کد خبر: ۷۰۸۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

نوسان در قیمت میوه های نوبرانه/ فاکتور در مبدا صادر نمی شود

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران علت گرانی برخی از میوه های فصل را تشریح کرد.
نوسان در قیمت میوه های نوبرانه/ فاکتور در مبدا صادر نمی شود
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله کارگر در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ورود انبوه برخی میوه های فصل به بازار قیمت آنها در برخی خرده فروشی ها همچنان بالاست، اظهار کرد: وقتی میوه های فصل و نوبرانه به صورت انبوه وارد بازار می شوند بنا بر کیفیت میوه ها خرید و فروش صورت می گیرد و قیمت تعیین می شود. البته فروشندگان باید حتما فاکتور خرید داشته باشند تا هنگام مراجعه بازرسان و دستگاه های نظارتی دچار مشکل نشوند و مشخص شود دقیقا خودشان از مبدا با چه قیمتی خریداری کرده اند.

وی ادامه داد: ملاک بررسی قیمت میوه فاکتور خرید است. اگر فاکتور خرید فروشنده و رسید با یکدیگر همخوانی داشته باشند مشکلی نیست ولی اگر بیش از حد مجاز باشد خلاف است و جریمه می شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: البته ممکن است گرانی مربوط به مبدا باشد و دیگر اینکه قیمت میوه های نوبرانه روزانه تغییر می کند و نوسانات زیادی دارد.

وی با اشاره به اهمیت صدور فاکتور در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت:متاسفانه دلالان به مغازه داران فاکتور نمی دهند و با وجود اینکه بارها و بارها این مطلب را اعلام کردیم و از دستگاه های مربوطه درخواست کردیم که به آن توجه شود ولی همچنان در مبدا فاکتور صادر نمی شود و هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین