کد خبر: ۷۰۵۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

لیبرمن: به ما موشک شلیک می‌شود و نتانیاهو در خواب است

«اویگدور لیبرمن» از سران رژیم صهیونیستی با حمله شدید به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم گفت که به ما موشک های با کلاهک ۲۰۰ کیلوگرم شلیک می شود اما نتانیاهو در خواب است.
لیبرمن: به ما موشک شلیک می‌شود و نتانیاهو در خواب است
آفتاب‌‌نیوز :

«اویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» و وزیر جنگ پیشین این رژیم در واکنش به خبر شلیک یک موشک از سوریه به اطراف راکتور هسته ای «دیمونا» در صحرای «نقب» در جنوب فلسطین اشغالی گفت: "وضعیتی که در آن یک موشک با کلاهک ۲۰۰ کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک شد، می توانست به گونه ای کاملاً متفاوتی رقم بخورد. "

به گزارش پایگاه خبری النشره، وی افزود: "نتانیاهو می خوابد و فقط آماده هست تا به امور شخصی خود بپردازد و اسرائیلی ها را بدون محافظت رها می کند".

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه تأیید کرد که یک فروند موشک زمین به هوا از سوریه در جنوب سرزمین‌های اشغالی فرود آمده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، "آویخای ادرعی" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی البته مدعی شد: "نیروهای ارتش اسرائیل شلیک موشک زمین به هوا از سوریه به سوی اسرائیل را رصد کرده‌اند که در منطقه نقب فرود آمده است".

وی همچنین مدعی شد: این حمله موشکی خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته و به رآکتور هسته‌ای دیمونا نیز اصابت نکرده و به آن نزدیک هم نشده است.

ادرعی افزود: موشک شلیک شده به سوی جنگنده اسرائیلی از نوع اس ای ۵ بوده که در منطقه "الشتات البدوی" افتاده است.

پیش از این رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که موشک سوری که به سمت یک جنگنده این رژیم پرتاب شده بود، در نزدیکی منطقه "دیمونا" فرود آمده است.

رسانه‌های محلی صهیونیستی گزارش دادند که در هفته گذشته این رژیم از بیم حملات سوریه و یمن، توان دفاع هوایی خود در اطراف راکتور دیمونا و بندر "ایلات" در ساحل دریای سرخ را شدت بخشید.

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند آژیرهای خطر در اطراف رآکتور هسته‌ای "دیمونا" در صحرای نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.

پیش از آن نیز برخی از صدای انفجاری قوی در اطراف این راکتور هسته‌ای خبر داده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
موشک "زمین به هوا" روی "زمین" فرود اومده؟؟؟!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین