کد خبر: ۶۷۷۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

اقدام عجیب یک نماینده در اهدای خودروی دناپلاس

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره اقدام اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر بخشیدن دنا پلاس مجلس به خیرین مدرسه ساز توضیحاتی ارائه کرد.
اقدام عجیب یک نماینده در اهدای خودروی دناپلاس
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس، در واکنش به خبر اهدای خودرو دنا پلاس مجلس توسط یکی از نمایندگان به خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: خودروی دنا پلاسی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته جزو اموال مجلس شورای اسلامی بوده و سند آن به نام نمایندگان نیست که بخواهند آن را به فرد یا نهادی ببخشند.

وی افزود: از آقای کوچکی نژاد تقاضا داریم تا سند خودروی دنا پلاس را منتشر کند تا مشخص شود وی چگونه خودروی مجلس را بذل و بخشش کرده‌اند، البته شاید وی یک دنا پلاس دیگر به نام خود دارد که آن را به مدرسه سازان بخشیده است.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: هیچ نماینده‌ای حق ندارد خودروی متعلق به مجلس را به غیر واگذار کرده و یا آن را ببخشد. بنده به این نماینده پیشنهاد می‌کنم که خانه یا ماشین خود را برای مدرسه سازی اهدا کند به عنوان مثال مگر می‌شود اتوبوس یا مترو که جز اموال دولت است را به کسی بخشید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: از نمایندگان تقاضا دارم کمی دقت عمل بیشتری به خرج دهند.

اخیرا جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خودروی دناپلاس خود را که چند روز پیش جهت سرکشی به حوزه انتخابیه از مجلس تحویل گرفته بود، برای ساخت مدرسه در یکی از نقاط محروم اهدا کرد.

بنابر این گزارش مقرر شده تا مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان خودروی فوق را به فروش رسانده و عواید حاصل از آن را برای جانمایی و احداث یک مدرسه در روستای پاربیجار استان گیلان هزینه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
3
مگه قرار نیست نماینده ها اقساط این ماشین ها رو پرداخت کنن؟ اونا پولشو میدن و ماشین مال شماس؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
واقعا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین