربانیان از مدت‌ها قبل با ۲نفر از همسایه‌هایشان بر سر رفت‌وآمد در ساختمان اختلاف داشتند.

اختلافات آنها حتی به شکایت هم منجر شده بود و آنها در یکی از دادسراها پرونده داشتند تا اینکه شب حادثه، دوباره درگیری میان آنها شروع شد. این بار یکی از همسایه‌ها با کمک ۲نفر از اقوامش درحالی‌که همگی قمه به‌دست داشتند راهی خانه قربانیان شدند و آنها را هدف ضربات قمه قرار دادند.

با این اطلاعات دستور بازداشت مرد همسایه صادر شد و مأموران او را دستگیر کردند. این مرد وقتی مقابل قاضی احمدی‌نژاد قرار گرفت و درباره جزئیات شب حادثه گفت: آن شب همسایه‌مان که با هم اختلاف داشتیم، آنتن ماهواره ما را از پشت‌بام به داخل حیاط پرت کرد و همین باعث شروع درگیری میان ما شد.

درگیری و جر و بحث آنقدر بالا گرفت که عصبانی شدم و با ۲نفر از اقوامم تماس گرفتم و خواستم که برای گوشمالی همسایه به خانه ما بیایند. وقتی آنها آمدند قمه در دست داشتند و همراه هم به طبقه سوم، جایی که همسایه‌مان زندگی می‌کردند، رفتیم.

من فقط قصد داشتم آنها را بترسانم تا دست از مزاحمت‌ها و آزارشان بردارند، اما دو نفری که همراهم بودند زیاده‌روی کردند. یکی از آنها سراغ پسر همسایه‌ رفت و چنان او را با قمه زد که نقش زمین شد. من و دیگری هم بقیه اعضای این خانواده را مجروح کردیم و سپس آنجا را ترک کردیم و همدستانم سوار ماشین شدند و فرار کردند، اما تصورش را هم نمی‌کردم که پسر همسایه در این حادثه کشته شود.

با اعترافات این مرد، قاضی جنایی برای او قرار بازداشت صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری ۲متهم دیگر که یکی از آنها عامل جنایت است، ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
سلام،متعجب می شوم از رفتار بعضی ازافرادو انسانهاکه متوجه نتایج اعمال خود نیستند.گرهی را که بادست می شود باز کرد که با دندان باز نمی کنند.این فرد اگریک لحظه عصبانیت خودرا کنترل می کرد نه آن خانواده را به این مصیبت دچار می کرد ونه خود وخانواده اش را.خشم وعصبانیت چشم عقل را کور می کند لذا وقتی خشمگین یا عصبانی هستیم در هیچ موردی تصمیم گیری نکنیم که مطمئنا تصمیمات ما غیر عاقلانه خواهد بود.کمی تامل وگذشت نتایج شیرینی برای ما ببار خواهد آورد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین