کد خبر: ۶۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

تحرکات مثبت اما کمرنگ در بورس

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نماد شاخص‌ساز همراه شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد، اما تحرکات مثبت در بورس دیده می‌شود.
تحرکات مثبت اما کمرنگ در بورس
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز تقاضا در نمادهای خودرویی بیشتز از عرضه بود اما با شروع معاملات عرضه در کلیت بورس زیاد شد و شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی حدود ۰/۸ درصد افت کرد و به یک میلیون و ۲۲۴ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز روند نزولی دارد و کلیت نمادها با صف فروش همراه هستند.

ایمان رئیسی محدوده حمایتی شاخص کل را عدد یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد و محدوده مقاومتی را یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد دانست و احتمالا شاخص کل محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد ریزش بیشتری نخواهد داشت و بازار در همین محدوده متعادل می‌شود.

از طرفی به عقیده کارشناسان با توجه به اینکه سیر حرکت نماد فولاد و شاخص کل بسیار مشابه یکدیگر است اگر نماد فولاد از مقاومت خود عبور کند احتمالا شاخص کل نیز روندی صعودی خواهد داشت. نماد فولاد روی رقم ۱۲۰۰ تومان یک مقاومت مهم دارد که اگر از این مقاومت عبور کنیم احتمال می‌رود شاخص کل تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رشد کند. اما اگر از این مقاومت عبور نکنیم یعنی بازار سهام هنوز به اصلاح تمایل دارد.

صندوق پالایشی یکم در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی مثبت دارد و بخشی از زیان سهامداران را جبران کرده است. صندوق پالایشی یکم در جریان معاملات ۴ روز گذشته بیش از ۳۰ درصد بازدهی مثبت داشته است.

بازار هیجانی و نوسانی است که پس از دو روز روند مثبت با عرضه حقوقی‌ها منفی می‌شود، همچنین بازار نوسانی سهامداران را به نوسان‌گیری کوتاه‌مدت هدایت می‌کند.

تحرکات مثبت در بورس دیده می‌شود و در مقاطعی تقاضا افزایش پیدا می‌کند اما عرضه در بورس زیاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین