کد خبر: ۷۰۶۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

خطیبی: هنوز شانس داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شانس داریم که از گروه‌مان صعود کنیم. امیدوارم بازی بعدی به سود ما تمام شود. قطعا بازی آخر، یک فینال است.
خطیبی: هنوز شانس داریم
آفتاب‌‌نیوز :

«رسول خطیبی» پس از پایان بازی تراکتور و پاختاکور ازبکستان در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می‌توانتیم برنده از زمین خارج شویم اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: تا اینجای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به هدف و استراتژی که داشتیم و به دنبال آن بوده‌ایم رسیدیم. تراکتور در لیگ قهرمانان تا حالا شکست نخورده است.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: می‌توانستیم پاختاکور را ببریم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. حریف فقط در نیمه اول فقط یک موقعیت داشت.

خطیبی تصریح کرد: شانس داریم که از گروه‌مان صعود کنیم. امیدوارم بازی بعدی به سود ما تمام شود. قطعا بازی آخر ما یک فینال است.

وی تاکید کرد: اگر بازی شارجه و نیروی هوایی به سود تیم عراقی تمام شود و ما مقابل شارجه برنده شویم تیم اول صعود خواهیم کرد اما اگر بازی امشب به سود شارجه تمام شود، بازهم با شکست دادن این تیم شانس را داریم که به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: افرادی که تیم تراکتور را تخریب می‌کنند اینجا نیستند و شرایط را نمی‌بینند و خستگی بازیکنان را نمی‌بینند. از نظر بدنی و هر کسی یکی دو نفر می‌خواهند تیم را تخریب کنند

تیم‌های تراکتور و پاختاکور ازبکستان دوشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از هفته پنجم به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی گل به پایان رسید.

تیم فوتبال تراکتور با کسب ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر قهرمانان آسیا قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین