کد خبر: ۶۷۲۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

معرفی یک عکس تکان دهنده

موضوع برنامه «عکس های تکان دهنده» (Fotos que sacuden al mundo) شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی در این قسمت عکسی از نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در اسارت در نوار غزه است.
معرفی یک عکس تکان دهنده
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی هیسپان تی وی، این برنامه که در هر قسمت یکی از ماندگارترین عکسهای تاریخ را مورد بررسی قرار می دهد، این بار عکسی از محمد تمیمی نوجوان فلسطینی را پخش و بررسی خواهد که نشان می دهد این نوجوان ۱۳ ساله در اسارت است.

محمد تمیمی در یکی از روزهای جمعه پس از نماز جمعه در کرانه باختری که مردم غزه دست به اعتراض علیه شهرک سازی های رژیم صیونیستی می زنند، در حالی که دستش شکسته است مشغول پرتاب سنگ به نظامیان اسرائیلی است که توسط یک سرباز اسرائیلی اسیر شده و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

خانواده محمد در نوار غزه به دلیل سوابق مبارزاتی شهرت بالایی دارند و در تصویر محمد که جهانی شد خواهر او که از چهره های شاخص جبهه مقاومت است حضور دارد تا برادرش را نجات دهد.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای جمعه ساعت ۳:۱۵به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۶:۱۵،۱۰:۱۵و۱۹:۱۵ و شنبه ساعت ۸:۴۵،۱۴:۱۵،۲۱:۴۵ و یکشنبه ساعت ۱۶:۴۵ روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
5
عکس های داخل کشور خودمون خیلی تکان دهنده هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین