کد خبر: ۷۰۸۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه داشتن علامت است نه نتیجه مثبت تست کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه و شروع درمان آن‌ها داشتن علامت است نه الزاما مثبت بودن نتیجه تست کرونا.
مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه داشتن علامت است نه نتیجه مثبت تست کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: هفدهم اردیبهشت، هشت نفر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۷۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه امروز نیز ۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، اظهار کرد: اکنون در مجموع ۳۹۶ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند و از مجموع بستری ها، ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی ادامه داد: با افزایش تست ها، محدود بودن تست در روز و طولانی شدن زمان پاسخ دهی مصوب شده است از این پس با نظر پزشک از بیماران تست گرفته شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیان کرد: تست منفی نشانه سالم بودن شما نیست و در صورت داشتن علائم بدون انجام تست و در طی دو روز اول درمان اولیه را با مراجعه به مراکز غربالگری کووید با نظر پزشک معالج، شروع کنید و خود و خانواده خود را قرنطینه کنید.

نوروزیان با اشاره به خدمات رایگان به افرادی که علامت کرونا دارند، عنوان کرد: مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه و شروع درمان آن‌ها داشتن علامت است نه الزاما مثبت بودن نتیجه تست کرونا.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین