کد خبر: ۷۰۵۶۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

بادامچیان اعلام کاندیداتوری کرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
بادامچیان اعلام کاندیداتوری کرد
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله بادامچیان در نشست خبری خود با اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره واکنشش نسبت به کناره گیری از این انتخابات به درخواست شورای وحدت اظهار کرد: تاکنون در شورای وحدت چنین چیزی از ما خواسته نشده است، البته جایگاه شورای وحدت محترم است اما تصمیم حزب را دنبال خواهیم کرد البته پس از ثبت‌نام باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان باشیم اما در پایان اگر همه گروه‌ها به اجماع برسند خب چرا که نه، اگر وحدت حاصل شود می‌شود کمک کرد و زمینه حضور با یک کاندیدای واحد را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه سیاست حزب موتلفه مشارکت حداکثری و وحدت بود که در کنار روحانیت به ایجاد شورای وحدت انجامید، اظهار کرد: سیاست دیگر ما واگذاری امتیاز تصمیم گیری در استان ها و شهرها به فعالان همان منطقه در قالب ائتلاف گسترده بود تا از تهران برای این مناطق تصمیم گیری نشود.

بادامچیان درباره شرایط کشور و جناح های سیاسی در آستانه انتخابات، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آرامش خوبی در کشور حاکم است و درگیری ها و برخوردها آنچنان تند و نگران کننده نبوده و برخوردها در حد معمول است. ائتلاف های مختلف هرکدام به کار مشغول هستند و وارد فضای تخریب نشده‌اند.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری بنای ما بر این است که به همه کاندیداها احترام بگذاریم و فضای توهین و تخریب ایجاد نشود. قاعده این است که مسئولیت احراز صلاحیت نامزدها برعهده شورای نگهبان است و باید به قانون التزام داشته باشیم. هیچ لزومی ندارد نامزدها یکدیگر را تخریب کنند. شورای نگهبان درخصوص صلاحیت ها تصمیم می‌گیرد.

بادامچیان همچنین گفت: ما به عنوان حزب وارد شدیم و به دولت حزبی با پشتوانه حزبی معتقد هستیم. ما قصد رقابت نداریم و می‌خواهیم خودمان را به مردم عرضه کنیم و اثبات کنیم که یک حزب توانا و با برنامه می‌تواند دولت تشکل دهد و به مردم نیز پاسخگو باشد. اگر فرد به صورت شخصی کاندیدا شود، نتیجه‌اش همین دولت هایی می‌شود که اعضای کابینه با یکدیگر درگیر می‌شوند اما حزب از نیروهای حزبی توانا که کارآزموده هستند، استفاده خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
جالبه. اینا هم واسه خودشون خوشن
نه مردم قبولشون دارن نه حتی خود اصولگراها
تو همه انتخاباتی هم نامزد میشن و هیشکی هم تره براشون خرد نمیکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
انتخاب حزبی خوبه . لکن ساختار شما از حزب فقط و فقط اسم حزبه . هیچ نشانی از کارکرد حزبی در شما مشاهده نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
متولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
معلوم نیست بوی چی بلند شده که اینها راه افتادند!
تا آخرش بمان تا ببینی .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین