کد خبر: ۶۹۹۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

مدیران تلویزیون تغییر می کنند؟

در حالی که با تغییر معاون سیما در نیمه مهر ماه امسال، برخی رسانه ها تغییر مدیران تلویزیونی را هم پیش بینی کرده بودند، حالا با تایید ضمنی این خبر در نشست اعلام برنامه های نوروزی تلویزیون، این تغییرات محتمل تر هم به نظر می رسد.
مدیران تلویزیون تغییر می کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

رییس سازمان صداوسیما مهر ماه سال ۹۹ در حکمی حمید شاه‌آبادی را به سمت معاون سیما منصوب کرد. در پی این تصمیم، مرتضی میرباقری که حدود ۱۵ سال سابقه حضور در عرصه معاونت سیما را داشت، جای خود را به شاه آبادی داد که حدود یک سال پس از روی کار آمدن عبدالعلی علی عسکری، سمت معاونت صدا را بر عهده گرفته بود.

میرباقری در دوران ریاست عبدالعلی علی عسکری به مدت چهار سال بر صندلی ریاست معاونت سیما نشست و پیش از علی عسکری و در دوران ریاست سیدعزت الله ضرغامی هم دو دوره معاون سیما بود.

درست در همان روزی که حمید شاه آبادی به عنوان معاون جدید سیما معرفی شد، تغییرات گسترده دیگری هم در ساختار صداوسیما رخ داد. حذف یک معاونت («معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت») از ساختار رسانه ملی و ابلاغ هشت حکم جدید، ماحصل تصمیمات جدید رییس صداوسیما در ۱۶ مهر ماه ۹۹ بود و پس از آن تا به امروز، تلویزیون روزهای نسبتا آرامی را به لحاظ تغییر مدیریتی گذرانده است.

با این حال مدتی است که بار دیگر خبرهایی درباره احتمال تغییر مدیران شبکه های تلویزیونی به گوش می رسد و از آنجا که معمولا این تغییرات در سال های اخیر در روزهای منجر به تعطیلی هم اعلام می شود، این خبرها هم مدتی است که قوت گرفته است.

اما در شرایطی که حمید شاه آبادی، معاون سیما به سنت هر ساله شنبه ـ ۲۳ اسفند ماه ـ در جمع خبرنگاران حاضر شده بود تا برنامه های نوروزی شبکه ها را اعلام کند، در حجم سوالات رسانه ها، با پرسشی درباره احتمال تغییر مدیران شبکه های تلویزیونی هم مواجه شد که نه تنها منکر آن نشد که این اتفاق را امری اجتناب ناپذیر خواند.

شاه آبادی در نشست برنامه های نوروزی سیما با اشاره به تغییرات مختصری که پس از آمدن او انجام شده است، همچنین اعلام کرد که تغییرات جدید در سال آینده ـ قبل یا بعد از انتخابات ۱۴۰۰ ـ اتفاق خواهد افتاد.

او در عین حال تاکید کرد: مدیران سیما و به ویژه اعضای شورای مدیران، افراد توانمند، علاقه‌مند، ارزشی و انقلابی‌ هستند. جوانانی امروز مسئول و مدیر هستند که امیدهای نسل آینده تلویزیون‌ محسوب می شوند و مدیران با تجربه در کنار این عزیزان، تحرک خوبی دارند اما در عین حال برخی از تغییرات اجتناب‌ناپذیر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
همین مدیران با سانسورهای غیرضروریشون چنان گندی به یک فیلم سینمایی میزنن که اصلا متوجه نمیشی چرا فلان صحنه اونجوری شد یا اصلا قصه فیلم چرا اینجوری شد جالبه که در پایان اکثر فیلمها از خودت میپرسی خب حالا چی شد؟ جالبه که حتی یک مقاله درباره سانسورهای بی مورد تلوزیون که حتی در زمان امام رحمت الله علیه هم اتفاق نمی افتاد تو هیچ روزنامه ای نمی بینی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین