کد خبر: ۶۹۶۷۸۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
سازمان انرژی اتمی تاکنون مفاد قانون را اجرا کرده است

شورای عالی امنیت ملی: کلیه نظارت‌های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، چگونگی توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و نظارت‌های فراپادمانی برای وی تشریح شد.
شورای عالی امنیت ملی: کلیه نظارت‌های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

کیوان خسروی با تاکید بر قصد نظام برای اجرای بدون تنازل قانون "اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران" افزود: در خصوص اجرای بدون وقفه این قانون در مجموعه ارکان کشور اجماع وجود دارد و سازمان انرژی اتمی ضمن آن که تاکنون مفاد قانون را اجرا کرده، زمینه قطع نظارت های فراپادمانی را نیز فراهم کرده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان ساخت: در بیانیه مشترک ایران و آژانس و پیوست اجرایی آن نیز که در سفر گروسی به تهران مورد توافق قرار گرفت، برموضوع اجرای کامل قانون مصوب مجلس تصریح شده و ترتیبات انجام آن مخدوش نشده است.

خسروی در پایان گفت: اجرای قانون مجلس به منزله خروج ایران از برجام و قطع همکاری با آژانس نیست و از این رو تعاملات ایران با آژانس و نظارت‌های پادمانی آن بر اساس چارچوب های قانونی ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
1
در بازی سیاسی
شروع لجبازی
از شروع کننده جنگ گناهش کمتر نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
4
0
بازی سیاسی نیست، هشت سال ملت رو با برجام سر کار گذاشتید از رو هم نمی رید؛ همه از برجام خارج شدند جز دولت روحانی؛ ملت اینارو می فهمه؛ با تبلیغات نمی تونید واقعیت رو خلاف نسون بدید، سرتون و ابن ملت بواسطه شما وطن فروشها کلاه رفته
کاوه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
1
همه میدانند که تصمیمات کشوری برعهده مجلس، آنهم مجلسی که نمایندگانش با رای اقلیت وارد مجلس شده اند، نخواهد بود. پس پشت این همه هیاهو چه چیزی نهفته است؟ انتخابات خرداد و نیاز شدید اصولگرایان و تندرو ها به موجه جلوه دادنشان و کسب حمایت مردمی با فریب فریاد های به اصطلاح انقلابی. اگر این مجلس واقعا به فکر مردم هست چرا لایحه ای را در ممنوعیت واردات محصولات غیر ضروری تصویب نمیکند؟ شاید خودیها در این میان متضرر می‌شوند. چرا لایحه ای را برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو، مسکن ارائه نمیکنند؟ هر جوری این مجلس را بچرخوانی ازش نیروی مردمی بیرون نمی اید. تا زمانی که در ایران قدرت سرمایه می آورد نه دولت و نه این مجالس و شوراها دلشان به حال این ملت نخواهد سوخت. این ملت فقط نامش اینجا و آنجا آورده میشود که ظاهرا توجیه کننده کارنامه مدیران و نمایندگان و مسئولین باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
1
در جواب نظر دهنده 13.8 باید گفت برجام تا همین خالا هم منافع بیشماری برای کشور داشته است . تا قبل از توافق برجام کشورهای قدرتمند هیچگونه حقی برای فعالیت های هسته ای ایران قائل نبودند و معتقد بودند که ایران باید به طور کامل فعالیت های هسته ایش را تعطیل کند .در نتیجه توافق برجام ایران حق فعالیت های هسته ای را به دست آورذ . امتیاز دیگر برجام خارج شدن ایران از بند 7 منشور سازمان ملل بود . مطابق این بند ایران در زمان احمدی نژاد ایران تحت عنوان تهدید صلح جهانی کشورها را مجاز به درگیری نظامی با ایران نمود . توافق برجام این خطر را از سر ایران کوتاه کرد . آزاد شدن پولهای بلوکه شده و دهها مورد دیگر از جمله این منافع بود . البته با خروج آمریکا از برجام گشایش های مالی متوقف شد ولی مجددا راهی برای احیاء آن باز شده است . دشمنان منافع ملی در مجلس و سایر جاها میخواهند با عوام فریبی مانع برقراری برجام به سود کشور شوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
درکل مخالفان برجام نمی خواهند مردم بعداز۴۰سال درتعامل با دنیا روی آرامش ببینند شما مقایسه کنید وضعیت اقتصادی ژاپن.کره جنوبی۰قطر۰استرالیا۰مالزی۰ووو_باکره شمالی.ونزویلا.کوبا. لیبی.سوریه وووکه دردامن روسیه بودند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین