کد خبر: ۶۷۸۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره ملی موسیقی جوان

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان خراسان شمالی در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشیدند.
درخشش هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره ملی موسیقی جوان
آفتاب‌‌نیوز :

ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت :در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ۲۳۵۰ خواننده و نوازنده در گروه‌های سنی الف، ب و ج و در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی با یکدیگر به رقابت پرداختند که هنرمندان استان جوایز بخش‌های مختلف این جشنواره را ازآن خود کردند.

او افزود : اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره که به صورت آنلاین برگزار شد، برگزیدگان بخش موسیقی نواحی ایران را اعلام کردند؛ در تکنوازی آواز و دوتار بخش شمال خراسان «رامین نوروزی» و «وحید طاهری نسب» در گروه سنی «ب» و «ج» مورد تقدیر قرار گرفتند و در گروه سنی «الف»، «محمدامین حدادیان»، رتبه سوم، «محمد مهدی، ولی نژاد» رتبه دوم و «حسین حیدرطلب» رتبه نخست را از آن خود کردند.

حیدری بیان داشت:در بخش برگزیدگان تکنوازی دوتار، «سعید هوشمند» در گروه سنی «ج» مورد تقدیر قرار گرفت و در گروه سنی «الف»، «امیرحسین زارع» رتبه دوم را به دست آورد.

او همچنین اضافه کرد: در همین بخش در گروه سنی «ب» نیز «مجید الیاسی» و «مصطفی اسلامی» رتبه‌های دوم و اول را را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی «ج»، «صادق غلامرضازاده» موفق به کسب رتبه سوم شد.

حیدری گفت: «سامان فیروزه» و «وحید طاهری نسب» هم به طور مشترک رتبه دوم را از آن خود کردند.

او در ادامه گفت : بر اساس رأی هیئت داوران، «رامین نوروزی» در گروه سنی «ب»، در بخش تکنوازی کمانچه مورد تقدیر قرار گرفت و رتبه اول در گروه سنی «الف» به «امیرحسین زارع» رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین