کد خبر: ۶۷۳۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

آماده باش تشکل سیاسی باهنر برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قصد داریم در انتخابات آتی به صورت فعال‌تری حاضر شویم، معمولا بعد از هر انتخاباتی که انجام می‌شود، شورای مرکزی و هیئت رئیسه بررسی‌هایی انجام داده و نقاط ضعف و قوت را شناسایی می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان و سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص آخرین فعالیت‌های این تشکل اصولگرا، گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری از مجموعه احزاب مختلفی تشکل شده است که برخی از آن‌ها صرفا سیاسی هستند و برخی هم اقشاری هستند؛ مانند جوامع اسلامی کارگران، کارمندان، فرهنگیان و... . همچنین قدیمی‌ترین حزب سیاسی اسلامی یعنی حزب موتلفه اسلامی را در میان اعضا داریم که بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و از سوی دیگر برخی تشکل‌های جوان و جدیدالتاسیس که سابقه فعالیت کمتری دارند.

وی افزود: اکثریت تشکل‌های جامعه اسلامی که به عناوین اقشار مختلف فعالیت می‌کنند، شاخه‌های درونی حزب جمهوری اسلامی بودند که بعد از تعطیلی حزب به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داده و مجوز فعالیت مستقل گرفتند اما اکنون در قالب جبهه پیروان در کنار هم جمع شده‌اند.

سجادی در ادامه اظهار داشت: قصد داریم در انتخابات آتی به صورت فعال‌تری حاضر شویم، معمولا بعد از هر انتخاباتی که انجام می‌شود، شورای مرکزی و هیئت رئیسه بررسی‌هایی انجام داده و نقاط ضعف و قوت را شناسایی می‌کنند و سپس در ادامه تلاش‌هایی برای برطرف شدن نقاط ضعف در کنار انجام فعالیت‌هایی برای حفظ و تقویت نقاط قوت صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به انتخابات سال ۱۴۰۰ که فاصله چندانی هم با آن نداریم و به صورت همزمان دو انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، ما نیز اکنون در چنین شرایطی بوده و در حال بحث و بررسی پیرامون توانمندی‌ها و نقاط ضعف خود هستیم.

سجادی در ادامه درخصوص سیاست‌گذاری مدنظر این تشکل پیرامون جوان‌گرایی در انتخابات آتی، گفت: در خصوص مساله جوان‌گرایی در انتخابات یک نکته مهم وجود دارد و آن پختگی و تجربه است، این حرف به این معنا نیست که رییس‌جمهور جوان نباشد، بلکه اگر قرار بر انتخاب فرد جوانی است، این فرد باید کسی باشد که تجربه، دانش و سوابق خوبی دارد و سابقه او شفاف و روشن است نه اینکه برخی افراد بیایند، تایید صلاحیت و انتخاب شوند و بعد تازه با سابقه فرد آشنا شویم و ببینیم که سابقه او قابل دفاع نیست.

وی گفت: به همین منظور بررسی‌ها در حال انجام است، به طور مشخص درخصوص حزب خودمان می‌توانم این را بگویم که هم اعضایی که در معرض کاندیداتوری هستند و چهره‌های دیگر خارج از حزب، بررسی می‌شوند. همچنین افرادی که احتمال حضور آن‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری هم وجود دارد، از روی تحرکات، ملاقات‌ها و موضع‌گیری‌هایی که دارند، به صورت احتمال بررسی می‌شوند. البته این تنها درون احزاب است و شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکنون وارد بحث انتخابات ریاست‌جمهوری به معنای خاص و مشخص نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین