کد خبر: ۶۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

امام جمعه اهواز: مقاومت مردم ایران بیشتر شده

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب ما از ابتدای شکل گیری با مشکلات متعددی مواجه بوده که به برکت خون شهدا سال به سال بر مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران در برابر مشکلات افزوده و بی‌شک از این روزهای سخت نیز با سربلندی خارج می‌شویم.
امام جمعه اهواز: مقاومت مردم ایران بیشتر شده
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب سختی‌ها است و تا سختی‌ها نباشند نمی‌توانیم امتحان الهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک‌های مومنانه، شرکت‌ها، ادارات و خیران پای کار آمدند و تاکنون تعداد قابل توجهی از بسته‌های معیشتی و حمایتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: این استان از سال گذشته تاکنون درگیر ویروس کرونا بوده و همین امر معیشت مردم را نیز با مشکل مواجه کرده است؛ کمک‌های مومنانه در این شرایط حداقل حمایتی است که می‌تواند بخشی از آلام مردم را کاهش دهد.

وی افزودد: یکی از دستگاه‌هایی که اکنون این زحمت را بر دوش کشیده مجموعه بسیج وزارت راه و شهرسازی است که در اقدامی شایسته چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه را به خوزستان اختصاص داده است.

آیین چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه کارکنان وزارت راه و شهرسازی روز پنجشنبه با حضور مشاور وزیر راه، فرمانده بسیج راه و شهرسازی، نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان استان در اهواز برگزار شد.

یکهزار بسته معیشتی در این مرحله توسط کارکنان وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

پیش از این نیز وزارت راه و شهرسازی در سه مرحله بیش از سه هزار بسته حمایتی و معیشتی را بین نیازمندان سطح کشور توزیع کرده است.

همچنین ۱۷ دی ماه نیز یکهزار گوسفند قربانی و ۳۵ هزار بسته گوشت با همکاری بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) و نواحی ۲۸ گانه سپاه استان بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ۱۲ دی ماه نیز از توزیع ۹۰ هزار پرس غذای گرم، ۲۰ هزار بسته معیشتی و نذر ۸۰۰ راس گوسفند بین نیازمندان استان خبر داده بود. ۱۴ آذرماه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی خوزستان از شناسایی سه هزار نیازمند در مناطق محروم و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین