کد خبر: ۶۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

دستورات کرونایی روحانی

رییس جمهوری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را محور نظارت بر اجرای تمامی مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و تاکید کرد: تمامی اقدامات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز صرفا از طریق سخنگوی ستاد ملی به مردم اعلام می شود.
دستورات کرونایی روحانی
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام «حسن روحانی» روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مبارزه با کرونا، با قدردانی مجدد از بیانات بسیار مهم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت: معظم له برای تکمیل و تصحیح راه پیش‌روی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نکات بسیار مهمی را بیان فرمودند که نشان می دهد به رغم اقدامات بسیار گسترده در هشت ماه گذشته، همچنان کار عظیم و بزرگی پیش رو داریم که نیازمند همکاری، همراهی و هم افزایی بیشتر در همه مجموعه‌های دست‌اندرکار در این مبارزه جهادی است.

رئیس جمهور اظهار داشت: در همین راستا اعضای هر یک از کمیته ها طبق وظایف هشت ماه گذشته خود موظف به رصد روند مقابله با بیماری و مصوبات ستاد هستند و تصمیمات متخده را که با مشورت متخصصان حاصل می‌شود نیز در اختیار جلسه روسای کمیته ها می گذارند که هر پنجشنبه برگزار می شود. این تصمیمات پس از تایید و نهایی شدن در جلسه روسای کمیته ها، برای تصویب نهایی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد که همه مصوبات ستاد ملی برای اجرای دقیق و نظارت بر روند اجرا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری خواهد شد.

رییس جمهور با اشاره به انتصاب سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت: کمیته تبلیغات باید به همه رسانه ها ابلاغ کند از این به بعد در خصوص کرونا از یک مسیر واحد اطلاع رسانی می شود و آن سخنگوی ستاد است.

وی گفت: از آنجایی که از جمله وظایف قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم افزایی و تقویت توانایی های مختلف در سطح کشور است، لازم است این قرارگاه از تمامی ظرفیت های درون کشور اعم از دولتی و خصوصی، قوای نظامی و انتظامی و سازمان های مردم نهاد، بسیج، تشکل‌های مذهبی، مساجد و خیرین استفاده کند.

رییس جمهور همچنین کمیته های بهداشت و درمان ، امنیتی- اجتماعی و آموزش و تبلیغات را موظف کرد موضوعات"ایجاد تفاهم میان نیروهای اجتماعی، تقویت روحیه همکاری و تحکیم مسئولیت‌های عمومی در مواجهه با شرایط پیچیده کنونی" و "ارتقاء فضای هم‌افزایی، همکاری و همدلی میان بخش‌های دولتی و خصوصی و قوای کشوری و لشکری" را پیگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین