کد خبر: ۶۹۱۹۴۰
تعداد نظرات: ۸۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
قالیباف گفته "مابه التفاوت ارز باید به جیب مردم برود"

پاسخ تند قالیباف به روحانی: تهمت ناروا به مجلس نزنید؛ آنقدر نادان و ناشی نیستیم

رئیس مجلس گفت: ما به التفاوت ارز بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومان است که باید به جیب مردم رفته و مشکلات آن را حل کند و مجلس حتماً این کار را انجام می‌دهد.
پاسخ تند قالیباف به روحانی: تهمت ناروا به مجلس نزنید؛ آنقدر نادان و ناشی نیستیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه (۴بهمن) در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش‌های مجلس، اظهار داشت: مابه التفاوت ارز بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومان است که باید به جیب مردم رفته و مشکلات آن را حل کند و مجلس حتماً این کار را انجام می‌دهد. ما در مجلس توجه به سلامت، معیشت، محرومیت زدایی و تولید و اشتغال را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس مجلس تصریح کرد: ارزهای زیادی برای تولید و اشتغال از صندوق ارزی و صندوق توسعه ملی به اذن مقام معظم رهبری و به درخواست دولت تخصیص پیدا کرده است و ریال‌‌های زیادی برای اشتغال در بودجه در نظر گرفته شده است، اما ایجاد اشتغال روش می‌خواهد که بایستی در ابتدا روش‌های آن‌را از غل و زنجیر خارج کنیم.

قالیباف اظهار داشت: اشتغال آن نیست که بگوییم ما پول دادیم و باید ایجاد شغل ایجاد شود؛ شورایعالی کار و منابع تخصیص پیدا کرده و به عده‌ای پول بدهیم تا شغل ایجاد کنند؛ نمی‌توانیم منتظر بمانیم که هر مقدار بودجه‌ای که دادیم با محاسبات و فرمول بگوییم این مقدار شغل در کشور ایجاد شد و در نهایت گزارش بدهیم که بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون شغل ایجاد کردیم.اگر در هر خانه‌ای را بزنیم و سوال کنیم که از این خانه آیا کسی سر کار رفته است؟ آنها پاسخ می‌دهند که خیر.

وی گفت: ما امروز نظام آشفته‌ای در نظام بروکراسی داریم و آنقدر متورم شدیم که قریب به ۹۰ درصد درآمد کشور فقط صرف هزینه‌های جاری می‌شود این در حالی است که بروکراسی مانند غل و زنجیر دست و پای ما را در کشور گرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفته می‌شود که مجلس نرخ ارز تعیین کرده است؛ تهمت ناروا به مجلس نزنید؛ مجلس نرخ ارز تعیین نکرده و آن قدر نادان و ناشی نسبت به اقتصاد نیستیم که نرخ ارز تعیین کنیم. ما در مجلس شورای اسلامی محکم ایستاده‌ایم تا سیاست‌های ارزی را اعمال کنیم و نگذاریم هر دولتی که می‌آید از سیاست‌های ارزی خارج شود.

وی اظهار داشت: در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال آینده ۴۶ درصد هزینه‌ها و ۱۰ درصد درآمدها افزایش یافته و به معنای آن است که دولت برای هزینه‌های خود دست در جیب مردم می‌کند.

رئیس مجلس با بیان اینکه کشور امروز درگیر چالشی جدی است که آن را در حکمرانی کشور می بینیم، بیان کرد: گفته می شود اشکال کار در این است که جای علم بر پیشانی سیاست خالی است به اعتقاد بنده اشکال فراتر است چرا که کشور براساس سیستم بروکراسی یکصدساله که به همه ما ارث رسیده است، اداره می شود. این سیستم نه در اختیار سیاستمداران است و نه در اختیار حوزه علم. هر مدیری در بخش و قوایی بخواهد تصمیمی را اجرا کند یا هیچ وقت اجرا نمی شود یا ناقص اجرا می شود.  خروجی گزارش های عملکرد برنامه توسعه سوم تا ششم نشان می دهد که سوءمدیریت در بخش های مختلف کشور وجود دارد و اگر به صورت پانسیونی برخی مجموعه ها موفق عمل کرده اند به دلیل مدیریت درست مدیر آن مرکز بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مرکز پژوهش‌ها باید به این سوال پاسخ دهد که رسالت آن چیست؟ چرا که اشکالات ما از جایی شروع شد که هر مجموعه ای از فلسفه وجودی خود فاصله گرفته و کارها روی زمین مانده است و به یک مجموعه بی خاصیتی تبدیل شده که در کار دیگران دخالت کرده و ایجاد مزاحمت می کند. در واقع باعث ایجاد نظام آشفته در این نظام بروکراسی می شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید در رأس امور، سیاستگذار و ریل گذار باشد تا بتواند هم برنامه بدهد و هم نظارت کند، گفت: باید مشخص شود که مرکز پژوهش ها چه رسالتی دارد چرا که مرکز تنها متعلق به مجلس نیست و گنجینه ای برای تحول در چالش و اشکال اساسی کشور است.

قالیباف با بیان اینکه دو رویکرد برای مرکز پژوهش ها قابل تصور است، گفت: یک رویکرد می تواند کارگزار پیرو باشد یعنی آنچه که تاکنون صورت گرفته و رویکرد دیگر می‌تواند کارفرمای پیش‌رو باشد که به نظر بنده باید رویکرد دوم برای مرکز پژوهش های مجلس اتخاذ شود.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم برای کشور 10 اولویت داریم و در سطح مجلس و مرکز پژوهش‌ها، در خلال مسیر ریل گذاری، متمرکز به موضوعاتی باشیم که صرفا گره های خرد و ریز را منفعلانه دنبال و حل کنیم، این مسیر باید اصلاح شود و انباشت گره ها از تصمیم ها را باز کنیم، چرا که انواع موانع بر سر راه مردم از جمله در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و محیط زیست وجود دارد و باید غل و زنجیر را از خود باز کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که می تواند دور بسته ضعف و سوءمدیریت در کشور را بشکند آن هم به دست افراد جوان، انقلابی، متعهد، خلاق، وقت گذار، حاضر در میدان، آگاه به مسائل روز، کارکشته، با تجربه، با نشاط و با گفت وگوی لازم در همه سطوح مدیریتی نظام اداری و اجرایی، همین لایحه بودجه است.

قالیباف با تاکید بر اینکه امروز در بودجه انضباط نداریم، بیان کرد: مجلس نرخ ارز را تعیین نکرده است ما نادان و ناشی به اقتصاد نیستیم، نه مجلس و نه دولت قادر نیست نرخ ارز را تعیین کند چرا که نرخ ارز نتیجه مدیریت و عملکرد ما در کف بازار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در مجلس ایستاده ایم تا سیاست ارزی را در نظر بگیریم که هر دولتی روی کار آمد نتواند از این سیاست خارج شود، این تهمت ناروا است که می گویند مجلس نرخ ارز تعیین کرده است بلکه ما می گوییم تفاوت نرخ تسعیر ارز با نرخ آزاد که حجم بسیار زیادی است به حدی که بیشتر از بودجه جاری است، کجا خرج می شود؟ اکنون ناراحت همین موضوع هستند.

وی ادامه داد: مسئله اصلی ما در مجلس است حتی گفته می شود مجلس سقف درآمد نفتی را بسته است در حالی که این چنین نیست هرچقدر می خواهند این سقف را بالا ببرند ولی باید واقع بینانه به شرایط نگاه کنیم، در شرایط سخت کنونی تحقق فروش روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت ممکن است و اگر بیشتر تحقق پیدا کند مهم است که بدانیم این درآمد نفتی کجا خرج می شود آیا منجر می شود به این که دولت چاق و هزینه ها بالاتر رود.

قالیباف با اشاره به برخی جزئیات لایحه بودجه 1400، گفت: در بودجه ای که دولت ارائه کرده است هزینه ها به نسبت سال گذشته 46 درصد افزایش یافته، در مقابل میزان افزایش درآمد 10 درصد بوده است که این یعنی 36 درصد گپ ایجاد شده است در واقع قرار است در جیب مردم برداشته شود از این رو اعتقاد داریم سیاست های مالی غلط دولت در سیاست پولی اثرگذار بوده و تورم را بالاتر می برد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی گرانی و تورم در جامعه رخ دهد کارگر و کارمند هرچقدر کار کنند، وام بگیرند دیگر باید آرزوی مسکن را فراموش کنند، در واقع مجلس می خواهد جلوی تصمیم های تورم زا در دولت را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۲
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
33
دولت و مجلس هر دو 75 درصد مردم را به زیر خط فقر بردید. دولت قیمت ارز را 110 هزار تومان تعیین کرده و مجلس 170 هزار تومان این یعنی تورم سال اینده بر حسب دولت 3 برابر و بر حسب مجلس 5 برابر خواهد شد. بحث جبران افزایش قیمتها هم فریبی بیش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
11500 تومان دولت و17500 تومان مجلس که قیمت مجلس گرانی های بیشترراهمراه خواهد داشت واین بعنی تصمیم مجلس علیه ملت.!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بنده خدا از الان به فکر درآمد دولت بعدی جوان و انقلابی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
2
33
وقتی مجلس تصمیم می‌گیرد نرخ ارز را 17/5 هزار تومان تعیین کرده و جلو کاهش نرخ همه اقلام را بگیرد، به این می‌گویند ریل گذاری صحیح. وقتی دانسته یا ندانسته کاری می‌کنند که ارزش پول ملی به کمتر از نصف کاهش پیدا کند و تورم باور نکردنی بر قشر ضعیف و متوسط تحمیل شود، این یعنی جمایت از کارمند و کارگر. آقای قالیباف من یکی سوگند میخورم که نه به شما برای ریاست جمهوری رای بدهم و نه به هیچیک از افرادی که همفکر و هم‌نظر شما و مجلسیان باشند. اگر شما اینگونه تصمیم میگیرید من دانشجوی انقلابی رژیم شاهنشاهی و جبهه رفته جنگ تحمیلی و جهادی دوران بعد از انقلاب، از قطار انقلاب پیاده خواهم شد. بگذارید رویش‌های انقلابتان که بعضا حتی نماز هم نمی‌خوانند، جای انقلابی‌های نسل دوم را بگیرند. به همین دلخوش باشید و توهم بزنید که بر خر مراد سوارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
این کارمجلس وقالیباف = گرانی بیشتر درجامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مجلس دارد عوام فریبی می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
این جیب ملت را نزنند ملت از این ها پول نمی خواهد
وطنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
35
باز هم جنگ زرگری و مردم بدبخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
2
31
دلار 17500 تومانی کارمجلس است!!!!!!!!!!!!!!!!!! ودولت دلار11500 تومانی رادربودجه 1400 دیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
45
14
کجای این پاسخ تند بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به صورت علمی جواب داد
انصاف هم در خبر گذاری چیز خوبیه
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اون که تو میگی عملیه نه علمی !
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
29
افراد جوان و انقلا بی مثل بذر پاش دم خرس لاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
39
اگر آقای قالیباف صداقت. دارد به ۲ سوال زیر جواب بدهد
-تورم نیرو در شهرداری زیر نظر ایشان بخصوص در ا‌واخر دوره کاری اشان و کسری بودجه شهرداری تهران علیرغم‌تخلیه جیب مردم تهران چقدر بوده اند؟
- چرا قائم مقام ایشان بازداشت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
میخوای جوابش را تکرار کنه؟؟ اذیتش نکنید این خیلی سرش شلوغه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
12
28
شما خودتان میدانید هیچ وقت مثل دکتر روحانی در بین ملت محبوبیت ندارید
چرا زور میزنید و با سرنوشت 80 میلیون ایرانی بازی می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
داداش یواش برو ما هم برسیم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
یک ساعته دارم می خندم از کامنتت....!!! فازت چیه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
اتفاقا درست گفته
اینایی که میگن بین روحانی و قالیباف فرقی وجود نداره همونایی هستن که باعث پسرفت و به نتیجه نرسیدن اهداف این کشور هستن
این عزیزان میشه بگن سلیقه شون کیه که بدیم بسازن براشون که راضی باشن!!!!
اگه قالیباف با روحانی فرق نداشت که الان برجام داشت کار می کرد حاجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
35
6
هرکس به مجلس توهین کند نادان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مجلس حزبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مجلس دارد عوام فریبی می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
با شما موافقم به یک شرط. نمایندگان با رای اکثریت مردم انتخاب شده باشند . نه کسانی که فقط با مشارکت 10 در صد مردم وارد خانه مردم!!!!! شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
حتی ارزش و لیاقت آن که بدان توهین شود ندارد.
مشهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
اینکه بگویند مجلس ضعیف... و بفکر آرامش مردم و جامعه نیست... آیا توهین محسوب میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اگر با رای اکثریت انتخاب شده باش نه اقلیت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
23
وقتی جلو ارزانی دلار را میگیرید و حتی آنرا بالا می برید این یعنی کاهش ارزش پول ملی این را هر آدم درس نخوانده ای هم میفهمد ولی آیا باور کنیم که شما اینرا نمی فهمید یا بخاطر مسائل دیگری این کار را انجام میدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
21
فاتحه پول ملی را نخوانید بیشتر از این جناب قالیباف اینجور پول دادن به ملت ارزانی خودتت،،،
کاری بکن پول خودمان ارزش پیدا کند البته تا الان نابودشده حالا شما تثبیت نکن ورسمیت نده به قیمت دلار ی که قرار بود حسابش نکنی وبا پولهای روس وچین کار کنید !..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
19
آقای مجلس قیمت ارز را 17500 تومان برای سال 1400 نظر گرفته !!! بعدش حالا میگه ما اینقدر نادان و ناشی نیستیم که قیمت برای ارز تائین کنیم ؟؟؟؟؟ والا من که نفهمیدم چی بچی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
18
نادان نیستید برعکش هستید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
نادان نیستند؟ البته تصور می‌کنند نه تنها نیستند بلکه خیلی هم زرنگ و زیرک هستند. زهی خیال باطل.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
2
20
عملکردتان تا حال نشان داده چقدر مجلس ماهر و حرفه ای هستید و تو قالیباف که باید گفت حیف که چنین نا بغه ایی که تا حال پیدا نکرده ایم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
27
نادان نیستید ماشالله نیامده چند اصل به اصول قانون اساسی اضافه کردید کارنامه شما مثل روز روشن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
22
تمام تلاش مجلس این است کشور را به سمت بی نظمی بکشاند، هرج و مرج در کشور ایجاد شود تا انتقام خودش را از رقیب بگبرد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
12
دوره ریاست جمهوری هر کسی که رو به پایان میشه شروع میکنن به تخریب کردن و عوامفریبی. هشت سال خوب بود (مثلا") حالا که دوره ریاست جمهوریش داره تموم میشه داره میشه آدم بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
22
کارها وتصمیمهای تورم زا باید توسط مراجع نظارتی متوقف شود
واین کار مجلس همانند یارانه 45000 تومانی احمدی نژادر شدیدا تورم زا ست وگرانی های زیادی بدنبال خواهد داشت .طوری خیلی های خواهند گفت : یارانه تان رانخواستیم قیمتهارابه قبل برگرگردانید"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
یک دیوانه سنگی را در چاه می اندازد که صد عاقل نتوانند آنرا بیرون بیاورند. حکایت یارانه احمدی نژادی و تصمیم های مجلس انقلابی تماما از این دست هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
2
7
وقتی راجع به 4 سال پیش صحبت میکنیم انگار راجع به 40 سال پیش داریم صحبت میکنیم!
همه مشکلات ما از افزایش قیمت دلار شروع شد
از مجلس انقلابی هم توقع داریم به خاطر تخریب دولت بی خیال معیشت مردم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
9
2
صحبت آقای قالیباف به منافع عامه مردم نزدیکتر استدولت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
این کار مجلس همانند یارانه 45000 تومانی احمدی نژادر شدیدا تورم زا ست وگرانی های زیادی بدنبال خواهد داشت .طوری که خیلی های خواهند گفت : یارانه تان رانخواستیم قیمتهارابه قبل برگرگردانید"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
8
4
این حرفا چیه که میزنید؟ انگار روحانی میخواد دلار رو ارزون کنه قالیباف نمیذاره.
اگر قالیباف دنبال رأی جمع کردن بود قیمت دلار رو پایین تر از ۱۱۵۰۰ میبست شما هم به به و چه چه میکردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
معلومه قالیباف دنبال رای هستش
این کار مجلس همانند یارانه 45000 تومانی احمدی نژادر شدیدا تورم زا ست وگرانی های زیادی بدنبال خواهد داشت .طوری که خیلی های خواهند گفت : یارانه تان رانخواستیم قیمتهارابه قبل برگردانید"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
1
قبلی ها هم همین را میگفتند ولی الان فریاد به وضعیت سابق برنمیگردیم را سر میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
13
جناب قالیباف کی میخاید دست بردارید واقعا رفتار شما تاسف آور است اگر خودتان را هم بکشید رئیس جمهور نمیشوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
9
2
انصاف داشته باشید مقایسه کنید شهرداران دوران مختلف را با دوره قالیباف فرماندهی نیروی انتظامی فرماندهی هوا فضا که همین موشکها و سیلوها و تونل های موشها یکی از دساوردهای ایشان است اما در شهرداری همین سه و نیم سال عمر شهرداری فعلی را شهرداری دوره اصلاحات را حتی اگر رئیس جمهور شده کشور به این وضع دچار نمی شد الان هم به حول و قوه الهی مجلس را برای آینده پایه ریزی خواهد کرد تا نسل های آینده از ریال خارج نشوند و مجلسی بوجود نیاید که ظرف 20 دقیقه بدون این که برجام را مطالعه کنند تصویب کنند مطمئن باشید که توهین کنندگان به آقای قالیباف و دیگر نمایندگان مجلس انقلاب خجل زده خواهند شد و این مجلس جلوی رانتخواری ها و سرقت اموال عمومی را خواهد گرفت درود خدا بر آقای قالیباف که بصورت جهادی و شبانه روز دارد تلاش می کند حتی روزی که کرونا گرفت مجلس را ترک نکرد حالا بگذارید به این مرد جهادی توهین کنند البته تقصیر ندارند چون آرزویشان بر باد رفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
پاچه خواری تا چه حد. به این قبیل مطالب قبلا می‌گفتند «رپرتاژ اگهی». ضمنا آن کسی که کرونا گرفته و مجلس را ترک نکرده، خادم و جهادی نیست، چنین فردی ... بالقوه و به گفته ده نمکی، ترمز بریده است. خداوند ما را از شر افراد ریاکار و پوپولیست نجات دهد.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
10
من که جانباز شیمیایی جنگم بودنم تکه تکه است سالهاست از قطار رژیم پیاده واز رنج هایی که کشیدم پشیمانم پشیمان واقای قالیباف بداند با این شعارها بجایی نمیرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
4
با وجود چنین تورمی تزریق اینهمه پول چه معنایی دارد!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
گرانی های وحشتناک بعد ازآن
sedighi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
1
بنده با بخشی از فرمایشات ایشان موافقم که میگه فرایندها نیاز به بازبینی اساسی داد و دولت بی جهت فربه و تنبل شده و ناکارآمد ، متاسفانه دولت حبس امکانات کرده و در ارائه مجوزها و راهکارها خیلی تعلل و وقت کشی میکنه، بنده برای اخذ مجوز پرواربندی گوسفند حدود سه سال دوندگی کردم ، پس از اخذ مجوز ساخت ، مهلت پروانه تاسیس تمام شد و مانند کلاف سر در گم مردم باید دور خودشان بچرخند ، طبیعی است که در این شرایط وضعیت تولید و اشتغال بهتر از این نخواهد شد.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
7
در مدت 12سال دوران قالیباف ، بهره‌وری بسیار‌‌ پایین ، تورم نیروی انسانی، زیان انباشته
(۵۵ هزار میلیارد تومان )اجرای پروژه‌ها به چندبرابر قیمت، املاک نجومی و... بود. حالا شهرداری تهران را به اندازه یک کشور بزرگ کنید و عاقبت کار را حدس بزنید.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
3
2
اگر دولت ادعا دارد که می تواند دلار را به سقف 11500 برساند خب چرا معطل هست ؟
چرا عوض افت قیمت دلار شاهد بودیم که در این دولت از قیمت 3400 رسید به 32000 ؟
10 برابر شدن قیمت ارز رو کسی ندید و حالا دولت آرزو داره که سال آینده صادرات نفت بشه دو و نیم میلیون بشکه در روز . خب الان برسون به یک و نیم میلیون ، بعد ادعا کن یک میلیون هم اضافه تر میشه ولی هنوز به یک میلیون نرسیده چه برسه به یک و نیم و دو و نیم میلیون

برای دلار دولت یه قیمتی توی بودجه تعیین میکنه و بعد رانت و امتیاز واردات رو میده دست یه عده با قیمت ارز 4200 واردات میکنن و بعدش به ارز آزاد در بازار فروخته میشه
قالیباف خیلی خوب توضیح داد که اگه قیمت مرغ با ارز 4200 باید کیلویی کمتر از 10 هزار بشه چرا شده 25 هزار ؟
حالا دارن ارز رو واقعی میکنن ، محل سودجویی یه عده از بین میره و صداشون در اومده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
4
کی بود دلار ۱۸ هزارتومانی بودجه رو گفت. اگه اینقدر کم حافظه هستید هرچه زودتر انصراف بدید و بازنشسته بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
5
کم حافظه و فراموش کار که هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
دلار ۱۷۵۰۰ ای اوج زیرکی است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
10
قالیباف دست از انتقام گیری و تسویه حسابهای بیهوده بر دار این نمی شود که روز واز هر امکانی برای حمله به دولت استفاده کنی بفکر کشور و مردم باش بزودی این دوره تو هم تمام می شود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
حالا این همه دارید دعوا میکنید باشه ولی من یه سوال دارم. شما هم تیتر رو هر بار اشتباه میخونید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
5
بنظر شما شرایط کنونی کشور کار عاقلهاست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
3
من پیمانکار مترو شهرداری هستم از سال 95-96 تا حالا نتونستم پولم را بگیرم میگویند نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
4
دکتر حسن روحانی بهترین ریس جمهور تاکنونی ملت شریف ایران هستند
و دیگه مثل ایشان پیدا نمیشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
ایشان بهترین و در عین حال مظلوم ترین رئیس جمهور عزیزمان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
2
تا برای خود دشمن درست می کنیم اوضاع همین است.
ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
5
ان شاالله ملت خودشون متوجه خواهند شد که این پول پاشی ها ملت رو بیشتر فقیر می کنه ...
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
3
گل کاریها هنوز هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
1
دنبال افزایش یارانه نمی بودید .ببینید با یارانه ها با ملت و مملکت چه کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
9
این مشهدی وقت انتخابات چهار سال پیش هی میگفت چهار درصدی فلان،چهاردرصدی بهمان . حالا هم ورد زبانش شده ضعف مدیریت اجرایی، ناتوانی دولت و... نمیدونم اگه خودش یا همه دار ودسته کیهانی وصدا سیمایی و... اگردر رأس امور اجرایی بودند با این همه مشکلات تحریم و ملوک الطوایفی بودن . چه گلی به سر این ملت فلک زده، میزدند؟؟؟
kmp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
0
جناب قاليباف عزيز
اگر مابه التفاوت ارز 4200 تومني هشتصد هزار ميليارد تومن باشد و آنرا تقسيم بر هشتاد ميليون نفر بكنيم هر ماه بالاي هشتصد هزار تومان بايد به هر ايراني بدهيد!
اگر در هدفتان صداقت و ادعاي حمايت از مردم را داريد لطفا دقيق و مشخص بفرماييد به هر نفر چقدر خواهيد داد؟!
جواب اين سوال و اين ضرب و تقسيم ساده را كه داديد كل حقيقت خودبخود روشن خواهد شد كه هدف مجلس احياناً افزايش درآمد دولت بعدي هست يا خدمت رساني به مردم و محرومين!
جسارتاً فعلا علايم - منجمله سخنراني نمايندگان هم حزبي تان- فقط در اولويت بودن هدف افزايش درآمد را نشان مي دهد ولي ان شاءالله اگر در نيت تان صداقت داشته باشيد هم براي نظام هم اشتغال هم مردم واقعا خوب است
از هموطنان و نظر دهندگان عزيز هم خواهشمندم غرض ورزي و دعواهاي و جنجال هاي سياسي را كنار گذاشته و خيلي دوستانه و صميمانه به تبادل افكار يا انتقادات بپردازند چون دعواهاي حزبي آفت صلح و پيشرفت و اتحاد داخلي است
با تشكر و دعاي توفيق شما در امورات خير كشور و مردم بالاخص احقاق حق اقشار ضعيف - والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
این پول اگر خدای نکرده تصویب هم بشود، مال یکایک افراد ملت است، اما مجلس انقلابی می‌خواهد آنرا بین کسانی که فکر می‌کنند جزو صندوق رای دایره خودیهایشان و بلندگوهای تبلیغاتی آنها باشد، پول پاشی کند. نصیب ملت و اقشار حقوق بگیر و بازنشسته، صرفا تورم کمرشکن و گرانی بی اندازه و کاهش ارزش پول ملی و تسلسل گرانی و تورم و کاهش قدرت خرید است. خداوند ما را از شر نادانی و خیانت برهاند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
4
اقای قالی باف بنده از بین 30 نفردر تهران فقط به شما رای دادم. جنابعالی وظیفه دارید و در مقابل ملت مسئول دارید از به تصویب رسیدن طرحهای ضد مردمی جلوگیری کنید. حذف دلار 4200تومانی و ارایه دلار 17500 تومانی و افزایش مالیات بر مشاغل ایا طرح ضدمردمی نیست.
ناشناس
|
Austria
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
5
اگر آنقدر نیستید ،پس چقدر هستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
2
مجلس اگه به فکر مردمه قیمتهای انرژی و نان رو ثابت نگه داره گندم و گاز و برق و بنزین که وارداتی نیست؟تازه بهای دلار که کاهش یافته چرا قیمت اقلامی که به بهانه دلار سربه فلک نهاده پایین نمیاد؟
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
1
اصلآ هم نادان نیستی ، خیلی هم دانا و زرنگ هستی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
2
آقای قالیباف دوره گازانبری و لوله کردن گذشته ...؟؟؟!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
5
2
واقعا دکتر قالیباف انسان کار بلدی هستن. تفاوت های این مجلس با مجلسهای لاریجانی و فعال بودن رئیس مجلس و دغده برای حل مشکل مردم کاملا مشهوده. لطفا جناحی برخورد نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
2
بابا ،بنده خدا فکر میکنه رئیس جمهور میشه میخواد در آمد دولتش رو زیادکنه همه کاسه کوزه ها رو هم سر روحانی بشکنه . راست میگه نادان نیست خیلی هم زرنگه .ولی نمی دونه مردم دستش رو خوندن .
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
2
اگر منصفانه و با دید فرا جناحی به موضوع نگاه کنیم قالیباف حرف ش بی منطق نیست این مجلس با یه دولت انقلابی می تونه کشور را از این بحران نجات بده مردم دیگه تحمل ندارند
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
0
بیچاره ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
2
اگر ناشی نبودی معاونت میلیاردها تومان هاپلی پاپو نمی کرد
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
1
0
قالیباف مظهر آشفتگی آشفته حالان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
1
اتفاقا داره علمی صحبت می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
0
اقای قالیباف میشه دست از این بچه بازی ها برداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
هیچ کس نمیگه شما نادان و ناشی هستین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین