کد خبر: ۶۷۳۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

بازگشت خوزستان به وضعیت قرمز/ افزایش مرگ جوانان و بیماران بدحال

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و خیلی پرخطر کرونا قرار دارند، گفت: سن فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه با توجه به روند افزایشی بستری مبتلایان به کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت این بیماری در خوزستان، ۱۱ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفته‌اند.

وی همچنین وضعیت شهرستان‌های مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر را نارنجی (پرخطر) اعلام کرد و افزود: بی تفاوتی نسبت به پروتکل‌های بهداشتی موجب شده تا روند بستری بیماران بدحال افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

بازگشت خوزستان به وضعیت قرمز/ افزایش مرگ جوانان و بیماران بدحال

رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان گفت: وضعیت فوت ناشی از کرونا نیز بسیار نگران کننده است و در چند روز گذشته شاهد فوت افراد جوان و میانسال بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیچ سازمان و نهادی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه کند و از کسبه و بازاریان نیز درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از تعطیلی بازارها برای پیشگیری از کرونا، به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند هیچ‌گونه خدماتی ارائه نکنند.

ابول‌نژادیان گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمع و شستن مستمر دست‌ها ضروری است و انتظار می‌رود مردم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، رعایت اصول بهداشتی را با جدیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین