کد خبر: ۶۷۹۱۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

آیت الله علوی گرگانی: قم استثنایی است

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: شهر قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در همه زمینه‌ها استثنایی است و قم باید در مسائل فرهنگی و اخلاقی الگو باشد و این شهر را به الگویی برای تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید.
آیت الله علوی گرگانی: قم استثنایی است
آفتاب‌‌نیوز :

این مرجع تقلید در دیدار سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم اظهار داشت: موفقیت‌های خوبی در خدمت‌رسانی به شهر قم اتفاق افتاده است.

علوی گرگانی تصریح کرد: مسئولان نباید از خدمت به مردم خسته شوند بلکه باید در برابر ناملایمات کارهای اجرایی صبوری پیشه کرد و به این اندازه از خدمت بسنده نکنید هر چند گزارش‌ خدمات به شهر قم بسیار بشارت‌آمیز است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان کرد: قم در حوزه‌های مختلفی نیاز به خدمت دارد و این شهر را به پیشرفتی برسانید که مردم آن را در ایران و دنیا مثال بزنند، وقتی به چنین هدفی فکر کنید در ادامه راه نیز از مشکل ها و سختی‌ ها خسته نمی‌شوید.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در ادامه یادآور شد: ممکن است در جهت آبادانی شهر مشکل هایی باشد که مسئولان را دلسرد کند اما نباید این‌ مسائل موجب ناراحتی و یا کوتاهی در انجام وظیفه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
1
0
بله در کرونا هم استثنایی است زیرا از این شهر به ایران گند زده شد.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
1
شهروند محترم که توهین می کنی قم نه فردوگاه دارد نه تردد با کشورهای دیگر لیکن مسئولین قم شجاعت به خرج دادند و اعلام کردند که کرونا وجود دارد درحالیکه کلیه دفاتر تجاری در تهران می باشد انسان بایستی براساس فهم و درک و با استدلال و منطق صحبت کند و لاغیر
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
درست گفت.کرونا از قم شروع شد و گند زده به کشور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین